Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот 1 - Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій дітей в комунальному закладі «Навчально-виховний комплекс «Основа» Преображенської сільської ради Оріхівського району Запорізької області - 70545, Запорізька область, Оріхівський район, село Преображенка, вулиця Польова, будинок 1. Лот 2 - Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій дітей в Омельницькій філії імені академіка Миколи Антоновича Доллежаля комунального закладу "Навчально-виховний комплекс "Основа" Преображенська сільська ради Оріхівський район Запорізька область - 70522, Запорізька область, Оріхівський район, село Омельник, вулиця Шкільна, будинок 47
Очікувана вартість
199 500,00 UAH
UA-2020-12-14-010576-c b1f744256e84409ebf62819e6d8ce3c0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Твердохліб Тетяна Василівна

380667435324 ocvita-orihiv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ОСНОВА" ПРЕОБРАЖЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОРІХІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 20527353
Місцезнаходження: 70545, Україна , Запорізька обл., с. Преображенка, ВУЛИЦЯ ПОЛЬОВА, будинок 1
Контактна особа: Твердохліб Тетяна Василівна
380667435324
ocvita-orihiv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2020 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 199 500,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Замовник відповідає категорії згідно пункту 3 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».

Тендерна документація

14 грудня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2020 15:21
Додаток 3 до Оголошення.pdf
14 грудня 2020 15:21
Оголошення спрощеної процедури закупівлі.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій дітей в комунальному закладі «Навчально-виховний комплекс «Основа» Преображенської сільської ради Оріхівського району Запорізької області - 70545, Запорізька область, Оріхівський район, село Преображенка, вулиця Польова, будинок 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 133 500,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 335,00 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8900 од
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій дітей в комунальному закладі «Навчально-виховний комплекс «Основа» Преображенської сільської ради Оріхівського району Запорізької області
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70545, Україна, Запорізька область, с. Преображенка, вулиця Польова, будинок 1
Дата доставки: 20 червня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата має бути перерахована Виконавцю протягом 10-ти банківських днів з моменту підпису акту наданих послуг згідно статті 49 Бюджетного Кодексу України. Замовник має право на відстрочення платежів строком до 30 календарних днів (у разі виробничої необхідності). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КАШТАНОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА 133 500,00
UAH
133 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 12:12
Електронний підпис
18 грудня 2020 12:11
свідоцтво001.jpg
18 грудня 2020 12:11
пояснення004.jpg
18 грудня 2020 12:11
повідомлення001.jpg
18 грудня 2020 12:11
лист-згода003.jpg
18 грудня 2020 12:11
гарантійний лист002.jpg
18 грудня 2020 12:11
гарантійний лист001.jpg
18 грудня 2020 12:11
витяг004.jpg
18 грудня 2020 12:11
витяг003.jpg
18 грудня 2020 12:11
витяг002.jpg
18 грудня 2020 12:11
витяг001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КАШТАНОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КАШТАНОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
#2528308460
Переможець 133 500,00
UAH
23 грудня 2020 14:08

Документи

23 грудня 2020 14:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2020 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КАШТАНОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
#2528308460
133 500,00
UAH
Документи

Документи

23 грудня 2020 14:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 червня 2021 09:44
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2021 08:25
ДУ2 Каштанова (1).pdf зміни до договору
09 червня 2021 08:24
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 09:00
каштанова (1).pdf зміни до договору
12 березня 2021 09:00
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:10
Договір 2 від 05.01.2021 року.pdf укладений
05 січня 2021 11:13

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
05 лютого 2021 10:24
7 665,00 UAH UA078201720344210005000034837
КЗ "НВК "Основа"
UA983133990000026009055878128
ФОП Каштанова I.В.
Оплачений
04 березня 2021 10:51
32 535,00 UAH UA078201720344210005000034837
КЗ "НВК "Основа"
UA983133990000026009055878128
ФОП Каштанова I.В.
Оплачений
26 березня 2021 11:30
23 910,00 UAH UA078201720344210005000034837
Гімназія "Основа"
UA983133990000026009055878128
ФОП Каштанова I.В.
Оплачений
07 квітня 2021 11:25
5 205,00 UAH UA078201720344210005000034837
Гімназія "Основа"
UA983133990000026009055878128
ФОП Каштанова I.В.
Оплачений
20 квітня 2021 14:39
12 780,00 UAH UA078201720344210005000034837
Гімназія "Основа"
UA983133990000026009055878128
ФОП Каштанова I.В.
Оплачений
31 травня 2021 11:13
21 705,00 UAH UA078201720344210005000034837
Гімназія "Основа"
UA983133990000026009055878128
ФОП Каштанова I.В.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви установи та її реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та з метою зручного подальшого розрахунку за надані послуги Сторони погодили нову редакцію пункту 3.1. розділу 3 Договору, який має такий зміст: "3.1. Ціна цього Договору зменшується на суму 29700,00 грн що становить: 103 800,00 грн. (Сто три тисячі вісімсот гривень 00 копійок)
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 103 800,00
UAH