Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка та регенерація картриджа
Очікувана вартість
1 200,00 UAH
UA-2020-12-10-000705-b ca08647d12a14e35af525f03eba142d7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пухаль Марта Вікторівна

+380342554487 cpto1@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центр професійно-Технічної освіти №1 м. Івано-Франківська
Код ЄДРПОУ: 05536596
Місцезнаходження: 76492, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Тисменицька,246
Контактна особа: Пухаль Марта Вікторівна
+380342554487
cpto1@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Ціна за одиницю: 120UAH без ПДВ
Заправка картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76492, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Тисменицька,246
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 шт
Ціна за одиницю: 200UAH без ПДВ
Регенерація картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76492, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Тисменицька,246
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

10 грудня 2020 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Малик Андрій Романович
#2868010056
Переможець 1 200,00
UAH
10 грудня 2020 10:38

Документи

10 грудня 2020 10:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 10:41

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджа 5 шт 120,00
UAH
Регенерація картриджів 3 шт 200,00
UAH