Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із виготовлення і встановлення сучасного освітлення в залі засідань Головного управління ДПС у Житомирській області
Очікувана вартість
199 996,00 UAH
UA-2020-12-08-014102-c 34ee4c68f4334b5b9e08c8f9078bb906
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Вінель

+380679689382 zt.upr11@tax.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДПС у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 43142501
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, буд. 7
Контактна особа: Тетяна Вінель
+380679689382
zt.upr11@tax.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 грудня 2020 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 199 996,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51110000-6: Послуги зі встановлення електричного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із виготовлення і встановлення сучасного освітлення в залі засідань Головного управління ДПС у Житомирській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Юрка Тютюнника,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 51110000-6 — Послуги зі встановлення електричного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється за фактично надані послуги протягом 10 календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту про приймання-передавання наданих послуг. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з державного бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Адреса Замовника: 10003, м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7; вид закупівлі - спрощена закупівля; Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: „Ціна – 100%”. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 грудня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 16:50
Проект Договору Освітлення.doc
08 грудня 2020 16:50
Оголошення ГУ ДПС (Освітлення).doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій