Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
77,00 UAH
UA-2020-12-08-012865-c 8ce4099bc2f44940983b7cbbded28f29
Закупівля без використання електронної системи    е-Каталог    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Андреєва

+380442002940 iryna.volchko@kndise.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Для друку оголошення необхідно завершити дії на майданчику

Інформація про замовників

Найменування: ДП "КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ СУДОВИХ ЕКСПЕРТИЗ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 02883096
Вебсайт: http://kndise.gov.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ СМОЛЕНСЬКА, будинок 6
Контактна особа: Ірина Андреєва
+380442002940
iryna.volchko@kndise.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку StoraEnso Zoom А4, 80 г/м² 500 арк., білий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 грудня 2020 08:45
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Замовник вирішив здійснити шляхом проведення спрощеної закупівлі
Документи:
09 грудня 2020 08:45
Електронний підпис
09 грудня 2020 08:44
Протокол 65.pdf