Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
160 435,00 UAH
UA-2020-12-12-000186-c b5da2ce74f8b418782aaa7ed659a9fc5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисенко Марія Іванівна

+380554441136 yamariya1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Горностаївський селищний центр по обслуговуванню закладів освіти"
Код ЄДРПОУ: 38474186
Місцезнаходження: 74601, Україна , Херсонська обл., селище міського типу Горностаївка, Херсонська область, Горностаївський район, селище міського типу Горностаївка, вул Українська,5
Контактна особа: Лисенко Марія Іванівна
+380554441136
yamariya1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2020 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2020 11:34
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2020 11:34
Початок аукціону: 24 грудня 2020 15:32
Очікувана вартість: 160 435,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 803,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15310000-4: Картопля та картопляні вироби


Відповідно до товарно-супровідних документів, по якості-відповідно до документів, що засвідчують його якість
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14585 кг
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15310000-4 — Картопля та картопляні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару в безготівковій формі, 100% післяоплата, по факту надання товару протягом 10 банківських днів після надання рахунків (накладних) на сплату з відстрочкою платежу, у разі відсутності бюджетного фінансування, строком на 30 календарних днів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2020 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2020 11:34
Додаток 2 Проект Договору.docx
12 грудня 2020 11:34
Додаток 1 Пропозиція.docx
12 грудня 2020 11:34
Оголошення.docx
12 грудня 2020 11:34
Протокол 198.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 17 грудня 2020 18:39
Добрий вечір ,шановний замовник прощу уточнити інформацію щодо інформації про досвід виконання аналогічних договорів , п.11 оголошення зазначається : «надати інформацію про досвід виконання аналогічного договору за 1 (один) останній рік». Що мав на увазі замовник останній 2020 чи 2019 рік ,якщо 2020р це неможливо,так як рік не завершився і підтвердження виконання договору надати неможливо . Уточніть будь ласка який рік мався на увазі !
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Питання щодо тендерної документації
Дата подання: 17 грудня 2020 19:10
Шановний замовник , у п .11.1 зазначається надати видаткову накладну для підтвердження виконання договору ,але якщо підприємство у своїй діяльності використовує ТТН, які є єдиними для всіх учасників транспортного процесу документ, призначений для обліку товарно-матеріальних цінностей на шляху їх переміщення, розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи, та є ОДНИМ ІЗ ДОКУМЕНТІВ, який можна використовувати для списання товарно-матеріальних цінностей, оприбуткування, складського, оперативного й бухгалтерського обліку, що може бути складений у паперовій і/або електронній формі та має містити обов'язкові реквізити, передбачені цими Правилами.документ. У судовій практиці нормативним документом для підтвердження завершення процесу постачання товару є або видаткова накладна, або Товарно-транспортна накладна. Виходячи з Вашої вимоги надати документ для підтвердження виконання аналогічного договору лише видаткову накладну - є дискримінацією учасника Просимо внести зміни
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бень Сергій Володимирович 158 976,50
UAH з ПДВ
134 182,00
UAH з ПДВ
Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм" 148 767,00
UAH з ПДВ
138 265,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 19:59
Електронний підпис
22 грудня 2020 19:58
Хасп якість.pdf
22 грудня 2020 19:58
Тех пасп. 06-40_35-21.pdf
22 грудня 2020 19:58
Сертиф. Хасп.безпечн.pdf
22 грудня 2020 19:58
Паспорт копия.pdf
22 грудня 2020 19:58
паспорт весь.pdf
22 грудня 2020 19:58
Оператор Бень.С.В.pdf
22 грудня 2020 19:58
мед.Игорь.pdf
22 грудня 2020 19:58
мед книжки Сергей Гуз.pdf
22 грудня 2020 19:58
Лист санкцыъ_ прац.pdf
22 грудня 2020 19:58
копия опер.ринку.pdf
22 грудня 2020 19:58
Картошка.pdf
22 грудня 2020 19:58
експл дозв.jpg
22 грудня 2020 19:58
експ карт.pdf
22 грудня 2020 19:58
док-ция картофель.pdf
22 грудня 2020 19:58
догов.дез 2021.pdf
22 грудня 2020 19:58
дог. оренди.pdf
22 грудня 2020 19:58
дог. вет. екосерв..pdf
22 грудня 2020 19:58
довідки.pdf
22 грудня 2020 19:58
Дез.обр 15.12.pdf
22 грудня 2020 19:58
Витяги копія.pdf
22 грудня 2020 19:58
витяг копия.pdf
22 грудня 2020 19:58
Акт склад 2021р..pdf

Публічні документи

22 грудня 2020 21:38
Електронний підпис
22 грудня 2020 21:36
Копія витягу з ЄДРПОУ.pdf
22 грудня 2020 21:36
Пропозиція картопля.pdf
22 грудня 2020 21:36
Опис товару картопля.pdf
22 грудня 2020 21:36
Загальні відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бень Сергій Володимирович

Мале Приватне Підприємство "Ритм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бень Сергій Володимирович
#2908025135
Переможець 134 182,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2020 17:12

Документи

30 грудня 2020 17:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2020 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бень Сергій Володимирович
#2908025135
134 182,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 грудня 2020 17:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 15:47
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:59
Додаткова угода 4 від 31.12.2021.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 12:58
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 08:49
Додаткова угода 3 від 01.12.2021.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 08:46
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 12:46
Додаткова угода 1 від 22.01.2021.pdf зміни до договору
22 січня 2021 12:44
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 10:06
Договір03-08.06 від 14.01.2021.pdf укладений
14 січня 2021 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 03-08/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку з потребою
Номер договору про закупівлю: 03-08/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку з потребою
Номер договору про закупівлю: 03-08/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Картопля 7370.804 кг 9,20
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 61 021,76
UAH