Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сир твердий, сир кисломолочний
Очікувана вартість
185 300,00 UAH
UA-2020-12-12-000101-a 5f981dae3fe44547b52cae79de35469f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисенко Марія Іванівна

+380554441136 yamariya1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Горностаївський селищний центр по обслуговуванню закладів освіти"
Код ЄДРПОУ: 38474186
Місцезнаходження: 74601, Україна , Херсонська обл., селище міського типу Горностаївка, Херсонська область, Горностаївський район, селище міського типу Горностаївка, вул Українська,5
Контактна особа: Лисенко Марія Іванівна
+380554441136
yamariya1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2020 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2020 11:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2020 11:28
Очікувана вартість: 185 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 926,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Відповідно до товарно-супровідних документів, по якості-відповідно до документів, що засвідчують його якість
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
248 кг
Сир твердий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
2962 кг
сир кисломолочний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74601, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Українська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару в безготівковій формі, 100% післяоплата, по факту надання товару протягом 10 банківських днів після надання рахунків (накладних) на сплату з відстрочкою платежу, у разі відсутності бюджетного фінансування, строком на 30 календарних днів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2020 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2020 11:24
Додаток 2 Проект Договору.docx
12 грудня 2020 11:24
Додаток 1 Пропозиція.docx
12 грудня 2020 11:24
Оголошення.docx
12 грудня 2020 11:24
Протокол 197.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 17 грудня 2020 18:38
Добрий вечір ,шановний замовник прощу уточнити інформацію щодо інформації про досвід виконання аналогічних договорів , п.11 оголошення зазначається : «надати інформацію про досвід виконання аналогічного договору за 1 (один) останній рік». Що мав на увазі замовник останній 2020 чи 2019 рік ,якщо 2020р це неможливо,так як рік не завершився і підтвердження виконання договору надати неможливо . Уточніть будь ласка який рік мався на увазі !
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Питання щодо тендерної документації
Дата подання: 17 грудня 2020 19:10
Шановний замовник , у п .11.1 зазначається надати видаткову накладну для підтвердження виконання договору ,але якщо підприємство у своїй діяльності використовує ТТН, які є єдиними для всіх учасників транспортного процесу документ, призначений для обліку товарно-матеріальних цінностей на шляху їх переміщення, розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи, та є ОДНИМ ІЗ ДОКУМЕНТІВ, який можна використовувати для списання товарно-матеріальних цінностей, оприбуткування, складського, оперативного й бухгалтерського обліку, що може бути складений у паперовій і/або електронній формі та має містити обов'язкові реквізити, передбачені цими Правилами.документ. У судовій практиці нормативним документом для підтвердження завершення процесу постачання товару є або видаткова накладна, або Товарно-транспортна накладна. Виходячи з Вашої вимоги надати документ для підтвердження виконання аналогічного договору лише видаткову накладну - є дискримінацією учасника Просимо внести зміни
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2020 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бень Сергій Володимирович 182 820,00
UAH з ПДВ
182 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 20:21
Електронний підпис
22 грудня 2020 20:20
Хасп якість.pdf
22 грудня 2020 20:20
Тех пасп. 06-40_35-21.pdf
22 грудня 2020 20:20
Сертиф. Хасп.безпечн.pdf
22 грудня 2020 20:20
серт творог.jpg
22 грудня 2020 20:20
сер.сир твер.jpg
22 грудня 2020 20:20
Паспорт копия.pdf
22 грудня 2020 20:20
паспорт весь.pdf
22 грудня 2020 20:20
Оператор Бень.С.В.pdf
22 грудня 2020 20:20
мед.Игорь.pdf
22 грудня 2020 20:20
мед книжки Сергей Гуз.pdf
22 грудня 2020 20:20
Лист санкцыъ_ прац.pdf
22 грудня 2020 20:20
копия опер.ринку.pdf
22 грудня 2020 20:20
експл дозв.jpg
22 грудня 2020 20:20
док-ция сыр_творог.pdf
22 грудня 2020 20:20
Договір 03-08.61 від 28.10.2019.pdf
22 грудня 2020 20:20
догов.дез 2021.pdf
22 грудня 2020 20:20
дог. оренди.pdf
22 грудня 2020 20:20
дог. вет. екосерв..pdf
22 грудня 2020 20:20
довідки.pdf
22 грудня 2020 20:20
Дез.обр 15.12.pdf
22 грудня 2020 20:20
Витяги копія.pdf
22 грудня 2020 20:20
витяг копия.pdf
22 грудня 2020 20:20
Акт склад 2021р..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бень Сергій Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бень Сергій Володимирович
#2908025135
Переможець 182 820,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 16:38

Документи

29 грудня 2020 16:38
Електронний підпис
29 грудня 2020 16:36
Протокол 217 від 29.12.2020

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2020 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бень Сергій Володимирович
#2908025135
182 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 грудня 2020 16:38
Електронний підпис
29 грудня 2020 16:36
Протокол 217 від 29.12.2020

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 15:34
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 13:09
Додаткова угода 4 від 31.12.2021.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:07
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 08:55
Додаткова угода 3 від 01.12.2021.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 08:54
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 11:38
Додаткова угода 1 від 22.01.2021.pdf зміни до договору
22 січня 2021 11:32
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 11:07
Договір 03-08.10 від 14.01.2021.pdf укладений
14 січня 2021 11:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 03-08/|10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку з потребою
Номер договору про закупівлю: 03-08/|10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку з потребою
Номер договору про закупівлю: 03-08/|10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку з потребою
Номер договору про закупівлю: 03-08/|10
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Сир твердий 150 кг 140,00
UAH з ПДВ
сир кисломолочний 1185.4 кг 50,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 76 121,53
UAH