Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуга з обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення, ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2020-12-07-013349-b ● 5c38a9c95147467a9d6984df1d9c661e
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФТИЗІАТРІЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 01993865 |
Місцезнаходження: | 03022, Україна , Київська обл., Київ, вул. Васильківська,35 |
Контактна особа: |
Авраменко Світлана Борисівна 380442589836, 380501452054 planovtbc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2020 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 25 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Послуги надаються протягом 2021 року
Строк надання послуг: з моменту укладання договору по 31.12.2021 року
Строк надання послуг: з моменту укладання договору по 31.12.2021 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
Послуга з обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу на об’єкті КНП «ФТИЗІАТРІЯ», за адресою: м.Київ, вул.Васильківська 35
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, Київська область, Київ, вул. Васильківська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за цим Договором проводиться щомісячно, та здійснюється Замовником протягом 5-ти банківських днів з моменту надходження таких коштів на рахунок Замовника, шляхом перерахування Замовником коштів у сумі місячної вартості послуг. Оплата послуг Замовником: 100% післяоплата протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписаного Акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2020 17:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2020 16:58 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx | |
07 грудня 2020 16:58 |
Додаток № 5 - Форма цінової пропозиції.doc | |
07 грудня 2020 16:58 |
Додаток № 4 - Лист - погодження Учасника з умовами проекту Договору.docx | |
07 грудня 2020 16:57 |
Додаток № 3 - Проект договору.doc | |
07 грудня 2020 16:57 |
Додаток № 1 - Кваліфікаційні вимоги до Учасників.doc | |
07 грудня 2020 16:57 |
Додаток № 2 - Технічна специфікація.doc |
07 грудня 2020 17:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 грудня 2020 16:58 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
|
|||
07 грудня 2020 16:58 |
Додаток № 5 - Форма цінової пропозиції.doc
|
|||
07 грудня 2020 16:58 |
Додаток № 4 - Лист - погодження Учасника з умовами проекту Договору.docx
|
|||
07 грудня 2020 16:57 |
Додаток № 3 - Проект договору.doc
|
|||
07 грудня 2020 16:57 |
Додаток № 1 - Кваліфікаційні вимоги до Учасників.doc
|
|||
07 грудня 2020 16:57 |
Додаток № 2 - Технічна специфікація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація учасників
Дата подання: 08 грудня 2020 09:43
Дата відповіді: 08 грудня 2020 12:55
Доброго дня. Шановний замовнику, згідно тендерної документації, а саме Додаток 1 п. 2.4 Надати документальне підтвердження наявності автотранспорту для забезпечення можливості надання якісних послуг в кількості не менше 2-х одиниць, а саме копії технічних паспортів автомобілів. Поясніть будь ласка чому ви вимагаєте наявність в учасника саме 2-х автомобілів.? Даною вимогою ви навмисно звужуєте коло потенційних учасників. Вимагаємо внести зміни, а саме замість наявності 2- х автомобілів вказати 1. Порушуючи цим самим пункт 4 статті 5 ЗУ "про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, оголошенням про проведення спрощеної процедури (ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-07-013349-b), а саме кваліфікаційними критеріями до учасників в Додатку 1, п. 2.4 встановлена вимога до учасників надати документальне підтвердження наявності автотранспорту для забезпечення можливості надання якісних послуг в кількості не менше 2-х одиниць, а саме копії технічних паспортів автомобілів.
Дана вимога зумовлена необхідністю отримання якісних та вчасно наданих послуг.
По-перше, дана кількість автомобілів потрібна для надання якісних послуг та у встановлені терміни, відповідно до встановленого регламенту проведення технічного обслуговування.
По-друге, у разі виникнення непередбачуваних ситуацій на об’єкті, в разі необхідності проведення ремонту чи усунення несправностей, автомобільний транспорт необхідний для оперативного реагування та швидкого вирішення питань.
По-третє, в учасника (в подальшому виконавця) можуть бути укладені договори на надання послуг з обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення ще й з іншими Замовниками, що говорить про необхідність надання послуг одночасно різним Замовникам та в різних місцях, що в свою чергу, зумовлює необхідність наявності достатньої кількості працівників необхідної кваліфікації, а також обладнання та матеріально-технічної бази.
Нами як Замовником встановлені обґрунтовані кваліфікаційні вимоги до учасників, які підтверджують їх надійність та професійність, що жодним чином не містять дискримінаційного критерію та не порушують норми чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель.
Дана вимога зумовлена необхідністю отримання якісних та вчасно наданих послуг.
По-перше, дана кількість автомобілів потрібна для надання якісних послуг та у встановлені терміни, відповідно до встановленого регламенту проведення технічного обслуговування.
По-друге, у разі виникнення непередбачуваних ситуацій на об’єкті, в разі необхідності проведення ремонту чи усунення несправностей, автомобільний транспорт необхідний для оперативного реагування та швидкого вирішення питань.
По-третє, в учасника (в подальшому виконавця) можуть бути укладені договори на надання послуг з обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення ще й з іншими Замовниками, що говорить про необхідність надання послуг одночасно різним Замовникам та в різних місцях, що в свою чергу, зумовлює необхідність наявності достатньої кількості працівників необхідної кваліфікації, а також обладнання та матеріально-технічної бази.
Нами як Замовником встановлені обґрунтовані кваліфікаційні вимоги до учасників, які підтверджують їх надійність та професійність, що жодним чином не містять дискримінаційного критерію та не порушують норми чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" #43193268 |
Переможець |
24 840,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2020 10:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 10:21
|
Договір № 8 від 04.01.2021 - обслуговування ПС.pdf | укладений |
04 січня 2021 10:21
|