Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консультаційні послуги щодо хмарного сервера в MS Azure
Очікувана вартість
49 920,00 UAH
UA-2020-12-09-012243-c b837ca57758c43558a0fc7cf4a231a58
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Притула Віктор Анатолійович

PVA@ZSMU.ZP.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Притула Віктор Анатолійович
PVA@ZSMU.ZP.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2020 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2020 09:00
Очікувана вартість: 49 920,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 249,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань


ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет.
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: Консультаційні послуги щодо хмарного сервера в MS Azure (код ДК 021:2015 – 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань)
5.1. Назва предмету закупівлі (послуги) за номенклатурою: Email/Skype-чат консультації з налагодження хмарного сервера в MS Azure, на якому розгорнута платформа Open edX; консультування щодо поліпшення конфігурації сервера, налаштування бекапов, додавання пам'яті на хмарний сервер, вибору типу сервера, на якому розгорнута платформа Open edx. (код ДК 021:2015 – 72222300-0- Послуги у сфері інформаційних технологій)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно до Додатку №2 до Оголошення
8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр.Маяковського,26, м.Запоріжжя, Запорізька область, Вознесенівський р-н, 69035 (дистанційно за допомогою мережі Інтернет на робочих місцях Замовника)
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 49 920,00 грн. з ПДВ.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 24.12.2021 року.
12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 15.12.2020 р. 9-00
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21.12.2020 р. 09-00
14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки здійснюються на підставі Акту прийому-передачі наданих послуг відповідно до рахунку Виконавця в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти банківських днів, від дати їх отримання Замовником.

15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі.
21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Email/Skype-чат консультації з налагодження хмарного сервера в MS Azure, на якому розгорнута платформа Open edX; консультування щодо поліпшення конфігурації сервера, налаштування бекапов, додавання пам'яті на хмарний сервер, вибору типу сервера, на якому розгорнута платформа Open edx.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр.Маяковського,26, Вознесенівський р-н (дистанційно за допомогою мережі Інтернет на робочих місцях Замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 72222300-0 — Послуги у сфері інформаційних технологій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2020 15:35
Додаток 3.docx
09 грудня 2020 15:35
оголошення.docx
09 грудня 2020 15:35
Додаток 2.docx
09 грудня 2020 15:35
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РАДЧЕНКО ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 49 920,00
UAH з ПДВ
49 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 12:31
Електронний підпис
18 грудня 2020 12:30
Цінова пропозиція.pdf.p7s
18 грудня 2020 12:30
Цінова пропозиція.pdf
18 грудня 2020 12:30
Довідка_щодо ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РАДЧЕНКО ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РАДЧЕНКО ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3012611199
Переможець 49 920,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 13:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 13:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РАДЧЕНКО ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3012611199
49 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 08:24
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:19
Договір №001П-21.pdf укладений
04 січня 2021 10:17

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
02 лютого 2021 09:54
4 160,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA693515330000026009052329878
ФОП Радченко О.В.
Оплачений
03 березня 2021 09:50
4 160,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA693515330000026009052329878
ФОП Радченко О.В.
Оплачений
02 квітня 2021 09:48
4 160,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA693515330000026009052329878
ФОП Радченко О.В.
Оплачений
06 травня 2021 10:51
4 160,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA693515330000026009052329878
ФОП Радченко О.В.
Оплачений
02 червня 2021 10:11
4 160,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA693515330000026009052329878
ФОП Радченко О.В.
Оплачений
02 вересня 2021 09:36
4 160,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA693515330000026009052329878
ФОП Радченко О.В.
Оплачений
02 вересня 2021 09:36
4 160,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA693515330000026009052329878
ФОП Радченко О.В.
Оплачений
22 вересня 2021 10:28
4 160,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA693515330000026009052329878
ФОП Радченко О.В.
Оплачений
04 жовтня 2021 09:47
4 160,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA693515330000026009052329878
ФОП Радченко О.В.
Оплачений
09 листопада 2021 10:11
4 160,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA693515330000026009052329878
ФОП Радченко О.В.
Оплачений
02 грудня 2021 10:01
4 160,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA693515330000026009052329878
ФОП Радченко О.В.
Оплачений
29 грудня 2021 17:54
4 160,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA693515330000026009052329878
ФОП Радченко О.В.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 49 920,00
UAH