Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паста томатна, помідори квашені, огірки квашені, капуста квашена, повидло, сухофрукти, ікра кабачкова, квасоля в томаті
Очікувана вартість
135 998,00 UAH
UA-2020-12-12-000157-b 246ab8e9618d482a9443c351f6f1a32d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисенко Марія Іванівна

+380554441136 yamariya1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Горностаївський селищний центр по обслуговуванню закладів освіти"
Код ЄДРПОУ: 38474186
Місцезнаходження: 74601, Україна , Херсонська обл., селище міського типу Горностаївка, Херсонська область, Горностаївський район, селище міського типу Горностаївка, вул Українська,5
Контактна особа: Лисенко Марія Іванівна
+380554441136
yamariya1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2020 12:20
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2020 12:24
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2020 12:24
Початок аукціону: 24 грудня 2020 13:06
Очікувана вартість: 135 998,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 680,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Відповідно до товарно-супровідних документів, по якості-відповідно до документів, що засвідчують його якість
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
377 кг
Паста томатна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
364 кг
помідори квашені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1342 кг
огірки квашені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
576 кг
капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
56 кг
повидло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
918.4 кг
сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
400 кг
ікра кабачкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
115 кг
квасоля в томаті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару в безготівковій формі, 100% післяоплата, по факту надання товару протягом 10 банківських днів після надання рахунків (накладних) на сплату з відстрочкою платежу, у разі відсутності бюджетного фінансування, строком на 30 календарних днів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2020 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2020 12:20
Додаток 2 Проект Договору.docx
12 грудня 2020 12:20
Додаток 1 Пропозиція.docx
12 грудня 2020 12:20
Оголошення.docx
12 грудня 2020 12:20
Протокол 202.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 17 грудня 2020 18:37
Дата відповіді: 18 грудня 2020 12:00
Добрий вечір ,шановний замовник прощу уточнити інформацію щодо інформації про досвід виконання аналогічних договорів , п.11 оголошення зазначається : «надати інформацію про досвід виконання аналогічного договору за 1 (один) останній рік». Що мав на увазі замовник останній 2020 чи 2019 рік ,якщо 2020р це неможливо,так як рік не завершився і підтвердження виконання договору надати неможливо . Уточніть будь ласка який рік мався на увазі !
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь:
«Доброго дня.
Для підтвердження своєї Пропозиції Учасник додатково надає слідуючі документи:
1) Довідка у довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів за 1 (один) останній рік разом з документальним підтвердженням їх виконання (копії договорів – не менше 1, видаткових накладних – не менше 1)
- мається на увазі виконаний договір, можливо він укладений лише на пів-року – тоді це 2020 рік, якщо на рік – то, зрозуміло, це 2019 рік.
Питання щодо тендерної документації
Дата подання: 17 грудня 2020 19:07
Дата відповіді: 18 грудня 2020 12:01
Шановний замовник , у п .11.1 зазначається надати видаткову накладну для підтвердження виконання договору ,але якщо підприємство у своїй діяльності використовує ТТН, які є єдиними для всіх учасників транспортного процесу документ, призначений для обліку товарно-матеріальних цінностей на шляху їх переміщення, розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи, та є ОДНИМ ІЗ ДОКУМЕНТІВ, який можна використовувати для списання товарно-матеріальних цінностей, оприбуткування, складського, оперативного й бухгалтерського обліку, що може бути складений у паперовій і/або електронній формі та має містити обов'язкові реквізити, передбачені цими Правилами.документ. У судовій практиці нормативним документом для підтвердження завершення процесу постачання товару є або видаткова накладна, або Товарно-транспортна накладна. Виходячи з Вашої вимоги надати документ для підтвердження виконання аналогічного договору лише видаткову накладну - є дискримінацією учасника Просимо внести зміни
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь:
«Доброго дня.

Важливим є факт підтвердження накладною (видатковою, товарно-транспортною) виконання зобов’язань по відповідному договору.
Оголошенням зазначається, що Учасник для обґрунтування своєї пропозиції (відсутності будь-якого документу (дозволу) надає відповідну Довідку-обгрунтування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2020 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бень Сергій Володимирович 134 815,00
UAH з ПДВ
111 578,00
UAH з ПДВ
Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм" 133 199,28
UAH з ПДВ
133 199,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 20:08
Електронний підпис
22 грудня 2020 20:07
Хасп якість.pdf
22 грудня 2020 20:07
Тех пасп. 06-40_35-21.pdf
22 грудня 2020 20:07
Сухофрукта3.pdf
22 грудня 2020 20:07
Сертиф. Хасп.безпечн.pdf
22 грудня 2020 20:07
Помидор кваш.pdf
22 грудня 2020 20:07
Повидло.pdf
22 грудня 2020 20:07
Паспорт копия.pdf
22 грудня 2020 20:07
паспорт весь.pdf
22 грудня 2020 20:07
Оператор Бень.С.В.pdf
22 грудня 2020 20:07
мед.Игорь.pdf
22 грудня 2020 20:07
мед книжки Сергей Гуз.pdf
22 грудня 2020 20:07
Лист санкцыъ_ прац.pdf
22 грудня 2020 20:07
копия опер.ринку.pdf
22 грудня 2020 20:07
Квсоля.jpg
22 грудня 2020 20:07
експл дозв.jpg
22 грудня 2020 20:07
док-ция консервация.pdf
22 грудня 2020 20:07
догов.дез 2021.pdf
22 грудня 2020 20:07
дог. оренди.pdf
22 грудня 2020 20:07
дог. вет. екосерв..pdf
22 грудня 2020 20:07
довідки.pdf
22 грудня 2020 20:07
Дез.обр 15.12.pdf
22 грудня 2020 20:07
Витяги копія.pdf
22 грудня 2020 20:07
витяг копия.pdf
22 грудня 2020 20:07
Акт склад 2021р..pdf

Публічні документи

22 грудня 2020 21:17
Електронний підпис
22 грудня 2020 21:13
Проект договору конс.pdf
22 грудня 2020 21:13
Копія витягу з ЄДРПОУ.pdf
22 грудня 2020 21:13
Пропозиція оброб.pdf
22 грудня 2020 21:13
Опис товару оброб.pdf
22 грудня 2020 21:13
Загальні відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бень Сергій Володимирович

Мале Приватне Підприємство "Ритм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бень Сергій Володимирович
#2908025135
Переможець 111 578,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2020 16:46

Документи

30 грудня 2020 16:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бень Сергій Володимирович
#2908025135
111 578,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 грудня 2020 16:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 15:59
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 13:37
Додаткова угода 3 від 31.12.2021.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:36
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 15:43
Додаткова угода 1 від 22.01.2021.pdf зміни до договору
22 січня 2021 15:39
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 15:50
Договір 03-08.08 від 14.01.2021.pdf укладений
14 січня 2021 15:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 03-08/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку з потребою
Номер договору про закупівлю: 03-08/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Паста томатна 290 кг 42,00
UAH з ПДВ
помідори квашені 210.5 кг 19,00
UAH з ПДВ
огірки квашені 636.1 кг 18,00
UAH з ПДВ
капуста квашена 853 кг 18,00
UAH з ПДВ
повидло 45 кг 35,00
UAH з ПДВ
сухофрукти 288.85 кг 35,00
UAH з ПДВ
ікра кабачкова 398 кг 40,15
UAH з ПДВ
квасоля в томаті 103 кг 36,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 42 495,22
UAH