Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 16160000-4 Садова техніка різна (газонокосарки)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-12-07-011272-b 529d4f4bfc3e4712a9bfde4ff93e71a5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2020 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 грудня 2020 12:47
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16160000-4: Садова техніка різна


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 штуки
ДК 021:2015 код 16160000-4 Садова техніка різна (газонокосарки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2020
ДК 021:2015: 16160000-4 — Садова техніка різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 грудня 2020 14:52
ТД косилки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надайте роз'яснення
Дата подання: 08 грудня 2020 19:44
Дата відповіді: 10 грудня 2020 15:16
Надайте будь ласка роз'яснення щодо вимог пункту 9 розділу ОГОЛОШЕННЯ щодо проведення спрощеної закупівлі: Чи потрібно надавати в складі пропозиції учасникам інформацію про документ та сам документ "висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхиленню від них; номер та дату висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, видані уповноваженим органом на території України (надані учасником в складі пропозиції) на запропонований товар (інформація та документи надаються учасником по кожному найменуванню товарів, які пропонуються учасником до постачання в складі пропозиції)", який не вимагається від учасників для надання в складі пропозиції у відповідності до Додатку № 1 ОГОЛОШЕННЯ щодо проведення спрощеної закупівлі ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Просимо надавати свої пропозиції відповідно до вимог Умов закупівлі
надати роз'яснення
Дата подання: 10 грудня 2020 17:03
Дата відповіді: 10 грудня 2020 17:19
З вашої відповіді не зрозуміло щодо вимог пункту 9 розділу ОГОЛОШЕННЯ щодо проведення спрощеної закупівлі: Чи потрібно надавати в складі пропозиції учасникам інформацію про документ та сам документ "висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхиленню від них; номер та дату висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, видані уповноваженим органом на території України (надані учасником в складі пропозиції) на запропонований товар (інформація та документи надаються учасником по кожному найменуванню товарів, які пропонуються учасником до постачання в складі пропозиції)", який не вимагається від учасників для надання в складі пропозиції у відповідності до Додатку № 1 ОГОЛОШЕННЯ щодо проведення спрощеної закупівлі )?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за запитання, та звертаємо увагу, що в складі пропозиції не потрібно надавати документи і інформацію про таки документи, передбачені вимогою пункту 9 розділу 4 ОГОЛОШЕННЯ щодо проведення спрощеної закупівлі, та які не вимагається від учасників для надання в складі пропозиції у відповідності до Додатку № 1 ОГОЛОШЕННЯ щодо проведення спрощеної закупівлі. Чекаємо вас для участі у процедурі закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ" 194 700,00
UAH з ПДВ
193 705,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БАДЕР А.М. 197 999,67
UAH з ПДВ
194 699,67
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 17:27
Електронний підпис
15 грудня 2020 17:22
23.2.Договір суборенди.pdf
15 грудня 2020 17:22
23. Матертехн. база.pdf
15 грудня 2020 17:21
12. Гарантія зразків.pdf
15 грудня 2020 17:21
11. Гарантія по товару.pdf
15 грудня 2020 17:21
7.4 Дов.Укрсибанк 2.jpg
15 грудня 2020 17:21
7.3 Дов.Укрсибанк 1.jpg
15 грудня 2020 17:21
3. Проект Договору.pdf
15 грудня 2020 17:21
1.2.Паспорт Зубков В.П..pdf

Публічні документи

15 грудня 2020 20:57
Електронний підпис
15 грудня 2020 20:56
Електронний підпис
15 грудня 2020 20:56
Пропоз1_3.pdf
15 грудня 2020 20:56
Пропоз1_2.pdf
15 грудня 2020 20:56
Пропоз1_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ"

ФОП БАДЕР А.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ"
#2269823153
Відхилено 193 705,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 14:29
ФОП БАДЕР А.М.
#3141113528
Переможець 194 699,67
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 15:05

Документи

21 грудня 2020 14:28
зубков відх.pdf

Документи

21 грудня 2020 14:54
перем. Бадер.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП БАДЕР А.М.
#3141113528
194 699,67
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2020 14:54
перем. Бадер.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
407.pdf укладений
23 грудня 2020 14:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 194 699,67
UAH