Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пакети програмного забезпечення для баз даних
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2020-12-14-005222-c ● 4d69ad0a4b4c4a8585f309ceb2c259cd
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізький державний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010741 |
Вебсайт: | http://www.zsmu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 |
Контактна особа: |
Притула Віктор Анатолійович PVA@ZSMU.ZP.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2020 12:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 грудня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 29 грудня 2020 12:24 |
Очікувана вартість: | 140 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48610000-7: Системи баз даних
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет.
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: Пакети програмного забезпечення для баз даних (код ДК 021:2015 – 48610000-7Системи баз даних)
5.1. Назва предмету закупівлі (послуги) за номенклатурою: Ключі активації ПЗ AzureSubsSrvcesOpn ShrdSvr SNGL SubsVL OLP NL Annual Qlfd у кількості 50 одиниць (код ДК 021:2015 – 48611000-4 - Пакети програмного забезпечення для баз даних)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 48610000-7Системи баз даних (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно до Додатку №2 до Оголошення
8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр.Маяковського,26, м.Запоріжжя, Запорізька область, Вознесенівський р-н, 69035, (дистанційно за допомогою мережі Інтернет на робочих місцях Замовника)
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 140 000,00 грн. з ПДВ.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 24.12.2021 року.
12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 18.12.2020 р. 9-00
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24.12.2020 р. 09-00
14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки здійснюються на підставі Акту прийому-передачі наданих послуг відповідно до рахунку Виконавця в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти банківських днів, від дати їх отримання Замовником.
15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі.
21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути
Згорнути
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет.
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: Пакети програмного забезпечення для баз даних (код ДК 021:2015 – 48610000-7Системи баз даних)
5.1. Назва предмету закупівлі (послуги) за номенклатурою: Ключі активації ПЗ AzureSubsSrvcesOpn ShrdSvr SNGL SubsVL OLP NL Annual Qlfd у кількості 50 одиниць (код ДК 021:2015 – 48611000-4 - Пакети програмного забезпечення для баз даних)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 48610000-7Системи баз даних (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно до Додатку №2 до Оголошення
8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр.Маяковського,26, м.Запоріжжя, Запорізька область, Вознесенівський р-н, 69035, (дистанційно за допомогою мережі Інтернет на робочих місцях Замовника)
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 140 000,00 грн. з ПДВ.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 24.12.2021 року.
12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 18.12.2020 р. 9-00
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24.12.2020 р. 09-00
14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки здійснюються на підставі Акту прийому-передачі наданих послуг відповідно до рахунку Виконавця в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти банківських днів, від дати їх отримання Замовником.
15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі.
21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Ключі активації ПЗ AzureSubsSrvcesOpn ShrdSvr SNGL SubsVL OLP NL Annual Qlfd у кількості 50 одиниць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр.Маяковського,26 Запорізька область, Вознесенівський р-н, (дистанційно за допомогою мережі Інтернет на робочих місцях Замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2021
ДК 021:2015: 48611000-4 — Пакети програмного забезпечення для баз даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2020 12:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2020 12:03 |
Додаток 1.docx | |
14 грудня 2020 12:03 |
Додаток 3.doc | |
14 грудня 2020 12:03 |
оголошення.docx | |
14 грудня 2020 12:03 |
Додаток 2.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 грудня 2020 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
134 660,00
UAH з ПДВ
|
134 660,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ"АМІКА" |
139 550,00
UAH з ПДВ
|
139 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Переможець |
134 660,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2020 09:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 08:28
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2021 11:46
|
Договір 015П-21.pdf | укладений |
20 січня 2021 11:43
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
03 березня 2021 09:50
|
134 660,00 UAH | UA858201720343171002200003552 ЗДМУ |
UA293138490000026003010004698 ТОВ ВКП"Всесвіт" |
Оплачений |