Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо свинини свіже охолоджене
Очікувана вартість
175 500,00 UAH
UA-2020-12-15-002226-c 6e7c096125f04c8fb35e8971ec24172b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінаїда Жолондієвська

+380958934361 zolondievskazinaida@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Заклад дошкільної освіти №13 Коростишівської міської ради Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 25755449
Місцезнаходження: 12500, Україна , Житомирська обл., м. Коростишів, вул. Володимирська, буд. 3-а
Контактна особа: Зінаїда Жолондієвська
+380958934361
zolondievskazinaida@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 грудня 2020 09:58
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 175 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 755,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1350 кілограми
М'ясо свинини свіже охолоджене (ДК 021:2015 - 15110000-2 - М’ясо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12501, Україна, Житомирська область, місто Коростишів, вул.Володимирська, буд.3-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата після події: поставка товару. Тип оплати: післяоплата. Розмір оплати: 100%. Період (днів): 10 (робочі). Місцезнаходження замовника: 12501, Житомирська обл, м. Коростишів, вул. Володимирська, буд. 3-А. Категорія замовника: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 грудня 2020 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2020 09:59
4. Додаток 3 - Лист-згода.docx
15 грудня 2020 09:59
1. ОГОЛОШЕННЯ .DOCX
15 грудня 2020 09:58
3. Додаток 2 - ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ».docx
15 грудня 2020 09:58
5. Додаток 4 - Проект договору про закупівлю (3).docx
15 грудня 2020 09:58
2. Додаток 1 до Оголошення .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Рудь Віта Вікторівна" 155 250,00
UAH з ПДВ
155 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 18:03
Електронний підпис
24 грудня 2020 18:02
42. Проект договору.PDF
24 грудня 2020 18:02
38. Копії етикеток.PDF
24 грудня 2020 18:02
34. Гарантійний лист.PDF
24 грудня 2020 18:02
32. Лист-відгук дог 135.PDF
24 грудня 2020 18:02
32. Лист відгук Д12.jpg
24 грудня 2020 18:02
31. Видаткові, ТТН.PDF
24 грудня 2020 18:02
31. Видаткові накладні.PDF
24 грудня 2020 18:02
23. Потужності.PDF
24 грудня 2020 18:02
18. Експертний висновок.PDF
24 грудня 2020 18:02
14. Договір перевезення.PDF
24 грудня 2020 18:02
5. Довідка 4 ОПП.PDF
24 грудня 2020 18:02
4. Виписка з ЄДР.PDF
24 грудня 2020 18:02
2. Тендерна пропозиція.PDF
24 грудня 2020 18:02
1. Реєстр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Рудь Віта Вікторівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Рудь Віта Вікторівна"
#3258718686
Переможець 155 250,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 13:35

Документи

28 грудня 2020 13:35
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:30
1111.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2020 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Рудь Віта Вікторівна"
#3258718686
155 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 грудня 2020 13:35
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:30
1111.jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 09:09
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2021 13:02
ДУ5 догмс.jpg зміни до договору
25 листопада 2021 12:59
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 13:37
001 МЯСО.jpg зміни до договору
17 листопада 2021 13:34
002 МЯСО.jpg зміни до договору
17 листопада 2021 13:34
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2021 15:42
ДОД.УГОД. МЯСО.jpg зміни до договору
15 вересня 2021 15:40
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 21:50
ДУМС2021.pdf зміни до договору
26 січня 2021 21:49
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:54
договір МС 2021.pdf укладений
04 січня 2021 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. договору про закупівлю MC/2021 від «04» січня 2021 року висвітлити в новій редакції: Загальна ціна цього Договору становить 155250,00 грн. 00 коп. (Сто п'ятдесят п'ять тисяч двісті п'ятдесят гривень 00 копійок) без ПДВ. Враховуючи вимоги частини 1 ст.23 Бюджетного кодексу України зобов'язання виникають на підставі бюджетних асигнувань, встановлених кошторисними призначеннями Замовника на 2021 рік і становлять 70000,00 грн. (Сімдесят тисяч гривень 00 копійок) без ПДВ. Замовник бере на себе зобов'язання, щодо оплати частини предмета закупівлі в жах суми бюджетних асигнувань встановлених кошторисом на 2021 рік. Зобовязання щодо оплати залишку предмету закупівлі договору Замовник бере виключно за наявності бюджетних асигнувань згідно з кошторисом на 2021 рік, шляхом укладання додаткової угоди. 2. Додаткова угода є невід'ємною частиною договору №MC/2021 від «04» січня 2021 року та вступає в силу з моменту її підписання і діє до 31.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: МС/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В звязку із збільшенням кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: МС/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: МС/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: МС/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 116 725,00
UAH