Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань (Послуги з планування впроваджування систем)
72220000-3 Systems and technical consultancy services (Systems implementation planning services)
Очікувана вартість
2 083 333,33 UAH
UA-2020-12-15-003052-a 4ecd9df9f49c4b33a3288d015130e3ff
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сябер Дмитро Миколайович

+380443640874 dmitry.siaber@centrenergo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго"
Код ЄДРПОУ: 22927045
Вебсайт: http://www.centrenergo.com
Місцезнаходження: 08711, Україна , Київська область обл., смт. Козин, Обухівський район, ВУЛИЦЯ РУДИКІВСЬКА, будинок 49
Контактна особа: Сябер Дмитро Миколайович
+380443640874
dmitry.siaber@centrenergo.com
Додаткові контактні особи: Токар Катерина
(044) 364-02-09
katerina.tokar@centrenergo.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: PJSC “Centrenergo”
National ID: 22927045
Contact point: Siaber Dmytro
+380443640874
dmitry.siaber@centrenergo.com
Additional contacts: Tokar Kateryna
(044) 364-02-09
katerina.tokar@centrenergo.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 грудня 2020 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 05 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 січня 2021 18:00
Очікувана вартість: 2 083 333,33 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 833,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Publication date: 15 грудня 2020 16:04
Enquiries until: 05 січня 2021 00:00
Complaints submission until: до 11 січня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 січня 2021 18:00

Information

Estimated total value: 2 083 333 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 20 833 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань


Scope of the procurement
72224100-2 Послуги з планування впроваджування систем (для потреб АУ ПАТ «Центренерго»); Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська мова; Вид забезпечення тендерних пропозиції - на дану закупівлю замовником не вимагається
72224100-2 Systems implementation planning services (for the needs of AU PJSC "Centerenergo");
Language (languages) in which (which) tender proposals should be prepared: Ukrainian language;
Type of tender security - the customer is not required for this purchase
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з планування впроваджування систем (Інформація по найменуванню та кількість зазначена в оголошенні та Додатку №5 до Тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань

