Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з проектування аудіосистеми керування евакуацією за адресою м. Харків, вул. Клочківська, 202
Очікувана вартість
159 000,00 UAH
UA-2020-12-08-015956-c ae89199efc294ed4a0096988a7359570
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Уднікова

+380577730604 htei.knteu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХАРКІВСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНО - ЕКОНОМІЧНИЙ ІНСТИТУТ КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ТОРГОВЕЛЬНО - ЕКОНОМІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Код ЄДРПОУ: 33297907
Місцезнаходження: 61045, Україна , Харківська обл., м. Харків, Шевченківський район, пров. Отакара Яроша, 8
Контактна особа: Надія Уднікова
+380577730604
htei.knteu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 грудня 2020 20:10
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 159 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 795,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з проектування аудіосистеми керування евакуацією за адресою м. Харків, вул. Клочківська, 202
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61045, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Клочківська, 202
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 грудня 2020 20:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 20:10
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
08 грудня 2020 20:10
Оголошення ХТЕІ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо наявності медичних книжок
Дата подання: 10 грудня 2020 10:49
Дата відповіді: 11 грудня 2020 17:54
Шановний Замовник! Просимо обгрунтувати вимогу : "робітник(-ки), що зазначений(-ні) у довідці про уповноважену(-них) особу(-іб) з технічногообстеження будівель і споруд має(-ють) мати медичні книжки у відповідності до діючогозаконодавства, що підтверджується учасником шляхом надання в складі тендерної пропозиції копійтаких медичних книжок" Зазначений працівник не може мати медичну книжку відповідно до норм чинного законодавства, оскільки є технічним працівником, відповідно дана вимога є дискримінаційною та не має відношення до предмету закупівлі! Вимагаємо виключити зазначену вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Технічне обстеження будівлі, що є Учбовим корпусом має велику площу, що дорівнює 4634м2. Наявність великої кількості людей на об'єкті в робочі часи та тривалий час технічного обстеження такої площі становить під загрозу здоров'я працівників об'єкту. Проходження медичного огляду у період пандемії короновірусної інфекії - не є дискримінаціонною вимогою.
Щодо наявності тесту в працівника
Дата подання: 10 грудня 2020 10:50
Дата відповіді: 11 грудня 2020 17:55
Просимо надати розяснення та правові підстави даної вимоги:" співробітник(-ки), що зазначений(-ні) у довідці про уповноважену(-них) особу(-іб) з технічного обстеження будівель і споруд має(-ють) мати оригінал документу, який підтверджує проходження особою (особами) учасника, в сертифікованих відповідно до діючого законодавства лабораторіях або медичних установах тесту на наявність/відсутність короновірусної інфекції (Соуій19 та/або §агз-Соу-2) методом полімеразної цепної реакції (дата проведення тесту повинна бути не раніше дати оголошення про проведення закупівлі)." Зазначений спеціаліст буде проводити відповідний та предметний огляд у разі визнання Учасника переможцем, оскільки відповідно до оголошення попередній огляд необхідний лише для уточнення обсягів та обємів. Відповідно не зрозумілим вбачається необхідність надавати зазначений документ у складі пропозиції!? Дана вимога порушує принципи добросовісної конкуренції, тому враховуючи вищезазначене вимагаємо виключити її із переліку!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Тест на наявність/відсутність короновірусної інфекції (Covid19 та/або Sars-Cov-2) методом полімеразної цепної реакції не порушує принципи добросовісної конкуренції в період карантинних обмежень. Кожен учасник закупівлі в спромозі зробити необхідне тестування працівників у сертифікованих лабораторіях України та отримати результати у короткі строки.
Щодо здійснення огляду обєкту
Дата подання: 10 грудня 2020 10:50
Дата відповіді: 11 грудня 2020 17:55
Просимо привести оголошення у відповідність! Згідно п. 4 огляд обєкту можна здійснити до аукціону, а відповідно до п. 7 огляд необхідно здійснити в період уточненнь. Звертаємо увагу Замовника, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки потенційним учасникам з інших регіонів не вдасться здійснити огляд за такий короткий термін! Відповідно просимо зазначити, про можливість огляду до кінцевого періоду подання пропозицій!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику,
Період уточнень згідно з регламентом проведення тендерних закупівель проходить до аукціону, тобто вимоги п.7 залишаються незмінними та є більш весомими.
Завдяки щільності транспортного покриття нашої країни - кожен учасник в будь-якому регіоні України має можливість менш ніж за 24 години за потреби прибути в будь-яку іншу точку.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТКАЧЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 159 000,00
UAH з ПДВ
159 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 22:35
Електронний підпис
15 грудня 2020 22:32
23. Паспорт Ткаченко.pdf
15 грудня 2020 22:32
19. Св._держ._регистрацiя.pdf
15 грудня 2020 22:32
16. Довідка щодо МТБ.pdf
15 грудня 2020 22:32
15. Паршуков Covid.pdf
15 грудня 2020 22:32
14. Мед. Книжка.pdf
15 грудня 2020 22:32
11. Контакти учасника.pdf
15 грудня 2020 22:32
9. Акт обстеження.pdf
15 грудня 2020 22:32
8. Календарний план.pdf
15 грудня 2020 22:32
5. Код.pdf
15 грудня 2020 22:32
4. Виписка з ЄДР.pdf
15 грудня 2020 22:32
2. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТКАЧЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТКАЧЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#1856212517
Переможець 159 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 17:49

Документи

17 грудня 2020 17:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТКАЧЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#1856212517
159 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2020 17:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 11:17
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 11:41
договір 182.pdf укладений
22 грудня 2020 11:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 159 000,00
UAH