Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

64210000-1 Послуги телефонного зв'язку та передачі даних
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-12-07-002054-a e93e83ebb47e49f9bc41e6c3f381a72d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Діброва Максим Валентинович

+380442540530 snab_kiev@htl.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Готельний комплекс "Київ" Управління справами Апарату Верховної Ради України"
Код ЄДРПОУ: 03539018
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, вул.М.Грушевського, буд. 26/1
Контактна особа: Діброва Максим Валентинович
+380442540530
snab_kiev@htl.kiev.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2020 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2020 13:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2020 13:43
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних


Послуги мобільного телефонного зв’язку № з/п Основні технічні вимоги 1. Учасник (Оператор) повинен надати Замовнику послуги з передавання даних і повідомлень шляхом використання послуг рухомого (мобільного) зв’язку мережі Учасника (далі - Послуги зв’язку). 2. Покриття - не менше 98% території України, за виключенням тимчасово окупованих територій та територій проведення антитерористичної операції. 3. Учасник надає абонентам Клієнта Послуги зв’язку відповідно до тарифних планів, дзвінків по напрямкам та пакетів, що приведені в Таблиці 1. 4. Дані по тарифним планам та пакетам приведені у Таблиці № 1 з розрахунку на один календарний місяць. 5. Вартість обслуговування 1 абонента в місяць включає в себе абонентську плату за безкоштовний обсяг послуг згідно тарифних планів наведених у Таблиці №1, витрати за активацію, анулювання, зміну тарифних планів, плату за підключення пакетів Інтернет тощо. 6. Активація нових номерів без попередньої оплати. Терміни виконання запиту "Активація нового номера", мін (бажані 30 хвилин) 7. Авансовий платіж при підключенні – нуль гривень 00 коп. Без внесення авансу. 8. Надання можливості підключення додаткової активної SIM-карти на один телефонний номер (SIM-пара). Надання неактивованих "порожніх" сім-карт для оперативної заміни сім-карт по номерах компанії і виконанні нових підключень. Терміни виконання запиту "Заміна SIM- карти", мін (бажані 30 хвилин) 9. Зона забезпечення стійкого зв’язку з абонентського терміналу в режимі передачі даних, що визначається наявністю відповідного обладнання та матеріально-технічної бази не менше 95% території України. Пріоритетним вважається підключення з використанням технології 4G. 10. Передбачити можливість здійснювати безкоштовні дзвінки (нульова вартість послуги) в корпоративній мережі та мережі Оператора. 11. Надання послуги Віртуальної Мобільної АТС на деяких голосових номерах Замовника (в тому числі на міських номерах), з можливістю організації короткої нумерації між номерами корпорації (мобільними та міськими), для прискорення взаємодії між співробітниками, налаштування маршрутизації дзвінків, перевід вхідного дзвінка без обриву з’єднання, створювати «чорні» та «білі» списки, переглядати статистику та її передачі в CRM системи в режимі реального часу (інтеграція по API). Можливість запису та зберігання дзвінків прийнятих на мобільному та фіксованому телефоні. Управління корпоративною телефонією здійснюється лише за допомогою комп'ютера та Інтернету. 12. Можливість підключення додаткових пакетів послуг. 13. Можливість підключення послуги Mobail ID в рамках тарифного плану без додаткових стягнень. 14. Безкоштовне надання запасних SIM-карт для підключення нового номера/для заміни SIM-карти на існуючому номері 15. Перегляд інформації по активних послугах на номері. 16. Безкоштовна можливість відключення контент-послуг 17. Наявність електронної системи самообслуговування, доступної через web 18. Оператор повинен надати можливість перевірки стану рахунку (кількість хвилин, смс-повідомлень, ммс-повідомлень, Мбайт тощо) за комбінацією клавіш безкоштовно в будь який час. 19. Для забезпечення оперативного контролю абонентів Замовника (Клієнта), Оператор повинен надати та забезпечити Замовнику (Клієнту) можливість управління послугами, які підключені на номерах через відповідну послугу (цілодобово, безкоштовно). 20. Оператор повинен забезпечити отримання інформації щодо дзвінків абонентів та загальних витрат за допомогою відповідної послуги. 21. Можливість доставки рахунків, sim-карток кур’єрською службою за рахунок Оператора. 22. Наявність цілодобової служби технічної підтримки. 23. Закріплення виділених співробітників (не менше 2-х) для оперативного вирішення питань надання послуг. 2. Послуги міського телефонного зв’язку № з/п Основні технічні вимоги 1 Учасник (Оператор) повинен надати Замовнику послугу, яка забезпечує цифрове з'єднання між кінцевим обладнанням Замовника (Клієнта) і Оператора для підтримки комутованих з'єднань за технологією ISDN PRI («Корпоративна телефонія PRI») 2 В якості сигнального протоколу для обміну службовими повідомленнями між обладнанням Клієнта і Оператора має використовуватися сигналізація E-DSS1 (Europe Digital Subscriber Signalling System No.1) (ITU-TQ.931, ETS 300 102). 3 Як фізичного інтерфейсу має використовуватися чотирьох провідний 2048 кбіт / с інтерфейс G.703. 4 Типи фреймів (Framing Formats): стандартний (використовується за замовчуванням); CRC4 (опціональний). 5 Без зміни телефонних номерів, або згідно вимог номерного плану. 6 Термін реалізації 5 робочих днів після проведення тендеру.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
64210000-1 Послуги телефонного зв'язку та передачі даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, Київська область, Київ, Грушевського 26/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2020 10:28
1 ЗВ 1012.pdf
10 грудня 2020 10:28
1 ЗВ 1012.pdf
07 грудня 2020 13:47
1 зв яз.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "КИЇВСТАР" 170 832,00
UAH з ПДВ
170 832,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 13:41
Електронний підпис
16 грудня 2020 13:16
Статут ПрАТ Київстар.zip
16 грудня 2020 13:16
Ліцензія Fix_Internanional_001197.zip
16 грудня 2020 13:16
Ліцензія Fix_Interciti_001196.zip
16 грудня 2020 13:16
Дозвіл_код_NDC_67_68_96_97_98.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "КИЇВСТАР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "КИЇВСТАР"
#21673832
Переможець 170 832,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 15:28

Документи

21 грудня 2020 15:28
Протокол зв.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "КИЇВСТАР"
#21673832
170 832,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2020 15:28
Протокол зв.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
д зв 2021.pdf укладений
08 лютого 2021 13:49