Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 45300000-0 –Будівельно-монтажні роботи (Проведення робіт з монтажу (реконструкції) системи киснепостачання)
Очікувана вартість
2 738 818,40 UAH
UA-2020-12-04-015237-b ebd556d613714cc1a0d8652ef84be6f5
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаврилюк Ірина Юріївна

+380336521538 krtmo.tdk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Ківерцівська центральна лікарня Ківерцівської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 38856054
Місцезнаходження: 45201, Україна , Волинська обл., Ківерці, вул. Філатова, 6
Контактна особа: Гаврилюк Ірина Юріївна
+380336521538
krtmo.tdk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно листа ТзОВ «Житлобуд-2» від 03.12.2020р. № 207 кінцевим бенефіціарним власником є засновник Стефанович Леонід Степанович,країна громадянства: Україна, місцезнаходження: Україна, 45603, Волинська обл., Луцький р-н, село Струмівка, ВУЛИЦЯ СТАРИЦЬКОГО, будинок 12
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція системи киснепостачання Комунального підприємства «Ківерцівське районне територіальне медичне об’єднання» Ківерцівської районної ради, по вул. Філатова, 6 в м. Ківерці, Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45201, Україна, Волинська область, м.Ківерці, вул. Філатова,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно до пункт 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 (із змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки по даному Договору здійснюються між Замовником і Підрядником чи Субпідрядником на підставі Ф-КБ-2в, Ф-КБ-3 протягом 3-х днів, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. Пiсляоплата 3 Календарні 70

Тендерна документація

04 грудня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Житлобуд-2»
#01274350
Переможець 2 738 818,40
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 17:04

Документи

04 грудня 2020 17:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 13:39
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 13:33
Додаткова угода _4.pdf зміни до договору
05 січня 2022 13:32
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 15:46
додаткова угода _3.pdf зміни до договору
31 березня 2021 15:45
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 15:18
додаткова угода _2 Житлобуд-2.pdf зміни до договору
25 січня 2021 15:15
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 19:45
додаткова угода.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 19:43
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 17:15
договір 156 45а З.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 17:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 156/45а/З
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили доповнити пункт 4.1. Договору абзацом наступного змісту: «Сума коштів на виконання Договору на 2021 рік становить – 1838814,40 грн. (кошти НСЗУ).» 2. Додаток 3 «Орієнтовний план фінансування підрядних робіт у 2020-2021 роках» до Договору викласти в новій редакції (додається). 3. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами і діє до 31.12.2021 року, або до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. 4. Дана додаткова угода укладена у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін і має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 156/45а/З
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із відсутністю комплектуючих на ринку, що призвело до змін календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 156/45а/З
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.1 розділу 4 «Ціна договору» Договору' викласти у новій редакції: «4.1. Договірна ціна па виконання підрядних робіт на об’єкті включно з поставкою обладнання становить 2692776,90грн. (Два мільйона шістсот дев’яносто дві тисячі сімсот сімдесят шість грн 90копійок) в т.ч.885570,00грн.(кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення подачею кисню ліжкового фонду закладів охорони здоров’я, які надають стаціонарну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою корона вірусом SARS-CoV-2), 1807206.90(0дин мільйон вісімсот сім тисяч двісті шість грн.00 копійок) - (кошти НЗСУ) з урахуванням 11Д13 448796,15грн. Сума коштів на виконання Договору на 2020 рік становить - 885 570,00 грн.(вісімсот вісімдесят п'ять тисяч п'ятсот сімдесят гривень, 00 коп.) (кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення подачею кисню ліжкового фонду закладів охорони здоров’я, які падають стаціонарну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою корона вірусом SARS-CoV-2) з урахуванням ПДВ 147 595,00 гри. Сума коштів на виконання Договору на 2021 рік становить 1 807 206,90 (Один мільйон вісімсот сім тисяч двісті шість грн. 90 копійок) (кошти НЗСУ) з урахуванням ПДВ ЗОЇ 201,15 грн. 2. Додаток 1 до Договору викласти у новій редакції. 3. Інші умови Договору, не порушені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. 4. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу’.
Номер договору про закупівлю: 156/45а/З
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 692 776,90
UAH (в тому числі ПДВ 448 796,15 UAH)