Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
робота з реконструкції системи киснепостачання, розташованої в будівлях відділення загального профілю ВАІТ (інв. № 1013100002) та загальнохірургічного відділення (інв. № 1013100005), за адресою: вул. Набережна, 130, м. Кам’янка-Дніпровська, Запорізька область
Очікувана вартість
2 304 462,60 UAH
UA-2020-12-10-003223-a a34c50f525d14445b678bac6bb078233
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гогіна Валентина Володимирівна

+380613823665 kamenkahospital@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Кам'янсько-Дніпровська центральна районна лікарня" Кам'янсько-Дніпровської районної ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 01992854
Місцезнаходження: 71304, Україна , Запорізька обл., Кам'янка-Дніпровська, Набережна, 130
Контактна особа: Гогіна Валентина Володимирівна
+380613823665
kamenkahospital@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ціна за одиницю: 2304462.6UAH з ПДВ
робота з реконструкції системи киснепостачання, розташованої в будівлях відділення загального профілю ВАІТ (інв. № 1013100002) та загальнохірургічного відділення (інв. № 1013100005), за адресою: вул. Набережна, 130, м. Кам’янка-Дніпровська, Запорізька область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71304, Україна, Запорізька область, м. Кам'янка-Дніпровська, вул. Набережна, 130
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 7 Банківські 100

Тендерна документація

10 грудня 2020 12:33
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Запорізька будівельна компанія"
#33328133
Переможець 2 304 462,60
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 13:02

Документи

10 грудня 2020 13:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 13:09
договір укладений
10 грудня 2020 13:07
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 14:55
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 15:11
ДУ 2 до Договору 1210.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 14:58
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 12:10
ДУ 1 буд комп.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 12:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін у п. 12 "Адреси та банківськи реквізити Сторін"
Номер договору про закупівлю: 1210
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п.2.1 та абз.3 п.2.1. р. 2 "Вартість робіт та порядок розрахунків"; внесення змін до п. 2.4.; внесення змін до п. 3.1. р. 3 "Строки надання робіт"; внесення змін до п. 9.1. р.9 "Строк дії Договору"
Номер договору про закупівлю: 1210
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 251 341,16
UAH (в тому числі ПДВ 32 433,13 UAH)