Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М`ясопродукти згідно коду CPV за ДК 021:2015 15130000-8 (Ковбаси, ковбасні вироби та яловичина тушкована)
Очікувана вартість
173 000,00 UAH
UA-2020-12-05-000148-a 5eab349b2aa2402098367d7e57b6ce40
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яригіна Енга Сергіївна

+380660512991 dnz.sonechko17@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дошкільний навчальній заклад №17 "Сонечко" м.Курахове комунальної форми власності загального розвитку Курахівської міської ради Мар`їнського району Донецької області
Код ЄДРПОУ: 26127075
Місцезнаходження: 85612, Україна , Донецька обл., місто Курахове, проспект Запорізький, 12Б
Контактна особа: Яригіна Енга Сергіївна
+380660512991
dnz.sonechko17@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2020 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 13:00
Початок аукціону: 22 грудня 2020 11:11
Очікувана вартість: 173 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Детальний опис предмета закупівлі - удодатку №2; кваліфікаційні критерії до учасників - у додатку №3; проект договору - у додатку №4.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 кг
Ковбаса варена вищого ґатунку, виготовлена за ДСТУ 4436:2005 (без додавання інших видів сировини).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, Курахове, дошкільні навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
500 кг
Сосиски варені вищого ґатунку, виготовлені за ДСТУ 4436:2005 (без додавання інших видів сировини).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, Курахове, дошкільні навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
250 кг
Ковбаса напівкопчена, виготовлена за ДСТУ 4435:2005 (без додавання інших видів сировини).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, Курахове, дошкільні навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
250 кг
Яловичина тушкована у жерстяній тарі виробника масою нетто до 1000 гр, виготовлений за ДСТУ 4450
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, Курахове, дошкільні навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 10 календарних днів з моменту отримання товару за накладними. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2020 16:14
Додаток 4 (Проект договору ПХ).doc
05 грудня 2020 16:14
Додаток 3(Кваліфікаційні критерії).docx
05 грудня 2020 16:14
Додаток 2 (Вимоги до предмету закупівлі).docx
05 грудня 2020 16:14
Додаток 1 (Форма пропозиції).docx
05 грудня 2020 16:14
Оголошення ВТ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "МАКСИМУМ" 115 467,50
UAH з ПДВ
115 467,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Алан 168 150,00
UAH з ПДВ
132 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сазонова Валентина Василівна 154 200,00
UAH з ПДВ
154 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 11:04
Електронний підпис
17 грудня 2020 11:03
12. Етикетки.pdf
17 грудня 2020 11:03
11. Сертифкати.pdf
17 грудня 2020 11:03
10. Аналогічний мясо.pdf
17 грудня 2020 11:03
9. Проект Договора.pdf
17 грудня 2020 11:03
8. ТЯК.pdf
17 грудня 2020 11:03
7. ТП.pdf
17 грудня 2020 11:03
6. Уставні.pdf
17 грудня 2020 11:03
5. ГЛ ТЯК.pdf
17 грудня 2020 11:03
3. Дозвільні.pdf
17 грудня 2020 11:03
2. Ст 17.pdf

Публічні документи

17 грудня 2020 11:52
Електронний підпис
17 грудня 2020 11:49
ДОКУМЕНТИ.zip
17 грудня 2020 11:49
ВОЛОЧІЙСЬК АНАЛОГ.pdf
17 грудня 2020 11:49
аналог Конча-Заспа.pdf

Публічні документи

17 грудня 2020 07:48
Електронний підпис
17 грудня 2020 07:46
Відгуки.rar
17 грудня 2020 07:46
Сканкопія_паспорту.PDF
17 грудня 2020 07:46
Гарантійний_лист.PDF
17 грудня 2020 07:46
Копія_Витягу_з_ЄДР.PDF
17 грудня 2020 07:46
Проект_договору.PDF
17 грудня 2020 07:46
Форма_пропозиції.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "МАКСИМУМ"

ТОВ Алан

ФОП Сазонова Валентина Василівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "МАКСИМУМ"
#23768657
Відхилено 115 467,50
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 09:35
ТОВ Алан
#24447183
Переможець 132 000,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 09:46

Документи

24 грудня 2020 09:35
Електронний підпис
24 грудня 2020 09:33
Протокол

Документи

24 грудня 2020 09:46
Електронний підпис
24 грудня 2020 09:42
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2020 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Алан
#24447183
132 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 грудня 2020 09:46
Електронний підпис
24 грудня 2020 09:42
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 січня 2022 15:02
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 09:08
ДУ 4 до Д 3.PDF зміни до договору
18 листопада 2021 09:07
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 11:34
ДУ 3 до Д 3.PDF зміни до договору
29 червня 2021 11:31
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 11:19
ДУ 1 до Д 3.pdf зміни до договору
29 січня 2021 11:17
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:11
Договір укладений
05 січня 2021 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів та розширення маршруту постачання
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви Замовника
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту 8.2 договору № 3 від 05.01.2021, у відповідності до пункту 1 частини 5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, зменшується сума договору на 396,33 грн.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 131 603,67
UAH (в тому числі ПДВ 21 933,94 UAH)