Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства "Дергачівська центральна районна лікарня" Дергачівської районної ради по вул. 1 Травня, 23 в м. Дергачі Дергачівського району Харківської області (коригування)
Очікувана вартість
4 116 647,00 UAH
UA-2020-12-08-014658-c c06918a0b3004fce904efa425796b6af
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тараненко Оксана Сергіївна

+380664773581 taranenko_o.s@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04014080
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5, ДЕРЖПРОМ, 4 ПІД'ЇЗД, кімната 20
Контактна особа: Тараненко Оксана Сергіївна
+380664773581
taranenko_o.s@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 грудня 2020 17:22
Оскарження наміру укласти договір: 19 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства "Дергачівська центральна районна лікарня" Дергачівської районної ради по вул. 1 Травня, 23 в м. Дергачі Дергачівського району Харківської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62303, Україна, Харківська область, Дергачі, вул. 1 Травня, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс у 2020 році не передбачений Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

08 грудня 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 17:18
Протокол технаради.pdf
08 грудня 2020 17:18
Протокол 170.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУД ГАРАНТ УКРАЇНИ"
#41593766
Переможець 4 116 647,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 17:22

Документи

08 грудня 2020 17:22
Електронний підпис
08 грудня 2020 17:22
Протокол 171.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 17:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУД ГАРАНТ УКРАЇНИ"
#41593766
4 116 647,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 грудня 2020 17:22
Електронний підпис
08 грудня 2020 17:22
Протокол 171.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 12:12
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2021 08:21
ДУ 4 (1).pdf зміни до договору
16 червня 2021 08:21
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 09:33
ДУ 3 (1).pdf зміни до договору
05 квітня 2021 09:33
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:40
ДУ 2 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:40
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:20
ДУ 1 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:20
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 15:52
Договір 28-20.pdf укладений
23 грудня 2020 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 28-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 28-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з коригуванням проектної документації
Номер договору про закупівлю: 28-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з коригуванням проектної документації
Номер договору про закупівлю: 28-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 509 853,04
UAH (в тому числі ПДВ 584 975,51 UAH)