Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Міськводоканал Дунаєвецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32013356 |
Місцезнаходження: | 32400, Україна , Хмельницька обл., місто Дунаївці, вулиця Горького 15 |
Контактна особа: |
Ференчук Віктор Віталійович +380965749306 engineerptd@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2020 09:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2020 13:40 |
Очікувана вартість: | 410 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,73% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2020 09:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2020 09:00 |
тендерна документація.doc | |
10 грудня 2020 09:00 |
ТД паливо.doc | |
10 грудня 2020 09:00 |
протокол тд 1 001.pdf | |
10 грудня 2020 09:00 |
протокол рп 001.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-22-000025 ● e04fca2bf8a940858571e7b0cbbb5d87
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2021 16:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
від 19.03.2021 №190
м. Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління –
начальник відділу контролю в галузі
оборони, в правоохоронних органах
та органах влади Управління Західного
офісу Держаудитслужби в Хмельницькій
області Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток до наказу від 19.03.2021 № 190
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10
UA-2020-12-10-000207-b 10.12.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-24 10:20:43
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-12-10-000207-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Під час проведення моніторингу встановлено, що на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі «ProZorro» КП Міськводоканал Дунаєвецької міської ради (далі – Замовник) оприлюднено процедуру, відповідно до якої укладено договір з приватним підприємством "Фірма "Нафтоінвест" (код юридичної особи в ЄДРПОУ 30795712) про закупівлю товарів (ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти) від 16.01.2021 за №1 на суму 350 500 грн. Предметом договору є талони на бензин А-92, А-95 та дизельне паливо.
Згідно з частиною першою статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) та Господарського кодексу України (далі – ГК України) з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. При цьому відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених у цій статті Закону.
Таким чином, замовник укладає договір про закупівлю з учасником-переможцем відповідно до тих вимог, які визначені у тендерній документації.
Відповідно до частини третьої статті 180 ГК України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Поряд з цим, статтею 638 ЦК України встановлено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Враховуючи викладене, прошу надати інформацію (пояснення), а саме:
- чому укладений договір від 16.01.2021 № 1 не містить цін за одиницю товару?
Пояснення та документальні підтвердження (додатки до договору, додаткові угоди, накладні на отримання товару) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-24 11:49:02
Відповідь
Відповідно до укладеного договору №1 від 16.01.2021 року Між КП "Міськводоканал"ДМР та Приватним підприємством "Фірма Нафтоінвест" вся інформація про ціну за одиницю товару, перелік, найменування, та його кількість відображається в додатку № 1 до цього договору (специфікації), який в процесі публікації договору на майданчику DZO не було підвантажено з невідомих причин (відповідні документи додаються).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто шляхом розірвання договору купівлі продажу
2021-04-01 14:50:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1.Замовником в порушення частини першої статті 4 Закону інформація, зазначена в оголошенні та тендерній документації не відповідає запланованій закупівлі. 2.Замовником під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення не дотримано пункту 14 наказу №1082 щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. 3. Замовник в оприлюдненому оголошені про проведення відкритих торгів не зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (1.Замовником в порушення частини першої статті 4 Закону інформація, зазначена в оголошенні та тендерній документації не відповідає запланованій закупівлі. 2.Замовником під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення не дотримано пункту 14 наказу №1082 щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. 3. Замовник в оприлюдненому оголошені про проведення відкритих торгів не зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.) • усунуто
Замовник прийняв рішення усунути порушення шляхом розірвання договору купівлі- продажу від 16.01.2021 № 1.Протокол засідання тендерного комітету від 01.4.2021 №5, додаткова угода до договору від 01.04.2021 №1.
2021-04-01 15:04:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2020 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Приватне підприємство "Фірма "Нафтоінвест" |
361 200,00
UAH з ПДВ
|
350 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Верест |
387 000,00
UAH з ПДВ
|
351 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
390 840,00
UAH з ПДВ
|
390 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Приватне підприємство "Фірма "Нафтоінвест" #30795712 |
Переможець |
350 500,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2021 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 14:40
|
додаткова угода 001.jpg | зміни до договору |
01 квітня 2021 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 16:07
|
додаткова угода | зміни до договору |
18 січня 2021 16:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Припинення дії договору, шляхом заключення додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |