Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

твердопаливний котел типу «РЕТРА»-500-3М
Очікувана вартість
315 000,00 UAH
UA-2020-12-11-016091-c e6827f16b3074bba9f06c7fe30e86ee5
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шип В.П.

+380485722080 mikolaivka_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області
Код ЄДРПОУ: 02145234
Місцезнаходження: 67000, Україна , Одеська обл., Николаевка, 67000 Одеська область, смт Миколаївка, вул. Шкільна, 22А
Контактна особа: Шип В.П.
+380485722080
mikolaivka_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Відповідно до номеру закупівлі в системі електронних закупівель UA-2020-09-08-001985-c було розпочато проведення процедури відкритих торгів на закупівлю по предмету код ДК 021:2015 - 44620000-2 - радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (твердопаливний котел типу «РЕТРА» (або еквівалент)). За результатами даної процедури було укладеного договір про закупівлю та забезпечено його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Однак в процесі проведення моніторингу Південним офісом Держаудитслужби UA-M-2020-11-13-000030 даний договір було розірвано з метою усунення порушень виявлених за результатами проведеного моніторингу. У зв’язку з цим, станом на сьогоднішній день гострим питанням постало придбання товару, який є предметом закупівлі з метою задоволення потреби, а також з метою уникнення надзвичайної ситуації пов’язаної зі зривом опалювального сезону у Опорному закладі «Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Миколаївської районної ради Одеської області. Дана ситуація також ставить під загрозу здоров'я та життя вихованців, учнів, педагогічних працівників, призведе до відключення від системи опалення навчального закладу. Це може стати причиною виникнення соціальної напруги серед жителів району, надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, спричинить руйнування систем теплопостачання. У зв’язку з погодними умовами, тривалим пониженням температурного режиму необхідно провести переговорну процедуру скорочену закупівлі на підставі абзацу другого пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Наслідком цього може бути недотримання температурного режиму відповідно до вимог санітарних норм. Невідповідність повітряно-теплового режиму у навчальному закладі санітарно-гігієнічним нормам є підставою для призупинення навчального процесу у ньому, чим буде порушено ст. 3, 26, 33, 35, 51, 57 Закону України «Про освіту» та призведе до порушення безпечних умов праці працівників, тим самим буде порушено право останніх, гарантоване ст. 283 Цивільного кодексу України, на охорону життя та здоров’я. З метою підтримання безпечної життєдіяльності учнів, працівників та інших учасників освітнього процесу, сталого проходження опалювального сезону, дотримання температурного режиму в закладі освіти, недопущення загострення ситуації із захворюваності на грип і ГРВІ через недотримання температурного режиму внаслідок відсутності опалення є передумовами нагальної потреби у здійсненні закупівлі товару, який є предметом закупівлі. Не укладення Договору в розпал опалювального періоду є настання надзвичайних обставин, що ставлять під загрозу життя та здоров’я громадян, дітей, що призведе до надзвичайної ситуації. Все це підпадає під обставини непереборної сили. Окрім цього, не укладання договору та придбання котла в опалювальний період підпадає, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 р. №368 Про затвердження «Порядку класифікації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру за їх рівнями» і Класифікаційних ознак надзвичайних ситуацій, затверджених наказом МНС України №1400 від 12.12.2012р. до надзвичайної ситуації місцевого рівня, що додатково підтверджується протоколом №44 Комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виходячи зі змісту, якого доручено відділу освіти, культури, молоді та спорту районної державної адміністрації здійснити закупівлю (провести переговорну закупівлю) з придбання твердопаливного котла та провести роботу по його встановленню у зв’язку з виникненням особливих обставин, що унеможливлюють дотримання строків для проведення тендеру. Окрім цього, у відповідності до роз’яснення ДСНС України при припиненні опалення надзвичайна ситуація виникає в разі, зокрема, припинення теплопостачання споживачів за температури зовнішнього повітря нижче 0°С в опалювальний період року через пошкодження магістральних теплових мереж або обладнання комунальних та відомчих котелень від 24 годин та припинення теплопостачання споживачів за температури зовнішнього повітря від 0°С до +8°С в опалювальний період року через пошкодження магістральних теплових мереж або обладнання комунальних та відомчих котелень від 48 годин. Отже, проведення переговорної процедури закупівлі з підстав нагальної потреби у закупівлі товару, який є предметом закупівлі надасть можливість на законних підставах забезпечити теплопостачання та уникнути негативних наслідків виникнення надзвичайної ситуації. Із врахуванням вищевикладеного та з метою дотримання вимог законодавства є нагальна необхідність здійснити закупівлю код ДК 021:2015 - 44620000-2 - радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (твердопаливний котел типу «РЕТРА»-500-3М) шляхом застосування скороченої переговорної процедури з ТОВ «АБІ ТЕРМ» відповідно до абзацу другого пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. У зв’язку із вищенаведеним, сторони погодилися про закупівлю код ДК 021:2015 - 44620000-2 - радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (твердопаливний котел типу «РЕТРА»-500-3М за скороченою переговорною процедурою закупівлі. Для укладення договору з обраним учасником попередньо було проведено переговори.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2020 18:08
Оскарження наміру укласти договір: 17 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44620000-2: Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі


процедура проводиться для задоволення нагальної потреби пов’язаної з виникненням надзвичайної ситуації

процедура проводиться для задоволення нагальної потреби пов’язаної з виникненням надзвичайної ситуації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
твердопаливний котел типу «РЕТРА»-500-3М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67000, Україна, Одеська область, смт Миколаївка, вул. Шкільна, 22-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату вартості Товару протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

11 грудня 2020 18:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2020 17:58
Повiдомлення.pdf
11 грудня 2020 17:58
протокол59.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «АБІ ТЕРМ»
#39637992
Переможець 315 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 18:08

Документи

11 грудня 2020 18:08
Електронний підпис
11 грудня 2020 18:07
протокол59.pdf
11 грудня 2020 18:07
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 18:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «АБІ ТЕРМ»
#39637992
315 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2020 18:08
Електронний підпис
11 грудня 2020 18:07
протокол59.pdf
11 грудня 2020 18:07
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 20:15
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 16:26
ДОГОВІР.FR12.pdf укладений
17 грудня 2020 16:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 315 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 52 500,00 UAH)