Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари для потреб КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» за субвенцією від районної ради: папки-реєестратори та файли А4
Очікувана вартість
810,00 UAH
UA-2020-12-08-003419-a ae88a8a99465486089e40faf2d3abf3a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мірошниченко Володимир

380984527072 tender_77@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Черкаської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146989
Місцезнаходження: 18003, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Вячеслава Чорновола, 157
Контактна особа: Мірошниченко Володимир
380984527072
tender_77@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22850000-3: Швидкозшивачі та супутнє приладдя


Цілісність пакування та відповідність супровідній документації виробника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 упаковка
Канцтовари для потреб КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» за субвенцією від районної ради: папки-реєестратори та файли А4. Коди за ЄЗС, що найбільше відповідають назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 22851000-0 та 22850000-3.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19604, Україна, Черкаська область, с.Червона Слобода, вул.Пирогова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Замовником за рахунок бюджетних асигнувань, затверджених його кошторисом, у відповідності з вимогами Бюджетного кодексу України. Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 10 банківських днів з моменту отримання Замовником Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо). У разі затримки (відсутності) бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Порушення терміну оплати за поставлений товар у разі затримки бюджетного фінансування не спричиняє накладення сплати неустойки (штрафу, пені), передбачених договором чи чинним законодавством України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

08 грудня 2020 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП «Магазин Мега Стайл»
#31423748
Переможець 810,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 12:45

Документи

08 грудня 2020 12:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 12:48
Протокол УО_Звіт про договір_2285 ІРЦ.docx укладений
08 грудня 2020 12:47
Договір 340 від 08_12_2020.pdf укладений
08 грудня 2020 12:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 810,00
UAH (в тому числі ПДВ 135,00 UAH)