Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт парадних житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Бабаджаняна, 23
Очікувана вартість
294 908,00 UAH
UA-2020-12-05-000500-b e405ac4cf865484f91771538d15e7f81
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полоус Тетяна Романівна

+380487054874 zakupivli.dmg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34674154
Місцезнаходження: 65017, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Косовська, 2-Д
Контактна особа: Полоус Тетяна Романівна
+380487054874
zakupivli.dmg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2020 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2020 15:47
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2020 15:47
Очікувана вартість: 294 908,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 847,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


згідно ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт парадних житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Бабаджаняна, 23
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Маршала Бабаджаняна, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником Підряднику виконаних робіт, на підставі підписаних Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість вико-наних будівельних робіт та витрати (форма № КБ –3), без зауважень, у строк до 90 календарних днів, за умови наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2020 22:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2020 15:43
ОГОЛОШЕННЯ Бабаджаняна 23.docx
05 грудня 2020 15:43
Додаток _ 3 проект договору_Бабаджаняна_ 23.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМ ГРАНІТ" 294 908,00
UAH з ПДВ
294 908,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 06:51
Електронний підпис
16 грудня 2020 06:51
2. Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМ ГРАНІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМ ГРАНІТ"
#42619011
Переможець 294 908,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 10:14

Документи

17 грудня 2020 10:13
Електронний підпис
17 грудня 2020 10:02
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 10:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМ ГРАНІТ"
#42619011
294 908,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2020 10:13
Електронний підпис
17 грудня 2020 10:02
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 13:33
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 16:47
Дод_угода_Бабаджаняна23.PDF зміни до договору
20 травня 2021 16:16
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:13
Дод. угода до дог. 941.PDF зміни до договору
05 січня 2021 15:11
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 11:14
Договір укладений
24 грудня 2020 11:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 4 п. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, п. 5.1, п. 10.3 Договору
Номер договору про закупівлю: 941
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 10.3 Договору та форми № КБ-2в "Акт приймання виконаних будівельних робіт" та форми № КБ-3 "Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати" внести зміни до Додатку № 2, Додатку № 3 та розділу XVI
Номер договору про закупівлю: 941
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 294 908,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 151,33 UAH)