Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання обладнання для їдалень (харчоблоків)
Очікувана вартість
413 000,00 UAH
UA-2020-12-11-009896-c 60d743f138244b6abd19c4756d5c312f
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванус Оксана Петрівна

0979035067 VOB-56@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02143471
Місцезнаходження: 77701, Україна , Івано-Франківська обл., смт. Богородчани, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 53
Контактна особа: Іванус Оксана Петрівна
0979035067
VOB-56@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Гуменюк М.М.- голова тендерного комітету , повідомив , що відповідно до річного плану закупівель на 2020 рік відділу освіти Богородчанської РДА необхідно закупити Обладнання для закладів громадського харчування (придбання обладнання для їдалень (харчоблоків) (39310000-8) (ДК 021:2015) для забезпечення потреб освітніх закладів відділу освіти Богородчанської РДА Івано-Франківської області , згідно ст.3 та ст.13 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) укладання договору на суму більше ніж двісті тисяч гривень неможливе без проведення процедури закупівлі та застосувати п.1 ч.2 ст.40 Закону ,тобто переговорну процедуру закупівлі, оскільки замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Відповідно до річного плану закупівель 23 жовтня 2020 року було оголошено проведення процедури « відкриті торги» на закупівлю Обладнання для закладів громадського харчування (придбання обладнання для їдалень (харчоблоків) (39310000-8) (ДК 021:2015) , ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-23-003369-b ● на 2 лоти ,з них : 1) Лот №1 : Предмет закупівлі: Лот 1. Опис предмету закупівлі: придбання обладнання для їдалень (харчоблоків) Очікувана вартість: 413 000,00 UAH з ПДВ 1 комп. ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування Доставка: 77753, Україна, Івано-Франківська область, смт. Солотвин, , Солотвинський НВК «Загально-освітня школа І-ІІІ ступенів» Дата доставки: до 31 грудня 2020 року У зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників, закупівля послуг не відбулася. Документальним підтвердженням є звіт про результати проведення процедури( Друкувати звіт про результати проведення процедури PDF ● HTML) 09 листопада вдруге було оголошено проведення процедури « відкриті торги» на закупівлю Обладнання для закладів громадського харчування (придбання обладнання для їдалень (харчоблоків)) (39310000-8) (ДК 021:2015) , ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-09-001611-a ● на 2 лоти ,з них : Лот №1 : Предмет закупівлі: Лот 1. Опис предмету закупівлі: придбання обладнання для їдалень (харчоблоків) Очікувана вартість: 413 000,00 UAH з ПДВ 1 комп. ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування Доставка: 77753, Україна, Івано-Франківська область, смт. Солотвин, , Солотвинський НВК «Загально-освітня школа І-ІІІ ступенів» Дата доставки: до 31 грудня 2020 року У зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників, закупівля послуг не відбулася. Документальним підтвердженням є звіт про результати проведення процедури (Друкувати звіт про результати проведення процедури PDF ● HTML). Ввважаючи на необхідність закупівлі обладнання для їдалень (харчоблоків) в закладі прийнято рішення про застосування “переговорної” процедури закупівлі послуг за предметом ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування “ на підставі п.1.ч.2 ст.40 нової редакції Закону України « Про публічні закупівлі» ,якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій .При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації.. Документальним підтвердження застосування саме цієї підстави для проведення переговорної процедури закупівлі є два Звіти про результати проведення процедури закупівлі( ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-10-23-003369-b та ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-11-09-001611-а ) в яких вказано підставою відміни тендеру- подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2020 14:20
Оскарження наміру укласти договір: 22 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Категорія замовника : зг п.3 ч.1 та п.3 ч.4 ст.2 ЗУ " Про публічні закупівлі"-юридична особа, яка є установою
Закупівля за кошти місцевого бюджету для потреб Солотвинського НВК " Загально-освітня школа І-ІІІ ступенів " смт. Солотвин
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комп.
Придбання обладнання для їдалень (харчоблоків),відповідний код 39312200-4,закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77753, Україна, Івано-Франківська область, смт. Солотвин, Грушевського,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після поставки товару та пред"явлення Постачальником накладної на оплату товару протягом 10 робочих днів Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

11 грудня 2020 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мальон Михайло Михайлович
#2620715057
Переможець 413 000,00
UAH
11 грудня 2020 14:20

Документи

11 грудня 2020 14:20
Електронний підпис
11 грудня 2020 14:20
Протокол №2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 14:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мальон Михайло Михайлович
#2620715057
413 000,00
UAH
Документи

Документи

11 грудня 2020 14:20
Електронний підпис
11 грудня 2020 14:20
Протокол №2.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 22 грудня 2020 16:27
Кінець періоду оскарження: 02 січня 2021 00:00
Дата відміни: 02 січня 2021 00:01
Причина відміни: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій)
Коментар щодо відміни: Учасник ФОП Мальон Михайло Михйлович відмовився від підписання Договору про закупівлю Придбання обладнання для їдалень (харчоблоків) для Солотвинського НВК " загально-освітня школа І-ІІІ ступенів "(лист ФОП Мальон М.М від 22.12.2020 року)
Документи:
22 грудня 2020 16:27
Електронний підпис
22 грудня 2020 15:34
Протокол про відміну.pdf