Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Страхові послуги(страхування учнів)
Очікувана вартість
450,00 UAH
UA-2020-12-12-000396-b c62f005f27f149399fc453b0bf90fda9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стецька Марія Пилипівна

+380502322526 buhgalterchvku@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернівецьке вище комерційне училище Київського національного торговельно-економічного університету
Код ЄДРПОУ: 05476316
Місцезнаходження: 58001, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, площа Соборна, 2
Контактна особа: Стецька Марія Пилипівна
+380502322526
buhgalterchvku@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). На веб-порталі Уповноваженого органу двічі не відбулися закупівлі даного товару по процедурі відкритих торгів, а саме: UA-2020-11-10-001423-a та UA-2020-11-26-002537-c. З метою дотримання законодавства про закупівлі, необхідно провести переговорну процедуру на закупівлю по вказаному коду, тому прийнято рішення провести переговорну процедуру відповідно до ст.40.ч.2 п.1 Закону

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2020 17:48
Оскарження наміру укласти договір: 23 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Страхові послуги(страхування учнів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58001, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, площа Соборна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

12 грудня 2020 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "НАСК" Оранта"
#00034186
Переможець 425,00
UAH
12 грудня 2020 17:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2020 17:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "НАСК" Оранта"
#00034186
425,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 12:48
підписаний договір укладений
20 січня 2021 12:47
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 09:06
додаткова угода страхування 24.12.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 09:05
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 08:59
підписаний договір укладений
23 грудня 2020 08:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 201\107
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 420,00
UAH