Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з ремонту побутової техніки - холодильника NORD
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2020-12-10-011095-c 5670f9ba2ff54ed5bb68130a4227eb98
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Юров

+380633797017 lg.mtz@tax.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43143746
Вебсайт: http://lg.tax.gov.ua
Місцезнаходження: 93401, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, буд. 72
Контактна особа: Денис Юров
+380633797017
lg.mtz@tax.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок


послуги з ремонту побутової техніки - холодильника NORD
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з ремонту побутової техніки - холодильника NORD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93401, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Послуг здійснюється Замовником на підставі актів здачі-приймання наданих послуг, шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Виконавця протягом 7 банківських днів з моменту підписання акту здачі - приймання наданих послуг у разі наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовника. Фінансові зобов'язання Замовника виникають при наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування чи виникненням інших обставин, незалежних від волі Замовника, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок чи закінчення дії обставин, які виникли поза волею Замовника. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

10 грудня 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2020 15:01
додаток до дог.71.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОЛМИЧЕК ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2455102895
Переможець 3 000,00
UAH
10 грудня 2020 15:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 15:05