Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Веб-камери
Очікувана вартість
49 948,00 UAH
UA-2020-12-11-007661-b 34cc1081b6934150b86158f1c25b221f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барова Вікторія Віталіївна

380456561354 vik.barova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143844
Місцезнаходження: 08500, Україна , Київська обл., Фастів, пл. Соборна, 1
Контактна особа: Барова Вікторія Віталіївна
380456561354
vik.barova@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
«30 жовтня» 2020 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю «2020-10-30-004107-b». Проте станом на «16 жовтня» 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені.
Тому «18 листопада» 2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю «UA-2020-11-18-003148-a». Проте знову ж таки станом на «04 грудня» 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що електронною системою закупівель автоматично було відмінено дві процедури закупівлі за предметом Веб-камери код ДК 021:2015:30230000-0 — Комп’ютерне обладнання через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2020 18:25
Оскарження наміру укласти договір: 22 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Веб-камери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються після його фактичного отримання відповідно до умов взятого бюджетного зобов’язання згідно ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності фінансування протягом 15 робочих днів на умовах можливості відстрочки платежу до 60 календарних днів. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету (загальний фонд). Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

11 грудня 2020 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бобошко Олена Миколаївна
#2189019929
Переможець 49 948,00
UAH
11 грудня 2020 18:25

Документи

11 грудня 2020 18:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 18:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бобошко Олена Миколаївна
#2189019929
49 948,00
UAH
Документи

Документи

11 грудня 2020 18:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:32
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 17:36
Дог. №434 від 22.12.20.pdf укладений
22 грудня 2020 17:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 49 948,00
UAH