Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання будівельних матеріалів та інструментів для господарської діяльності, та ін.
Очікувана вартість
2 651,50 UAH
UA-2020-12-07-007348-c f341ad6c65304971b7a52f9eb4fccf5a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клованич Володимир Іванович

+380312691343 vo-ka@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління СБУ в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 20001562
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, вул.Довженка, буд.№3
Контактна особа: Клованич Володимир Іванович
+380312691343
vo-ka@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 міс
Придбання будівельних матеріалів та інструментів для господарської діяльності, та ін.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Довженка, буд. №3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44111000-1 — Будівельні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Спосіб розрахунків за поставлені товар - безготівковий. Розрахунки за товар проводяться Замовником лише за фактично надані товари на підставі належним чином оформлених документів, при наявності бюджетних призначень на ці цілі з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 15 банківських днів після пред’явлення Продавцем рахунка на оплату товару (далі - Рахунок), або після підписання Сторонами акту приймання - передачі товарів. До рахунку додаються: Акт приймання - передачі товарів, або накладна. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

07 грудня 2020 19:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП АНТОНОВ АНАТОЛІЙ ІГОРОВИЧ
#3351207498
Переможець 2 651,50
UAH
07 грудня 2020 19:18

Документи

07 грудня 2020 19:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:29
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 19:47
договір 728.pdf укладений
07 грудня 2020 19:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 651,50
UAH