Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби медичного призначення. ДК 021:2015 : 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні»
Очікувана вартість
165 500,00 UAH
UA-2020-12-04-006769-b 03b7a41f62c442f0a62e25ee7a6f131f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Лукашевич

+38056947356 krkpc@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Криворізький перинатальний центр зі стаціонаром" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01986244
Вебсайт: http://kpc.dp.ua/
Місцезнаходження: 50029, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Панаса Феденка, буд. 1
Контактна особа: Валентина Лукашевич
+38056947356
krkpc@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2020 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2020 09:00
Початок аукціону: 16 грудня 2020 15:58
Очікувана вартість: 165 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 827,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


- Пакувальний матеріал (номенклатурна позиція: 33198200-6 «Паперові стерилізаційні пакети чи обгортки», НК 024:2019 - 44427 «Пакувальна стрічка для стерилізації»);
- Пристрій для переливання крові, кровозаміників та інфузійних розчинів (номенклатурна позиція: 33194000-6 «Прилади та інструменти для переливання та вливання крові/ розчинів», НК 024:2019 - 38569 «Набір для переливання крові»);
- Системи для вливання інфузійних розчинів (номенклатурна позиція: 33194100-7 «Прилади та інструменти для вливання розчинів», НК 024:2019 - 58977 «Набір базовий для внутрішньовених вливань»).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 рулон
Пакувальний матеріал зі складкою 200мм х 55 мм х 100 м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Панаса Феденка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33198200-6 — Паперові стерилізаційні пакети чи обгортки
НК 024:2019: 44427 — Пакуввльна стрічка для стерилізації
5 рулон
Пакувальний матеріал плоский 75мм. х 200 м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Панаса Феденка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33198200-6 — Паперові стерилізаційні пакети чи обгортки
НК 024:2019: 44427 — Пакуввльна стрічка для стерилізації
15 рулон
Пакувальний матеріал плоский 200мм. х 200 м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Панаса Феденка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33198200-6 — Паперові стерилізаційні пакети чи обгортки
НК 024:2019: 44427 — Пакуввльна стрічка для стерилізації
10 рулон
Пакувальний матеріал плоский 150мм. х 200 м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Панаса Феденка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33198200-6 — Паперові стерилізаційні пакети чи обгортки
НК 024:2019: 44427 — Пакуввльна стрічка для стерилізації
3 рулон
Пакувальний матеріал зі складкою 400мм. х 80мм. х 100 м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Панаса Феденка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33198200-6 — Паперові стерилізаційні пакети чи обгортки
НК 024:2019: 44427 — Пакуввльна стрічка для стерилізації
1952 штуки
Пристрій для переливання крові, кровозаміників та інфузійних розчинів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Панаса Феденка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33194100-7 — Прилади та інструменти для вливання розчинів
НК 024:2019: 38569 — Набір для переливания крові
10600 штуки
Система для вливання інфузійних розчинів одноразового використання з трубками від фільтра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Панаса Феденка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33194000-6 — Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів
НК 024:2019: 58977 — Набір базовий для внутрішньовенних вливань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2020 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2020 12:22
Оголошення з додатками та проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-04-006769-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПЛАХУТІНА АЛЬОНА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3064906626
Дата подання: 23 грудня 2020 15:38
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця та наміру укладання договору
Пропозиція ФОП Нестеренко А.В. не відповідає вимогам Оголошення та технічним вимогам про проведення спрощеної закупівлі, а визнання переможцем закупівлі є неправомірним.
Наголошуємо, що пропозиція ФОП Плахутіна А.С., яка на 26 358,00 грн. економічно вигідніше від пропозиції іншого учасника, була відхилена за помилку зроблену учасником процедури закупівлі ФОП Плахутіна А.С. під час оформлення тексту пропозиції (пропуск літери), що не впливає на ціну тендерної пропозиції та не призводить до її спотворення, а інші додані до пропозиції документи підтверджують відповідність запропонованого товару МТВ. Згідно п.19 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» таки помилки вважаються формальними (несуттєвими).

Просимо:
1. Скасувати Рішення про визнання переможцем торгів ФОП Нестеренко А.В.

У випадку відмови Замовника щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Нестеренко А. В. я вимушена буду звернутися до органів Держаудитслужби України, інших контролюючих органів та громадських організацій з приводу даних дій Замовника
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 грудня 2020 15:20
Відповідь на Вимогу ФОП Плахутіній А.С.

Документи подані скаржником

23 грудня 2020 15:38
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЛАХУТІНА АЛЬОНА СЕРГІЇВНА" 138 970,00
UAH з ПДВ
138 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Нестеренко Анна Володимирівна 165 328,00
UAH з ПДВ
165 328,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2020 12:40
Електронний підпис
14 грудня 2020 12:05
Цінова пропозиція.pdf
14 грудня 2020 12:05
Проект договору.pdf
14 грудня 2020 12:05
Плахутіна А.С.zip
14 грудня 2020 12:05
МТВ.pdf
14 грудня 2020 12:05
Лист право підпису.pdf
14 грудня 2020 12:05
Документи на товар.pdf
14 грудня 2020 12:05
Довідка щодо статуту.pdf
14 грудня 2020 12:05
Выписка2.jpg
14 грудня 2020 12:05
Выписка1.jpg

Публічні документи

14 грудня 2020 17:21
Електронний підпис
14 грудня 2020 17:13
пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЛАХУТІНА АЛЬОНА СЕРГІЇВНА"

ФОП Нестеренко Анна Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЛАХУТІНА АЛЬОНА СЕРГІЇВНА"
#3064906626
Відхилено 138 970,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 10:52
ФОП Нестеренко Анна Володимирівна
#2772722509
Переможець 165 328,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 11:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Нестеренко Анна Володимирівна
#2772722509
165 328,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 15:59
Протокол та звіт про виконання договору.pdf укладений
17 грудня 2021 15:56
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 15:50
Додаткова угода 1 до договору 8 від 04.01.2021р..pdf зміни до договору
17 грудня 2021 15:16
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 14:57
Додаткова угода 1 до договору 8 від 04.01.2021р..pdf зміни до договору
17 грудня 2021 14:56
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 08:47
дог.8.pdf укладений
04 січня 2021 08:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», внести протокольні зміни до договору №8 від 04.01.2021 р. з Фізичною особою – підприємцем Нестеренко Анною Володимирівною (ЄДРПОУ 2772722509), а саме зменшити суму договору на 49708,00 грнивень без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», внести протокольні зміни до договору №8 від 04.01.2021 р. з Фізичною особою – підприємцем Нестеренко Анною Володимирівною (ЄДРПОУ 2772722509)
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 115 620,00
UAH