Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Марки поштові
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2020-12-08-014436-c 5bd87485d0b24070844489c0cea1a392
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Юров

+380633797017 lg.mtz@tax.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43143746
Вебсайт: http://lg.tax.gov.ua
Місцезнаходження: 93401, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, буд. 72
Контактна особа: Денис Юров
+380633797017
lg.mtz@tax.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно з абз. 3 ст. 15 Закону України «Про поштовий зв’язок» Національний оператор має виключне право на видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів і карток, а також виведення їх з обігу.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10.01.2002 року № 10-р «Про національного оператора поштового зв’язку» (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.07.2019 № 547-р) виконання функцій національного оператора поштового зв’язку покладено на акціонерне товариство «Укрпошта» (далі – АТ «Укрпошта»).
Таким чином, АТ «Укрпошта» наділена виключним правом на видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів і карток, а також виведення їх з обігу.

Відповідно до пункту 88 Правил надання послуг поштового зв'язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05 березня 2009 року N 270, вимог статті РК 115 Регламенту письмової кореспонденції Всесвітньої поштової конвенції (Женева 2008), Наказом Міністерства Інфраструктури України №20 від 30.01.2015р., зареєстрованого в Міністерстві Юстиції України 14.02.2015р. за №158/26603, затверджено Порядок використання відбитка про оплату письмової кореспонденції. Порядок введення використання відбитків про оплату письмової кореспонденції, нанесених друкарським чи іншим способом, визначається відповідно до Правил Правил надання послуг поштового зв'язку.
Відповідно до Порядку використання відбитка про оплату письмової кореспонденції :
Відбиток про оплату застосовується при наданні послуг відправникам з пересилання згрупованої письмової кореспонденції, в тому числі простої письмової кореспонденції, в межах України.
Використання відбитка про оплату здійснюється відправниками на підставі укладеного договору про надання послуг з пересилання згрупованої письмової кореспонденції з використанням відбитка про оплату. Відбиток про оплату наноситься відправником на поштові конверти та картки друкарським або іншим способом друкування або штемпелювання, фарбою чорного кольору. Відбиток про оплату, нанесений з використанням способу електронного друкування, може проставлятися безпосередньо на поштовому конверті або всередині віконця цього конверта.
Поштові відправлення з відбитками про оплату подаються для пересилання лише до об'єкта поштового зв'язку, визначеного у відповідних договорах. Національний оператор має виключне право, зокрема, на використання відбитку про оплату письмової кореспонденції.
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року № 10-р «Про національного оператора поштового зв’язку» національним оператором поштового зв’язку України є «Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта», правонаступником якого наразі є Акціонерне товариство «Укрпошта».
Таким чином, виходячи із вищевикладеного, процедура закупівлі послуг повністю відповідає умовам пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником (виконавцем), Акціонерним товариством «Укрпошта», в особі Луганської дирекції акціонерного товариства «Укрпошта» за відсутності при цьому альтернативи.

Перед укладанням договорів на поштові послуги просимо врахувати, що АТ «Укрпошта» в рамках договору «Про надання універсальних послуг поштового зв’язку з пересилання поштових карток, листів, бандеролей – простих та рекомендованих на всій території України» надає послугу – 1 (одну) поштову послугу. Послуга включає в себе пересилання поштових карток, листів, бандеролей, які поділяються на прості та рекомендовані, за необхідністю з повідомленням про вручення. До пакету документів на переговорну процедуру додаємо проект договору.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2020 09:29
Оскарження наміру укласти договір: 01 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22410000-7: Марки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1952 штуки
знаки поштової оплати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Донецька, 7а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22410000-7 — Марки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

08 грудня 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-12-000003 ● 47239b39d2de408d892d2682e5d7ba55
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 квітня 2021 15:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

14.04.2021 № 166
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Заступник начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА

Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.04.2021 №166

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-12-08-014436-с 08.12.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-14 16:15:59

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі марок Головним управлінням ДПС у Луганській області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-08-014436-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1. Чи було укладено за результатами переговорної процедури закупівлі договір між Головним управлінням ДПС у Луганській області та Акціонерним товариством «Укрпошта» (Луганська дирекція)?
3. З яких причин в електронній системі закупівель відсутні будь-які рішення Замовника щодо зазначеної закупівлі після оприлюднення 21.12.2020 повідомлення про намір укласти договір?
Наголошуємо, що пояснення (інформацію, документи) потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-15 16:30:41

Надання відповіді Управлінню Північно – східного офісу Держаудитслужби в Луганській області на «Запит замовнику на пояснення» від 14.04.2021, який отримано в рамках проведення моніторингу закупівлі (UA-M-2021-04-12-000003).

1. Договір між Головним управлінням ДПС у Луганській області та Акціонерним товариством «Укрпошта» (Луганська дирекція) за результатом переговорної процедури закупівлі (ID закупівлі – UA-2020-12-08-014436-c) укладено не було.
2. У зв’язку з тим, що строк періоду оскарження повідомлення про намір укласти договір за переговорною процедурою закупівлі (ID закупівлі – UA-2020-12-08-014436-c) сплинув 31.12.2020, не було можливості укласти відповідний договір у 2020 році. Оскільки касові видатки бюджетної установи, які затверджені на 2020 рік, передбачаються лише у 2020 році, втрачена можливість укладання відповідного договору у 2021 році. Згідно з п. 5 ч. 8 ст. 40 Закону, 15.04.2021 дану закупівлю було відмінено.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Переговорну процедуру (UA-2020-12-08-014436-c) відмінено, відповідно до протоколу ТК від 15.04.2021 № 9 (питання 1 ).

2021-04-19 14:55:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 06 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Переговорну процедуру (UA-2020-12-08-014436-c) відмінено, відповідно до протоколу тендерного комітету Замовника від 15.04.2021

2021-04-22 10:32:51

Ризики, що спрацювали

RISK-1-17

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Акціонерне товариство "Укрпошта" (Луганська дирекція)
#21796581
Переможець 220 000,00
UAH
21 грудня 2020 09:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 09:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Акціонерне товариство "Укрпошта" (Луганська дирекція)
#21796581
220 000,00
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 15 квітня 2021 16:28
Кінець періоду оскарження: 26 квітня 2021 00:00
Дата відміни: 26 квітня 2021 00:01
Причина відміни: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій)
Коментар щодо відміни: У зв’язку з тим, що строк періоду оскарження вищезазначеного повідомлення сплинув 31.12.2020, не було можливості укласти відповідний договір у 2020 році. Оскільки касові видатки бюджетної установи, які затверджені на 2020 рік, передбачаються лише у 2020 році , втрачена можливість укладання відповідного договору у 2021 році.
Документи:
15 квітня 2021 16:28
Електронний підпис
15 квітня 2021 16:26
№9 від 15.04.2021 Монітор_ДАСУ_відповідь.doc