System implementation planning services (Information on the name and quantity specified in the announcement and Annex №5 to the Tender Documentation)
CPV: 72220000-3
Період постачання: по 28 лютого 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата замовником вартості послуг здійснюється по факту підписання Акту приймання-передачі наданих послуг та рахунку протягом 60 (шістдесяти) банківських днів. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Учасник надає довідку відповідно Додатку №3 до Тендерної документації
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Учасник надає довідку відповідно Додатку №3 до Тендерної документації
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Учасник надає довідку відповідно Додатку №3 до Тендерної документації
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Учасник надає довідку відповідно Додатку №3 до Тендерної документації
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Учасник надає довідку відповідно Додатку №3 до Тендерної документації
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Учасник надає довідку відповідно Додатку №3 до Тендерної документації
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Учасник надає довідку відповідно Додатку №3 до Тендерної документації
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Учасник надає довідку відповідно Додатку №3 до Тендерної документації
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Учасник надає довідку відповідно Додатку №3 до Тендерної документації
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Текстовий та графічний опис існуючих бізнес-процесів, в тому числі опис взаємозалежності бізнес-процесів
Дата подання: 24 грудня 2020 14:54
Дата відповіді: 30 грудня 2020 10:50
1. Чи існує в Компанії загальний реєстр бізнес-процесів? Якщо ні, чи передбачаєте ви необхідність створення реєстру бізнес-процесів компанії за напрямками у цьому замовленні? 2. Чи наявна у компанії стандартизована методологія з опису бізнес-процесів? 3. Чи наявні в Компанії актуальні документи, що описують поточні бізнес-процесів за напрямками, зазначеними у замовленні? 4. Чи є в компанії розуміння кількості та рівня складності бізнес-процесів (за обсягом основних кроків/етапів робіт) в кожному напрямку? 5. Вкажіть проідентифіковану загальну кількість процесів Компанії по кожній з областей із замовлення та рівень їх складності? 6. Чи визначені на рівні Компанії власники бізнес-процесів за напрямками, зазначеними у замовленні? 7. Чи наявні KПЕ бізнес-процесів? 8. Чи наявні у Компанії документи що описують поточний IT-ландшафту систем (технічні, функціональні можливості систем, опис точок інтеграції тощо)? 9. Чи є у Компанії побажання щодо використання інструментів з опису бізнес-процесів? 10. До якого рівня декомпозиції необхідно здійснити моделювання бізнес-процесів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Загальний реєстр відсутній, передбачаємо текстовий та графічний опис існуючих бізнес-процесів за основними напрямками діяльності.
2.відсутня.
3.Наявні, але не по всім бізнес-процесам.
4.Є.
5.Близько 20 загальних.
6.Визначені.
7.Відсутні.
8.Відсутні.
9.Немає.
Виявлення та опис недоліків і областей для вдосконалення і трансформації існуючих бізнес-процесів
Дата подання: 24 грудня 2020 14:55
Дата відповіді: 30 грудня 2020 10:29
- Передбачаєте ви текстовий та графічний опис майбутніх бізнес-процесів (To Be), або достатньо буде рекомендацій у Звіті по вдосконаленню та опису і областей для вдосконалення і трансформації існуючих бізнес-процесів?
Відповідь: Передбачаємо текстовий та графічний опис майбутніх бізнес-процесів (To Be)
Опис огляду кращих світових практик організації бізнес-процесів і автоматизації великих промислових підприємств
Дата подання: 28 грудня 2020 09:49
Дата відповіді: 30 грудня 2020 10:54
1) Просимо визначити пріоритетні для вас ринки для аналізу світових практик та вказати їх мінімальну кількість? 2) Яку вбачаєте глибину деталізації здійснення аналізу світових практик щодо автоматизації процесів?
Відповідь: 1.Ринки електричної енергії та роботи великих промислових підприємств.
2.Буде виявлено в процесі дослідження.
Розробка рекомендацій з автоматизації бізнес-процесів з наданням прикладів найбільш підходящих ІТ продуктів, які представлені на ринку
Дата подання: 28 грудня 2020 09:50
Дата відповіді: 30 грудня 2020 10:55
- Чи передбачає обсяг проєкту здійснення детального аналізу ринку підходящих ІТ рішень/продуктів, а саме: розробку RFI (Request for information) та його направлення вендорам, опрацювання їх відповідей та формування повного та короткого переліку вендорів базуючись на визначених критеріях? Чи визначила компанія критерії вибору ІТ рішень/продуктів? Чи є достатнім показати підходящі рішення, які вже існують на ринку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Передбачає.
2.Не визначено.
3.Не достатньо.
Розробка дорожньої карти оптимізації та автоматизації бізнес-процесів з використанням найбільш підходящих ІТ продуктів
Дата подання: 28 грудня 2020 09:51
Дата відповіді: 30 грудня 2020 10:20
- Чи є в компанії ІТ-стратегія?
Відповідь: Немає
Розробка функціональних вимог для автоматизації ключових бізнес-процесів за допомогою найбільш підходящих ІТ продуктів
Дата подання: 28 грудня 2020 09:51
Дата відповіді: 30 грудня 2020 10:57
- Зазначте, будь ласка, який рівень опису функціональних вимог ви очікуєте? Яка глибина деталізації, та яку кількість ключових бізнес-процесів, на вашу думку, необхідно буде автоматизувати (орієнтовно)?
Відповідь: Передбачаємо опис функціональних вимог який буде достатній для подальшої автоматизації.
Цілі проекту
Дата подання: 28 грудня 2020 09:52
Дата відповіді: 30 грудня 2020 10:22
1. Зазначте, будь ласка, ключові цілі цього проєкту. Чого ви прагнете досягти, який результат отримати?
Відповідь: Виявлення та опис недоліків і областей для вдосконалення і трансформації існуючих бізнес-процесів, рекомендації по систематизації, уніфікації, вдосконаленню і трансформації існуючих бізнес-процесів з метою підвищення їх ефективності, в тому числі за допомогою автоматизації, розробка функціональних вимог для автоматизації ключових бізнес-процесів за допомогою найбільш підходящих IT продуктів.
Цілі проекту
Дата подання: 28 грудня 2020 09:54
Дата відповіді: 30 грудня 2020 10:22
Які поточні проблеми/недоліки ви прагнете вирішити?
Відповідь: Систематизація, уніфікація, вдосконалення і трансформація існуючих бізнес-процесів з метою підвищення їх ефективності, в тому числі за допомогою автоматизації, розробка функціональних вимог для автоматизації ключових бізнес-процесів за допомогою найбільш підходящих IT продуктів.
ІТ рішення
Дата подання: 28 грудня 2020 09:55
Дата відповіді: 30 грудня 2020 10:23
Які ІТ рішення/системи на даний час використовуються у Компанії, які плануються використовуватися протягом наступного року?
Відповідь: Фінансова колекція
Строки проєкту
Дата подання: 28 грудня 2020 09:56
Дата відповіді: 30 грудня 2020 10:24
1. Враховуючи наш досвід виконання аналогічних проєктів, чи є прийнятним для вас збільшення строків реалізації цього проєкту до 3-5 місяців? 2. Чи планується перегляд строків подання результатів робіт – «Звіту» у тендерній документації (на даний момент заначено - 28.02.2021)?
Відповідь: Строк надання послуг технічними вимогами на закупівлю послуг передбачено до 28 лютого 2021 року
Щодо сертифікату
Дата подання: 28 грудня 2020 09:56
Дата відповіді: 30 грудня 2020 10:26
Чи є критичним наявність сертифікату CGEIT для прийняття участі у тендері (при цьому наявні сертифікати CISA, PMP)?
Відповідь: Наявність в учасника процедури закупівлі працівників які мають сертифікати CISA, CGEIT, PMP є одним з кваліфікаційних критеріїв до учасників
Обсяг проєкту
Дата подання: 28 грудня 2020 09:57
Дата відповіді: 30 грудня 2020 10:26
Обсяг проєкту передбачає надання рекомендацій щодо IT стратегії, IT архітектури, DWH?
Відповідь: Передбачає
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій