Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне АК (50-100)
Очікувана вартість
108 000,00 UAH
UA-2020-12-14-004921-b eacd254d69fd4d0c95668851f6cefbf7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільчук Марина Ярославівна

380474435800 il.mar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відокремлений структурний підрозділ "Уманський фаховий коледж технологій та бізнесу Уманського національного університету садівництва"
Код ЄДРПОУ: 00729051
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Вулиця Незалежності, будинок 21
Контактна особа: Ільчук Марина Ярославівна
380474435800
il.mar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У відповідності до положень ст. 40 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Замовником двічі відмінено відкриті торги згідно предмету закупівлі: «вугілля кам'яне АК (50-100)» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09110000-3 — Тверде паливо)», через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель №№ UA-2020-11-11-005213-b та UA-2020-11-27-004586-a). Отже, тендерним комітетом було прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі, як виняток, на підставі п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» та проведено переговори з ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТИК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ, при чому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. За результатами переговорів було прийнято рішення про намір укласти договір з учасником переговорів - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТИК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2020 14:52
Оскарження наміру укласти договір: 25 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 тони
Вугілля кам'яне АК (50-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, ВУЛИЦЯ Михайлівська, 126 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 09111210-5 — Антрацит

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату фактично поставлених товарів протягом не більше ніж 7 робочих днів після підписання Сторонами документів, що підтверджують отримання таких товарів згідно п. 2.2. цього Договору, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника. Місцезнаходження замовника- 20300, Черкаська обл., місто Умань, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 21. Вид закупівлі - переговорна процедура - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

14 грудня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Котик Олег Іванович
#3257914075
Переможець 108 000,00
UAH
14 грудня 2020 14:52

Документи

14 грудня 2020 14:52
Електронний підпис
14 грудня 2020 14:51
Протокол намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2020 14:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Котик Олег Іванович
#3257914075
108 000,00
UAH
Документи

Документи

14 грудня 2020 14:52
Електронний підпис
14 грудня 2020 14:51
Протокол намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 12:28
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 12:26
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 12:15
Договір вугілля.pdf укладений
28 грудня 2020 12:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно тексту додаткової угоди №1 від 28.12.2020 року. Сума договору після внесення змін: 108000,00 (сто вісім тисяч гривень нуль копійок) без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін – 27 (двадцять сім) тон. В звязку з тривалим проведенням закупівель перенесення строку постачання товару за договором до 31.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 108 000,00
UAH