Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Флеш-пам"ять 32Gb, канцтовари (клей, маркет, степлер, набір наст., папка швидкош.)
Очікувана вартість
1 274,84 UAH
UA-2020-12-08-004948-c 84e6c177f4a44afbbe4f0d42392ee49a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хацьола Микола

+380332778159 tender@voladm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Волинська обласна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 13366926
Вебсайт: http://www.voladm.gov.ua
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., Луцьк, м. Луцьк, майдан Київський, 9
Контактна особа: Хацьола Микола
+380332778159
tender@voladm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


1)Флеш-пам"ять 32Gb (1шт.); 2)скотч 48*200 (1шт.); 3)клей-олівець 15г. (2шт.); 4)маркер водост. ВМ (2шт.); 5)набір наст. SCHOLZ 9пр. (1шт.); 6)набір марк. флюор. 4кол. (2шт.); 7)зажим 25мм "Кліп" (12шт.); 8)лоток гориз. Арніка (3шт.); 9)блок BUROMAX 90*90*50мм (2шт.); 10)папка-реєстр. А4 (2шт.); 11)степлер (1шт.); 12) папка швидкозшивач картонна А4 (50шт.); 13)папка карт. "Справа" (50шт.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 шт.
Флеш-пам"ять 32Gb, канцтовари (клей, маркет, степлер, набір наст., папка швидкош.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно умов договору Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

08 грудня 2020 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Підприємець Ковальчук Павло Григорович
#2674012071
Переможець 1 274,84
UAH
08 грудня 2020 11:56

Документи

08 грудня 2020 11:56
Електронний підпис
08 грудня 2020 11:56
Untitled(ДОГОВІР №116) FR11.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 11:58
Untitled(ДОГОВІР №116) FR11.pdf укладений
08 грудня 2020 11:58