Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги провайдерів
Очікувана вартість
7 800,00 UAH
UA-2020-12-14-011419-c 110e7be61773477bb49d6b4e26f995a3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тюнін Микола Миколайович

+380624441606 voln.dn@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Волноваське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 41419172
Місцезнаходження: 85700, Україна , Донецька обл., Волноваха, вулиця Обручева, буд.17
Контактна особа: Тюнін Микола Миколайович
+380624441606
voln.dn@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2020 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 7 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги провайдерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, Волноваха, Обручева, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Післяплата до 30 числа поточного місяця Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МУХІНА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 7 800,00
UAH з ПДВ
7 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 11:38
Електронний підпис
22 грудня 2020 11:28
1525.doc.p7s
22 грудня 2020 11:28
Додаток 5.doc.p7s
22 грудня 2020 11:28
Додаток 3.doc.p7s
22 грудня 2020 11:28
Аналогічні договора.doc.p7s
22 грудня 2020 11:28
photo_2019-11-27_15-57-52.jpg
22 грудня 2020 11:28
photo_2019-11-27_15-57-47.jpg
22 грудня 2020 11:28
photo_2019-11-27_15-57-42.jpg
22 грудня 2020 11:28
photo_2019-11-27_15-57-21.jpg
22 грудня 2020 11:28
20201022-144013_p0.jpg
22 грудня 2020 11:28
1005 001.jpg
22 грудня 2020 11:28
1004 001.jpg
22 грудня 2020 11:28
1003 001.jpg
22 грудня 2020 11:28
New Document(165) 22-Dec-2020 10-48-01.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МУХІНА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МУХІНА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#3247311824
Переможець 7 800,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2020 15:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2020 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МУХІНА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#3247311824
7 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 12:45
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 12:19
додаткова угода _ 3.jpg зміни до договору
19 листопада 2021 12:14
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 14:59
ДОДАТКОВА УГОДА _2.pdf зміни до договору
31 березня 2021 14:55
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 14:39
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 14:35
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 10:07
101-20 укладений
24 грудня 2020 10:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пп.1.1. п.1 «Предмет договору» у наступній редакції: «Виконавець зобов’язується надавати, а Замовник – прийняти і оплатити послуги з надання доступу до мережі Інтернет за кодом ДК 021:2015 - 72410000-7: Послуги провайдерів.»
Номер договору про закупівлю: 101-20
Договір:
Номер додаткової угоди: #1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пп.2.3. п.2 «Ціна Договору та порядок розрахунків» у наступній редакції: «Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Оператора не пізніше 20 числа місяця наступного за звітнім згідно акту прийому-передачі наданих послуг.»
Номер договору про закупівлю: 101-20
Договір:
Номер додаткової угоди: #2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про призупинення дії замовлення за адресою: м. Волноваха, вул. Обручева, буд. 17 у зв'язку з чим п.п. 3.2. п. 3 "Порядок надання Послуг" Договору викласти у наступній редакції: "Місце надання Послуг: м.Волноваха, вул. Центральна, б. 14" та у зв'язку з чим зменшити ціну договору на 340,00 грн (триста сорок гривень 00 копійок, на підставі чого викласти п.п. 2.1. п. 2 "Ціна договору та порядок розрахунків" Договору в наступній редакції: Ціна цього договору разом з ПДВ становить 7460,00 грн. (сім тисяч чотириста шістдесят гривень 00 копійок)".
Номер договору про закупівлю: 101-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 7 460,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 243,33 UAH)