Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конверти
Очікувана вартість
3 282,00 UAH
UA-2020-12-10-004852-c 1056ac1bf35c4cea8a0a38d1cb81e8e4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Станіславович Остринський

+30444653514 ostrynskyi@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: філія «Енергозбут» акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150221
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Жилянська, буд. 97
Контактна особа: Андрій Станіславович Остринський
+30444653514
ostrynskyi@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відкриті торги для даної закупівля проводилися двічі: номера оголошень UA-2020-11-04-011177-c від 04.11.2020 та UA-2020-11-20-000987-c від 20.11.2020. Торги не відбулися із-за відсутності достатньої кількості Учасників, а саме пропозиції надав тільки один Учасник - ТОВ «Укрбланковидав».
Тому, пропонується застосувати переговорну процедуру для закупівлі 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Конверти).
Підстава для застосування пререговорної процедури: п.1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Виходячи з вищезазначеного пропонується запросити на переговорну процедуру Учасника - представника ТОВ «Укрбланковидав».
В запрошенні зазначити термін надання документів Учасником: 10.12.2020 р.

Керуючись пунктом 1 частини 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, застосувати переговорну процедуру закупівлі для закупівлі 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Конверти) та запросити на участь у переговорах Учасника, а саме представника ТОВ «Укрбланковидав», адреса: 01004, м. Київ, вул. В. Васильківська, 8, tender@ukrblank.kiev.ua.
Призначити переговори: 10.12.2020 о 15:00 за адресою: вул. Жилянська, 97 (тел.+38-044-465-35-14) м. Київ, 01135, 2-й поверх

Кінцевий строк подання пропозиції 10.12.2020 до 14:00 особисто або поштою за адресою: вул. Жилянська, 97 (тел.+38-044-465-35-14) м. Київ, 01135
Пропозиції, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розглядаються, вважаються замовником такими, що не надані та повертаються учаснику.
Передача пропозиції учасником або іншою особою установі зв’язку після 14:00 10.12.2020 не може розцінюватися як своєчасне надання пропозиції, якщо такі документи отриманні замовником за адресою: вул. Жилянська, 97 (тел.+38-044-465-35-14) м. Київ, 01135, після закінчення зазначеного строку.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2020 16:20
Оскарження наміру укласти договір: 21 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1700 штуки
Конверт С4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2300 штуки
Конверт С5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, у разі якщо Постачальник є платником ПДВ (якщо Постачальник не є платником ПДВ – з дати постачання Товару) Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБЛАНКОВИДАВ"
#36002620
Переможець 3 254,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 16:20

Документи

10 грудня 2020 16:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 16:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБЛАНКОВИДАВ"
#36002620
3 254,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2020 16:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2021 11:47
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 14:49
Scan0002.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 14:21
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 14:05
Scan.pdf укладений
23 грудня 2020 14:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни за одиницю товару -конверт С5
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЕЕЦ-201223/00016
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №УЗ/ЕЕЦ-201223/00016 від 23.12.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 226,80
UAH (в тому числі ПДВ 537,80 UAH)