Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань (Послуги з планування впроваджування систем)
72220000-3 Systems and technical consultancy services (Systems implementation planning services)
72220000-3 Systems and technical consultancy services (Systems implementation planning services)
Очікувана вартість
2 083 333,33 UAH
UA-2020-12-15-003052-a ● 4ecd9df9f49c4b33a3288d015130e3ff
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго" |
Код ЄДРПОУ: | 22927045 |
Вебсайт: | http://www.centrenergo.com |
Місцезнаходження: | 08711, Україна , Київська область обл., смт. Козин, Обухівський район, ВУЛИЦЯ РУДИКІВСЬКА, будинок 49 |
Контактна особа: |
Сябер Дмитро Миколайович +380443640874 dmitry.siaber@centrenergo.com |
Додаткові контактні особи: |
Токар Катерина (044) 364-02-09 katerina.tokar@centrenergo.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | PJSC “Centrenergo” |
National ID: | 22927045 |
Contact point: |
Siaber Dmytro +380443640874 dmitry.siaber@centrenergo.com |
Additional contacts: |
Tokar Kateryna (044) 364-02-09 katerina.tokar@centrenergo.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2020 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 2 083 333,33 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 833,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 15 грудня 2020 16:04 |
Enquiries until: | 05 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 січня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 2 083 333 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 20 833 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Scope of the procurement
72224100-2 Послуги з планування впроваджування систем (для потреб АУ ПАТ «Центренерго»); Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська мова; Вид забезпечення тендерних пропозиції - на дану закупівлю замовником не вимагається
72224100-2 Systems implementation planning services (for the needs of AU PJSC "Centerenergo");
Language (languages) in which (which) tender proposals should be prepared: Ukrainian language;
Type of tender security - the customer is not required for this purchase
Language (languages) in which (which) tender proposals should be prepared: Ukrainian language;
Type of tender security - the customer is not required for this purchase
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з планування впроваджування систем (Інформація по найменуванню та кількість зазначена в оголошенні та Додатку №5 до Тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
System implementation planning services (Information on the name and quantity specified in the announcement and Annex №5 to the Tender Documentation)
CPV: 72220000-3
Період постачання:
по 28 лютого 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата замовником вартості послуг здійснюється по факту підписання Акту приймання-передачі наданих послуг та рахунку протягом 60 (шістдесяти) банківських днів. | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 грудня 2020 13:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2020 16:01 |
Додаток №6 до Тендерної документації.docx | |
15 грудня 2020 16:01 |
Додаток №5 до Тендерної документації.docx | |
15 грудня 2020 16:01 |
Додаток №4 до Тендерної документації.docx | |
15 грудня 2020 16:01 |
Додаток №3 до Тендерної документації.docx | |
15 грудня 2020 16:01 |
Додаток №2 до Тендерної документації.docx | |
15 грудня 2020 16:01 |
Додаток №1 до Тендерної документації.docx | |
15 грудня 2020 16:01 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (159-В).docx | |
15 грудня 2020 16:01 |
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів.docx |
17 грудня 2020 13:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 грудня 2020 16:01 |
Додаток №6 до Тендерної документації.docx
|
|||
15 грудня 2020 16:01 |
Додаток №5 до Тендерної документації.docx
|
|||
15 грудня 2020 16:01 |
Додаток №4 до Тендерної документації.docx
|
|||
15 грудня 2020 16:01 |
Додаток №3 до Тендерної документації.docx
|
|||
15 грудня 2020 16:01 |
Додаток №2 до Тендерної документації.docx
|
|||
15 грудня 2020 16:01 |
Додаток №1 до Тендерної документації.docx
|
|||
15 грудня 2020 16:01 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (159-В).docx
|
|||
15 грудня 2020 16:01 |
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Текстовий та графічний опис існуючих бізнес-процесів, в тому числі опис взаємозалежності бізнес-процесів
Дата подання: 24 грудня 2020 14:54
Дата відповіді: 30 грудня 2020 10:50
1. Чи існує в Компанії загальний реєстр бізнес-процесів? Якщо ні, чи передбачаєте ви необхідність створення реєстру бізнес-процесів компанії за напрямками у цьому замовленні?
2. Чи наявна у компанії стандартизована методологія з опису бізнес-процесів?
3. Чи наявні в Компанії актуальні документи, що описують поточні бізнес-процесів за напрямками, зазначеними у замовленні?
4. Чи є в компанії розуміння кількості та рівня складності бізнес-процесів (за обсягом основних кроків/етапів робіт) в кожному напрямку?
5. Вкажіть проідентифіковану загальну кількість процесів Компанії по кожній з областей із замовлення та рівень їх складності?
6. Чи визначені на рівні Компанії власники бізнес-процесів за напрямками, зазначеними у замовленні?
7. Чи наявні KПЕ бізнес-процесів?
8. Чи наявні у Компанії документи що описують поточний IT-ландшафту систем (технічні, функціональні можливості систем, опис точок інтеграції тощо)?
9. Чи є у Компанії побажання щодо використання інструментів з опису бізнес-процесів?
10. До якого рівня декомпозиції необхідно здійснити моделювання бізнес-процесів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Загальний реєстр відсутній, передбачаємо текстовий та графічний опис існуючих бізнес-процесів за основними напрямками діяльності.
2.відсутня.
3.Наявні, але не по всім бізнес-процесам.
4.Є.
5.Близько 20 загальних.
6.Визначені.
7.Відсутні.
8.Відсутні.
9.Немає.
2.відсутня.
3.Наявні, але не по всім бізнес-процесам.
4.Є.
5.Близько 20 загальних.
6.Визначені.
7.Відсутні.
8.Відсутні.
9.Немає.
Виявлення та опис недоліків і областей для вдосконалення і трансформації існуючих бізнес-процесів
Дата подання: 24 грудня 2020 14:55
Дата відповіді: 30 грудня 2020 10:29
- Передбачаєте ви текстовий та графічний опис майбутніх бізнес-процесів (To Be), або достатньо буде рекомендацій у Звіті по вдосконаленню та опису і областей для вдосконалення і трансформації існуючих бізнес-процесів?
Відповідь: Передбачаємо текстовий та графічний опис майбутніх бізнес-процесів (To Be)
Опис огляду кращих світових практик організації бізнес-процесів і автоматизації великих промислових підприємств
Дата подання: 28 грудня 2020 09:49
Дата відповіді: 30 грудня 2020 10:54
1) Просимо визначити пріоритетні для вас ринки для аналізу світових практик та вказати їх мінімальну кількість?
2) Яку вбачаєте глибину деталізації здійснення аналізу світових практик щодо автоматизації процесів?
Відповідь: 1.Ринки електричної енергії та роботи великих промислових підприємств.
2.Буде виявлено в процесі дослідження.
2.Буде виявлено в процесі дослідження.
Розробка рекомендацій з автоматизації бізнес-процесів з наданням прикладів найбільш підходящих ІТ продуктів, які представлені на ринку
Дата подання: 28 грудня 2020 09:50
Дата відповіді: 30 грудня 2020 10:55
- Чи передбачає обсяг проєкту здійснення детального аналізу ринку підходящих ІТ рішень/продуктів, а саме: розробку RFI (Request for information) та його направлення вендорам, опрацювання їх відповідей та формування повного та короткого переліку вендорів базуючись на визначених критеріях? Чи визначила компанія критерії вибору ІТ рішень/продуктів? Чи є достатнім показати підходящі рішення, які вже існують на ринку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Передбачає.
2.Не визначено.
3.Не достатньо.
2.Не визначено.
3.Не достатньо.
Розробка дорожньої карти оптимізації та автоматизації бізнес-процесів з використанням найбільш підходящих ІТ продуктів
Дата подання: 28 грудня 2020 09:51
Дата відповіді: 30 грудня 2020 10:20
- Чи є в компанії ІТ-стратегія?
Відповідь: Немає
Розробка функціональних вимог для автоматизації ключових бізнес-процесів за допомогою найбільш підходящих ІТ продуктів
Дата подання: 28 грудня 2020 09:51
Дата відповіді: 30 грудня 2020 10:57
- Зазначте, будь ласка, який рівень опису функціональних вимог ви очікуєте? Яка глибина деталізації, та яку кількість ключових бізнес-процесів, на вашу думку, необхідно буде автоматизувати (орієнтовно)?
Відповідь: Передбачаємо опис функціональних вимог який буде достатній для подальшої автоматизації.
Цілі проекту
Дата подання: 28 грудня 2020 09:52
Дата відповіді: 30 грудня 2020 10:22
1. Зазначте, будь ласка, ключові цілі цього проєкту. Чого ви прагнете досягти, який результат отримати?
Відповідь: Виявлення та опис недоліків і областей для вдосконалення і трансформації існуючих бізнес-процесів, рекомендації по систематизації, уніфікації, вдосконаленню і трансформації існуючих бізнес-процесів з метою підвищення їх ефективності, в тому числі за допомогою автоматизації, розробка функціональних вимог для автоматизації ключових бізнес-процесів за допомогою найбільш підходящих IT продуктів.
Цілі проекту
Дата подання: 28 грудня 2020 09:54
Дата відповіді: 30 грудня 2020 10:22
Які поточні проблеми/недоліки ви прагнете вирішити?
Відповідь: Систематизація, уніфікація, вдосконалення і трансформація існуючих бізнес-процесів з метою підвищення їх ефективності, в тому числі за допомогою автоматизації, розробка функціональних вимог для автоматизації ключових бізнес-процесів за допомогою найбільш підходящих IT продуктів.
ІТ рішення
Дата подання: 28 грудня 2020 09:55
Дата відповіді: 30 грудня 2020 10:23
Які ІТ рішення/системи на даний час використовуються у Компанії, які плануються використовуватися протягом наступного року?
Відповідь: Фінансова колекція
Строки проєкту
Дата подання: 28 грудня 2020 09:56
Дата відповіді: 30 грудня 2020 10:24
1. Враховуючи наш досвід виконання аналогічних проєктів, чи є прийнятним для вас збільшення строків реалізації цього проєкту до 3-5 місяців?
2. Чи планується перегляд строків подання результатів робіт – «Звіту» у тендерній документації (на даний момент заначено - 28.02.2021)?
Відповідь: Строк надання послуг технічними вимогами на закупівлю послуг передбачено до 28 лютого 2021 року
Щодо сертифікату
Дата подання: 28 грудня 2020 09:56
Дата відповіді: 30 грудня 2020 10:26
Чи є критичним наявність сертифікату CGEIT для прийняття участі у тендері (при цьому наявні сертифікати CISA, PMP)?
Відповідь: Наявність в учасника процедури закупівлі працівників які мають сертифікати CISA, CGEIT, PMP є одним з кваліфікаційних критеріїв до учасників
Обсяг проєкту
Дата подання: 28 грудня 2020 09:57
Дата відповіді: 30 грудня 2020 10:26
Обсяг проєкту передбачає надання рекомендацій щодо IT стратегії, IT архітектури, DWH?
Відповідь: Передбачає
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій