Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Vitrotest SARS-COV-2 IgG та IgM)
Очікувана вартість
13 200,00 UAH
UA-2020-12-08-005952-c f5a4c735b0b94ced827f68275cee2c06
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пащенко Олена

+380536700976 oduvanchikovoleg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Кременчуцький обласний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01999559
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Лікаря О.Богаєвського, буд. 60/1
Контактна особа: Пащенко Олена
+380536700976
oduvanchikovoleg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


39600, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Лікаря О.Богаєвського, буд. 60/1. Категорія замовника - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади (передбачена п. 3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Вид закупівлі - Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Згідно наявної потреби. Відповідно до Закону України від 17.03.2020 № 530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) та на виконання порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 225 (зі змінами) .Закупівля здійснюється відповідно до Постанови КМУ від 22 липня 2020р. №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 набір
Vitrotest SARS-COV-2 IgG
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул.Л.Богаєвського, 60/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
2 набір
Vitrotest SARS-COV-2 IgM
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул.Л.Богаєвського, 60/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника протягом 10-ти календарних днів з моменту поставки товару або надання послуг, та виставлення рахунку і накладної Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

08 грудня 2020 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 12:09
медико-технічні характеристики тести ковід (1).docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІ КОМ"
#42434736
Переможець 13 200,00
UAH
08 грудня 2020 12:24

Документи

08 грудня 2020 12:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 10:59
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 12:26
Договір №162 ТОВ ПРОФІ КОМ.pdf укладений
08 грудня 2020 12:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 200,00
UAH