Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

металеві двері
Очікувана вартість
35 800,00 UAH
UA-2020-12-14-003378-a ff2c51da8283422dac6a84faada72b9b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калашник Валерій Володимирович

+380554441136 gorn_ku@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Горностаївський селищний центр по обслуговуванню закладів освіти"
Код ЄДРПОУ: 38474186
Місцезнаходження: 74601, Україна , Херсонська обл., селище міського типу Горностаївка, Херсонська область, Горностаївський район, селище міського типу Горностаївка, вул Українська,5
Контактна особа: Калашник Валерій Володимирович
+380554441136
gorn_ku@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
закупівля за кодом ДК 021:2015 " ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби (металеві двері) була оголошена двічі: 05.11.2020 року, номер закупівлі UA-2020-11-05-004540-c та 23.11.2020 року, номер закупівлі UA-2020-11-23-000072-b, які не відбулися, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Відповідно до п.1. ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами) переговорна процедура закупівлі оголошується замовником як виняток у разі, якщо двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги для учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2020 16:39
Оскарження наміру укласти договір: 25 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Ціна за одиницю: 11933.33UAH з ПДВ
металеві двері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74620, Україна, Херсонська область, с. Червоноблагодатне Горностаївського району, вул. Середня, б.13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару . Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником товару після його отримання за місцем поставки, вказаним Замовником у п.5.2. даного договору, отримання накладної, товарно-транспортної накладної, при наявності відповідного бюджетного фінансування протягом 7 банківських днів. У разі відсутності бюджетного фінансування Замовнику надається відстрочка платежу до 30-ти банківських діб. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

14 грудня 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична –особа-підприємець Леляк Віталій Миколайович
#2607115050
Переможець 35 598,00
UAH
14 грудня 2020 16:39

Документи

14 грудня 2020 16:35
Електронний підпис
14 грудня 2020 16:26
протокол переговорів

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2020 16:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична –особа-підприємець Леляк Віталій Миколайович
#2607115050
35 598,00
UAH
Документи

Документи

14 грудня 2020 16:35
Електронний підпис
14 грудня 2020 16:26
протокол переговорів

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:53
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 14:46
ДУ двері.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:42
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 13:45
договір укладений
28 грудня 2020 13:41

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
металеві двері 3 шт 11 933,33
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк поставки товару продовжено у зв'язку з тим, що двічі не відбулися відкриті торги, та проводилась переговорна процедура
Номер договору про закупівлю: 03-10/263
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
металеві двері 3 шт 11 933,33
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 35 598,00
UAH