Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монтаж (реконструкція) мереж постачання кисню лікувальних корпусів В та Г центральної районної лікарні з поліклінікою на вул.Незалежності,1 в м.Кіцмань Чернівецької області"
Очікувана вартість
1 915 060,80 UAH
UA-2020-12-10-007763-a 17e4ae128bae41988959989c010c61a6
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабюк Каріна Сергіївна

+380508641186 karina.babuyk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство "Кіцманська центральна районна лікарня" Кіцманської районної ради
Код ЄДРПОУ: 02005680
Місцезнаходження: 59300, Україна , Чернівецька обл., Кіцмань, вул.Незалежності,1
Контактна особа: Бабюк Каріна Сергіївна
+380508641186
karina.babuyk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Монтаж (реконструкція) мереж постачання кисню лікувальних корпусів В та Г центральної районної лікарні з поліклінікою на вул.Незалежності,1 в м.Кіцмань Чернівецької області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59300, Україна, Чернівецька область, м.Кіцмань, вул.Незалежності,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Монтаж (реконструкція) мереж постачання кисню лікувальних корпусів В та Г центральної районної лікарні з поліклінікою на вул.Незалежності,1 в м.Кіцмань Чернівецької області" Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

10 грудня 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Пересувна механізована колона №311"
#05392401
Переможець 1 915 060,80
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 18:02

Документи

10 грудня 2020 18:02
Електронний підпис
10 грудня 2020 17:50
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 12:51
ДУ 4 від 22.12.2021.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 12:49
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 11:21
ДУ3.pdf зміни до договору
26 березня 2021 11:15
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 11:04
ДУ 2.pdf зміни до договору
26 березня 2021 11:03
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 15:23
дог.8 від 10.12.pdf зміни до договору
10 лютого 2021 15:19
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 14:47
ДУ 1 до договору 8 від 10.12.2020.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 14:43
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 18:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. договору №8 від 10.12.2020 року викласти у наступній редакції: загальна вартість підрядних робіт складає 1 915 060,80 грн. (один мільйон дев"ятсот п"ятнадцять тисяч шістдесят грн. 80 коп.) в т.ч. ПДВ-319176,80 грн. (триста дев"ятнадцять тисяч сто сімдесят шість грн. 80 коп.). 2. Пункт 4.2. договору №8 від 10.12.2020 року викласти у такій редакції: Генпідряднику до початку робіт може надаватися попередня оплата 100% (в тому числі у розмірі 100%) вартості робіт за Договором. Попередня оплата надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Генпідрядника. Генпідрядник зобов’язаний використати попередню оплату впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок, надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання попередньої оплати протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника та сплатити штрафні санкції у розмірі передбаченому Пунктом 7.5. Договору. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Генпідрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів Генпідрядником. 3. Пункт 7.5. договору №8 від 10.12.2020 року викласти у такій редакції: Генпідрядник несе майнову відповідальність перед Замовником за: - порушення строків виконання зобов"язань Генпідрядник сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1% вартості несвоєчасно виконаних робіт, за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості; - порушення строків використання попередної оплати - повернути невикористану суму попередньої оплати та сплатити штраф у розмірі 20% невикористаної суми попередньої оплати; - при неякісному виконанні Генпідрядником робіт, передбачених цим Договором, Генпідрядник сплачує Замовнику у 10-ти денний термін, з моменту виявлення, штраф у розмірі 10% неякісно виконаних робіт. - у разі відхилень від проектно-кошторисної документації при виконанні робіт, без погодження Замовника, Генпідрядник сплачує Замовнику штраф у розмірі 10% від вартості робіт за цим Договором. 4. Пункт 11.1. договору №8 від 10.12.2020 року викласти у наступній редакції: цей Договір набирає чинності з дня укладання договору і діє до 01.04.2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання всіх умов, передбачених даним Договором.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оприлюднення договору
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В преамбулі і дексті укладеного Договору №8 від 10.12.2020 року слова Комунальне некомерційне підприємство "Кіцманська центральна районна лікарня" та КНП "Кіцманська ЦРЛ " у всіх відмінках замінити відповідно на Комунальне некомерційне підприємство "Кіцманська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" та КНП "Кіцманська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" у всіх відмінках. 2. В преамбулі і тексті Договору №8 від 10.12.2020 року слова "головний лікар" у всіх відмінках замінити на "генеральний директор" у всіх відмінках
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 11.1 договору №8 від 10.12.2020 року викласни у наступній редакції: цей Договір набирає чинності з дня укладання договору і діє до 31.12.2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання всіх умов, передбачених даним Договором.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фактичного виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML