Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Паста томатна, помідори квашені, огірки квашені, капуста квашена, повидло, сухофрукти, ікра кабачкова, квасоля в томаті
Очікувана вартість
135 998,00 UAH
UA-2020-12-12-000157-b ● 246ab8e9618d482a9443c351f6f1a32d
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Горностаївський селищний центр по обслуговуванню закладів освіти" |
Код ЄДРПОУ: | 38474186 |
Місцезнаходження: | 74601, Україна , Херсонська обл., селище міського типу Горностаївка, Херсонська область, Горностаївський район, селище міського типу Горностаївка, вул Українська,5 |
Контактна особа: |
Лисенко Марія Іванівна +380554441136 yamariya1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2020 12:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2020 12:24 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2020 12:24 |
Початок аукціону: | 24 грудня 2020 13:06 |
Очікувана вартість: | 135 998,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 680,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Відповідно до товарно-супровідних документів, по якості-відповідно до документів, що засвідчують його якість
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
377 кг
Паста томатна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
364 кг
помідори квашені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1342 кг
огірки квашені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
576 кг
капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
56 кг
повидло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
918.4 кг
сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
400 кг
ікра кабачкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
115 кг
квасоля в томаті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | в безготівковій формі, 100% післяоплата, по факту надання товару протягом 10 банківських днів після надання рахунків (накладних) на сплату з відстрочкою платежу, у разі відсутності бюджетного фінансування, строком на 30 календарних днів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2020 13:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2020 12:20 |
Додаток 2 Проект Договору.docx | |
12 грудня 2020 12:20 |
Додаток 1 Пропозиція.docx | |
12 грудня 2020 12:20 |
Оголошення.docx | |
12 грудня 2020 12:20 |
Протокол 202.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 17 грудня 2020 18:37
Дата відповіді: 18 грудня 2020 12:00
Добрий вечір ,шановний замовник прощу уточнити інформацію щодо інформації про досвід виконання аналогічних договорів , п.11 оголошення зазначається : «надати інформацію про досвід виконання аналогічного договору за 1 (один) останній рік». Що мав на увазі замовник останній 2020 чи 2019 рік ,якщо 2020р це неможливо,так як рік не завершився і підтвердження виконання договору надати неможливо . Уточніть будь ласка який рік мався на увазі !
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь:
«Доброго дня.
Для підтвердження своєї Пропозиції Учасник додатково надає слідуючі документи:
1) Довідка у довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів за 1 (один) останній рік разом з документальним підтвердженням їх виконання (копії договорів – не менше 1, видаткових накладних – не менше 1)
- мається на увазі виконаний договір, можливо він укладений лише на пів-року – тоді це 2020 рік, якщо на рік – то, зрозуміло, це 2019 рік.
«Доброго дня.
Для підтвердження своєї Пропозиції Учасник додатково надає слідуючі документи:
1) Довідка у довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів за 1 (один) останній рік разом з документальним підтвердженням їх виконання (копії договорів – не менше 1, видаткових накладних – не менше 1)
- мається на увазі виконаний договір, можливо він укладений лише на пів-року – тоді це 2020 рік, якщо на рік – то, зрозуміло, це 2019 рік.
Питання щодо тендерної документації
Дата подання: 17 грудня 2020 19:07
Дата відповіді: 18 грудня 2020 12:01
Шановний замовник , у п .11.1 зазначається надати видаткову накладну для підтвердження виконання договору ,але якщо підприємство у своїй діяльності використовує ТТН, які є єдиними для всіх учасників транспортного процесу документ, призначений для обліку товарно-матеріальних цінностей на шляху їх переміщення, розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи, та є ОДНИМ ІЗ ДОКУМЕНТІВ, який можна використовувати для списання товарно-матеріальних цінностей, оприбуткування, складського, оперативного й бухгалтерського обліку, що може бути складений у паперовій і/або електронній формі та має містити обов'язкові реквізити, передбачені цими Правилами.документ. У судовій практиці нормативним документом для підтвердження завершення процесу постачання товару є або видаткова накладна, або Товарно-транспортна накладна. Виходячи з Вашої вимоги надати документ для підтвердження виконання аналогічного договору лише видаткову накладну - є дискримінацією учасника
Просимо внести зміни
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь:
«Доброго дня.
Важливим є факт підтвердження накладною (видатковою, товарно-транспортною) виконання зобов’язань по відповідному договору.
Оголошенням зазначається, що Учасник для обґрунтування своєї пропозиції (відсутності будь-якого документу (дозволу) надає відповідну Довідку-обгрунтування.
«Доброго дня.
Важливим є факт підтвердження накладною (видатковою, товарно-транспортною) виконання зобов’язань по відповідному договору.
Оголошенням зазначається, що Учасник для обґрунтування своєї пропозиції (відсутності будь-якого документу (дозволу) надає відповідну Довідку-обгрунтування.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бень Сергій Володимирович #2908025135 |
Переможець |
111 578,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2020 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 13:37
|
Додаткова угода 3 від 31.12.2021.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2021 15:43
|
Додаткова угода 1 від 22.01.2021.pdf | зміни до договору |
22 січня 2021 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2021 15:50
|
Договір 03-08.08 від 14.01.2021.pdf | укладений |
14 січня 2021 15:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків |
Номер договору про закупівлю: | 03-08/08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку з потребою |
Номер договору про закупівлю: | 03-08/08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Паста томатна | 290 | кг |
42,00
UAH з ПДВ
|
помідори квашені | 210.5 | кг |
19,00
UAH з ПДВ
|
огірки квашені | 636.1 | кг |
18,00
UAH з ПДВ
|
капуста квашена | 853 | кг |
18,00
UAH з ПДВ
|
повидло | 45 | кг |
35,00
UAH з ПДВ
|
сухофрукти | 288.85 | кг |
35,00
UAH з ПДВ
|
ікра кабачкова | 398 | кг |
40,15
UAH з ПДВ
|
квасоля в томаті | 103 | кг |
36,00
UAH з ПДВ
|