Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічної та інформаційної підтримки, обслуговування та супроводу «Система електронного документообігу Megapolis.DocNet»
Очікувана вартість
216 000,00 UAH
UA-2020-12-14-003617-b 0c97d4be255d465ca92c98678a9c76f5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пономаренко Людмила Дмитрівна

+380504764075 Lyudmila.Ponomarenko@en.lg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «Луганське енергетичне об`єднання»
Код ЄДРПОУ: 31443937
Місцезнаходження: 92700, Україна , Луганська обл., Старобільськ, вул. Горького 123
Контактна особа: Пономаренко Людмила Дмитрівна
+380504764075
Lyudmila.Ponomarenko@en.lg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2020 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2020 10:00
Очікувана вартість: 216 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72210000-0: Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічної та інформаційної підтримки, обслуговування та супроводу «Система електронного документообігу Megapolis.DocNet»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72212311-2 — Послуги з розробки програмного забезпечення для систем управління документообігом

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник зобов’язаний здійснити оплату послуг протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання відповідного Акту або з дати настання строку для підписання Акту, у розмірі зазначеному у Акті. Розрахунок за виконані Роботи Замовник має право здійснити на свій вибір або шляхом перерахування грошових коштів, або шляхом емісії простого векселя (векселів). Вексель (векселі) видаються Замовником на суму фактично наданих Виконавцем послуг. Номінальна вартість векселя (векселів) не повинна бути більше суми фактично наданих послуг. В момент (день) оформлення векселя (векселів) зобов’язання оплатити отримані послуги у Замовника припиняються та виникає новий обов’язок оплатити вексель (векселі). Вексель (векселі) передаються за актом прийому-передачі. Виконавець зобов’язаний прийняти оформлений вексель (векселі) та підписати акт прийому-передачі. За наявності фінансування Замовник має право, але не зобов’язаний здійснити повну або часткову попередню оплату послуг. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 грудня 2020 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2020 13:20
Проєкт договору ДОДАТОК 3.docx
14 грудня 2020 13:20
Оголошення_спрощена_ЛЕО СЕД Megapolis.DocNet.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНФО-ПРАЙМ" 216 000,00
UAH з ПДВ
216 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 11:56
Електронний підпис
21 грудня 2020 11:55
1 пропозиція.pdf.p7s
21 грудня 2020 11:55
1 пропозиція.pdf
20 грудня 2020 17:05
Електронний підпис
20 грудня 2020 17:04
9 ТЗ.pdf.p7s
20 грудня 2020 17:04
8 проект договору.pdf.p7s
20 грудня 2020 17:04
4 витяг ПДВ.pdf.p7s
20 грудня 2020 17:04
3 Витяг із Статуту.pdf.p7s
20 грудня 2020 17:04
2.2 ПРОТОКОЛ директор.pdf.p7s
20 грудня 2020 17:04
2.1 наказ директор.pdf.p7s
20 грудня 2020 17:04
1 пропозиція.pdf.p7s
20 грудня 2020 17:04
6 банківська гарантія.zip
20 грудня 2020 17:04
10_3 дог 06-ІС-19-12-8 27.12.2019.pdf
20 грудня 2020 17:04
10_2 дог 09-ІС-19-12-9 28.12.2019.pdf
20 грудня 2020 17:04
9 ТЗ.pdf
20 грудня 2020 17:04
8 проект договору.pdf
20 грудня 2020 17:04
7 довідка підприємство.pdf
20 грудня 2020 17:04
4 витяг ПДВ.pdf
20 грудня 2020 17:04
3 Витяг із Статуту.pdf
20 грудня 2020 17:04
2.2 ПРОТОКОЛ директор.pdf
20 грудня 2020 17:04
2.1 наказ директор.pdf
20 грудня 2020 17:04
1 пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНФО-ПРАЙМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНФО-ПРАЙМ"
#39060381
Переможець 216 000,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 12:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2020 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНФО-ПРАЙМ"
#39060381
216 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 10:17
Доп угода Кол-центр 2021 У-621-20.pdf зміни до договору
17 лютого 2021 09:03
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:24
дог 01-ІС-21-01-5-У-621-20 28.12.2020.pdf укладений
28 грудня 2020 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до вимог п.3 ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIІI, зі змінами та доповненнями (далі - Закон) дійшли згоди щодо покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, та викласти у наступній редакції: Пункт 11. Договору викласти в новій редакції. Номер додаткової угоди: №1 Сума договору складає 216 00,00 грн. (двісті шістнадцять тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ - 36 000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 01/ІС/21-01-5/У-621-20
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 06 січня 2022
Сума оплати за договором: 216 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 36 000,00 UAH)