Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код Дк 021:2015: 45113000-2 (Роботи на будівельному майданчику) (розробка проєктно-кошторисної документації «Нове будівництво контейнерного майданчику системи збирання і вивезення відходів, розташованого за адресою: м. Одеса, район пляжу «Аркадія»)
Очікувана вартість
273 540,00 UAH
UA-2020-12-10-000968-a f3033332346b4ce4a33c2488fb0ec286
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ставратій Юлія Юріївна

+380487243324 ecocity@omr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25031496
Місцезнаходження: 65074, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Косовська, буд. 2-Д
Контактна особа: Ставратій Юлія Юріївна
+380487243324
ecocity@omr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2020 00:00
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 грудня 2020 15:58
Очікувана вартість: 273 540,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 735,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Код Дк 021:2015: 45113000-2 (Роботи на будівельному майданчику) (розробка проєктно-кошторисної документації «Нове будівництво контейнерного майданчику системи збирання і вивезення відходів, розташованого за адресою: м. Одеса, район пляжу «Аркадія»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Код Дк 021:2015: 45113000-2 (Роботи на будівельному майданчику) (розробка проєктно-кошторисної документації «Нове будівництво контейнерного майданчику системи збирання і вивезення відходів, розташованого за адресою: м. Одеса, район пляжу «Аркадія»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45113000-2 — Роботи на будівельному майданчику

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником по факту виконаних робіт, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Акту здачі-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2020 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2020 09:58
Вибір процедури.pdf
10 грудня 2020 09:58
Оголошення.docx
10 грудня 2020 09:58
Додаток 1.docx
10 грудня 2020 09:58
Додаток 3.docx
10 грудня 2020 09:58
Додаток 2.docx
10 грудня 2020 09:58
Додаток 4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО № 770" 273 540,00
UAH з ПДВ
267 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ" 273 540,00
UAH з ПДВ
268 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 21:32
Електронний підпис
15 грудня 2020 21:29
Електронний підпис
15 грудня 2020 21:27
Додаток 3.pdf
15 грудня 2020 21:27
Додаток 4.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 20:30
Електронний підпис
16 грудня 2020 20:29
024. Проект договору.pdf.p7s
16 грудня 2020 20:29
024. Проект договору.pdf
16 грудня 2020 20:29
019. Лист відгук.pdf.p7s
16 грудня 2020 20:29
019. Лист відгук.pdf
16 грудня 2020 20:29
016. Сертифікат ГАП.pdf.p7s
16 грудня 2020 20:29
016. Сертифікат ГАП.pdf
16 грудня 2020 20:29
015. Накази та трудові.pdf.p7s
16 грудня 2020 20:29
015. Накази та трудові.pdf
16 грудня 2020 20:29
013. Штатний розпис.pdf.p7s
16 грудня 2020 20:29
013. Штатний розпис.pdf
16 грудня 2020 20:29
009. Цінова пропозиція.pdf
16 грудня 2020 20:29
003. Витяг з ЄДР.pdf.p7s
16 грудня 2020 20:29
003. Витяг з ЄДР.pdf
16 грудня 2020 20:29
001. Копія Статуту.pdf.p7s
16 грудня 2020 20:29
001. Копія Статуту.pdf
16 грудня 2020 20:29
000. Реєстр.pdf.p7s
16 грудня 2020 20:29
000. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО № 770"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО № 770"
#39835124
Переможець 267 000,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 21:35

Документи

28 грудня 2020 21:34
Протокол 20.pdf
28 грудня 2020 21:34
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2020 21:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО № 770"
#39835124
267 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 грудня 2020 21:34
Протокол 20.pdf
28 грудня 2020 21:34
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Доп угода 4.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 11:05
Протокол 8.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 11:04
Повідомлення 4.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 11:04
Доп угода 3.pdf зміни до договору
28 вересня 2021 16:21
Протокол 7.pdf зміни до договору
28 вересня 2021 16:21
Повідомлення 3.pdf зміни до договору
28 вересня 2021 16:21
Доп угода 2.pdf зміни до договору
25 серпня 2021 15:53
Протокол 6.pdf зміни до договору
25 серпня 2021 15:52
Повідомлення 2.pdf зміни до договору
25 серпня 2021 15:52
Дод. угода 1.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 09:51
Протокол внесення змін.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 09:51
Зміни до дог..pdf зміни до договору
30 квітня 2021 09:51
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 17:34
Договір 29.pdf укладений
30 грудня 2020 17:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 3 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» - покращення якості предмета закупівлі, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі та підпункту 7.4 Договору № 29 від 30.12.2020р. внести зміни до Договору, а саме: - Додаток №3 (Графік виконання робіт) та Додаток №4 (План фінансування робіт) до Договору від 30.12.2020 р. № 29, виклавши їх у новій редакції. - Внести зміни в п.3.2 Розділу 3 «Порядок здачі і приймання робіт» Договору від 30.12.2020 р. № 29 та викласти його в новій редакції: «Термін виконання робіт з 01.01.2021 до 31.08.2021 рр. згідно Додатку №3 до Договору».
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно рішення Одеської міської ради № 392-VІІІ від 28.07.2021 р. «Про внесення змін до Міської цільової програми охорони і поліпшення стану навколишнього природного середовища м. Одеси на 2017-2021 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 08 лютого 2017 року № 1610-VІІ», внести зміни до пункту 2.1. Договору № 29 від 30.12.2020 р. та викласти в наступній редакції: «2.1. За виконані за цим Договором роботи Замовник перераховує Виконавцеві згідно з актами здачі-приймання виконаних робіт 267 000,00 грн. (двісті шістдесят сім тисяч гривень 00 коп.), без ПДВ». Внести зміни до пункту 3.2. Договору № 29 від 30.12.2020 р. та викласти в наступній редакції: «3.2. Термін виконання робіт з 01.01.2021 до 30.09.2021 р. згідно додатку 3 до Договору.» 3. Додаток 3 та 4 до Договору № 29 від 30.12.2020 р. викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, згідно рішення Одеської міської ради № 392-VІІІ від 28.07.2021 р. «Про внесення змін до Міської цільової програми охорони і поліпшення стану навколишнього природного середовища м. Одеси на 2017-2021 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 08 лютого 2017 року № 1610-VІІ» та підпункту 7.4 Договору № 29 від 30.12.2020 р. внести зміни до Договору, а саме: - пункт 3.2. Договору № 29 від 30.12.2020 р. викласти в наступній редакції: «3.2. Термін виконання робіт з 01.01.2021 до 31.10.2021 р. згідно додатку 3 до Договору.» 2. Додаток 3 та 4 до Договору № 29 від 30.12.2020 р. викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, згідно рішення Одеської міської ради № 392-VІІІ від 28.07.2021 р. «Про внесення змін до Міської цільової програми охорони і поліпшення стану навколишнього природного середовища м. Одеси на 2017-2021 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 08 лютого 2017 року № 1610-VІІ» та підпункту 7.4 Договору № 29 від 30.12.2020 р. внести зміни до Договору, а саме: - пункт 3.2. Договору № 29 від 30.12.2020 р. та викласти в наступній редакції: «3.2. Термін виконання робіт з 01.01.2021 до 30.11.2021 р. згідно додатку 3 до Договору.» Додаток 3 та 4 до Договору № 29 від 30.12.2020 р. викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML