Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сідло під сергу
Saddle under the pestle
Saddle under the pestle
Очікувана вартість
5 315 900,00 UAH
UA-2020-12-04-004172-c ● 9afb81b71f854315913ce814f7c26d67
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Вебсайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1 |
Контактна особа: |
Порохнавець Оксана Михайлівна (032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | structural unit "Service Logistics" Regional branch "Lviv Railway" JSC "Ukrzaliznytsia . |
National ID: | 40081195 |
Contact point: |
Porokhnavets Oksana Mychaylivna (032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2020 17:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2021 12:57 |
Очікувана вартість: | 5 315 900,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 159,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 04 грудня 2020 17:47 |
Enquiries until: | 05 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 лютого 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 5 315 900 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 53 159 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31220000-4: Елементи електричних схем
Scope of the procurement
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17000 шт.
Сідло під сергу КС-008
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем
Saddle under the KS-008 earring
CPV: 31220000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Із контрагентами, які є платниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура, тощо), що підтверджують отримання товару, протягом 45 банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється протягом 45 банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Із контрагентами, які не є неплатниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар протягом 45 банківських днів від дати отримання товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо). Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Усі документи, що готуються замовником викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Ця вимога не стосується документів, що подаються на підтвердження відповідності товару технічним і якісним характеристикам, які в оригіналі складені російською мовою. Документи пропозиції, викладені іншими мовами, повинні бути надані з перекладом на українську мову. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2021 17:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2021 17:00 |
4438440204 5416223407 Перелік змін до ТД (Сідло під сергу).docx | |
05 лютого 2021 17:00 |
4438440204 5416223407 ТД (Сідло під пестик) із змінами.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Необхідність підняття бюджету закупівлі
Дата подання: 21 грудня 2020 16:45
Дата відповіді: 24 грудня 2020 13:58
У зв’язку з тим, що процедура торгів оголошена на наступний рік, з терміном постачання до 31.12.2021 р., повідомляємо Вам про те, що очікувана вартість закупівлі сформована без урахування інфляції, зростання цін на енергоресурси та заробітних плат працівників Таким чином, очікувана вартість закупівлі значно нижче реальної вартості продукції. Для забезпечення Регіональної Філії «Львівська залізниця» АТ «Укрзалізниця» необхідною Вам продукцією, просимо переглянути бюджет закупівлі у бік збільшення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі формується, виходячи з ліміту фінансування, передбаченого на предмет закупівлі та окремих макроекономічних показників (індекс росту цін виробників промислової продукції).
Помилково зазначений предмет закупівлі
Дата подання: 04 лютого 2021 16:51
Дата відповіді: 05 лютого 2021 14:46
Виправите будь ласка вид предмету закупівлі на сторінках 1 та 3 тендерної документації. Він не співпадає з умовами Додатку №5 Технічна специфікація!
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення буде вивчене. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-04-004172-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:42781636
Дата подання: 23 грудня 2020 13:03
Про необхідність внесення змін до вимог тендерної документації
Наше підприємство як офіційно уповноважений в Україні представник сертифікованого виробника деталей контактної мережі ООО «ATEF Группа Компаний» (ATEF GROUP OF COMPANY LLC) м. Баку, Азербайджан, має намір запропонувати на оголошені Замовником торги продукцію виробництва цього підприємства, що у повній відповідності до вимог тендерної документації, а саме Додатку № 5 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ТС), буде виготовлено за ДСТУ ГОСТ 12393:2017.
ООО «АТЕФ ГРУППА КОМПАНИЙ» - наступник "Бакинського трансформаторного заводу". Діяльність товариства заснована на виробництві та монтажі електрообладнання, проводів різних конфігурацій і будівельних конструкцій. Підприємство об'єднує в собі п'ять великих заводів в Азербайджані, чисельність працівників компанії перевищує 2 тис. осіб.
Міждержавний стандарт ДСТУ ГОСТ 12393:2017 імплементовано до законодавства України з наданням чинності з «01» липня 2017 на підставі Наказу від 11.04.2017 № 76 «Про прийняття національних нормативних документів, гармонізованих з міждержавними нормативними документами, скасування чинності міждержавних нормативних документів в Україні та перенесення термінів скасування чинності міждержавних нормативних документів в Україні».
В пункті 4 передмови до Стандарту зазначено, мовою оригіналу, - Настоящий стандарт может быть применен на добровольной основе для соблюдения требований технических регламентов Таможенного союза «О безопасности инфраструктуры железнодорожного транспорта» и «О безопасности высокоскоростного железнодорожного транспорта».
Сфера застосування Стандарту визначено наступним чином, - Настоящий стандарт распространяется на линейную арматуру контактной сети железной дороги климатического исполнения УХЛ категории размещения І по ГОСТ 15150.
Запропонована нами продукція, що виготовляється за ДСТУ ГОСТ 12393:2017 повністю відповідає технічним вимогам Замовника, але через встановлені обмеження наше підприємство позбавлене права прийняти участь у закупівлі на рівних умовах.
Враховуючи що всі контактні мережі залізничного транспорту пострадянських країн мають повну конструктивну спорідненість, через те що побудовані за єдиною нормативно-технічною документацією та мають ідентичні технічні та якісні характеристики, з метою створення конкурентного середовища, забезпечення прав всіх учасників процедури закупівлі, вважаємо за необхідне внести наступні зміни до документації тендерних торгів, а саме:
виключити з Додатку №6 (Перелік документів, підтверджуючих відповідність предмета закупівлі нормативно-технічній документації та технічним та якісним характеристикам) наступні пункти:
2.4. Копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 і п. 8.3.9 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
2.5. Лист-відгук від кінцевого споживача – АТ «Укрзалізниця» про позитивний досвід експлуатації продукції запропонованого (запропонованих) до постачання виробника (виробників) у господарствах структурних підрозділів АТ «Укрзалізниця».
Розгорнути
Згорнути
ООО «АТЕФ ГРУППА КОМПАНИЙ» - наступник "Бакинського трансформаторного заводу". Діяльність товариства заснована на виробництві та монтажі електрообладнання, проводів різних конфігурацій і будівельних конструкцій. Підприємство об'єднує в собі п'ять великих заводів в Азербайджані, чисельність працівників компанії перевищує 2 тис. осіб.
Міждержавний стандарт ДСТУ ГОСТ 12393:2017 імплементовано до законодавства України з наданням чинності з «01» липня 2017 на підставі Наказу від 11.04.2017 № 76 «Про прийняття національних нормативних документів, гармонізованих з міждержавними нормативними документами, скасування чинності міждержавних нормативних документів в Україні та перенесення термінів скасування чинності міждержавних нормативних документів в Україні».
В пункті 4 передмови до Стандарту зазначено, мовою оригіналу, - Настоящий стандарт может быть применен на добровольной основе для соблюдения требований технических регламентов Таможенного союза «О безопасности инфраструктуры железнодорожного транспорта» и «О безопасности высокоскоростного железнодорожного транспорта».
Сфера застосування Стандарту визначено наступним чином, - Настоящий стандарт распространяется на линейную арматуру контактной сети железной дороги климатического исполнения УХЛ категории размещения І по ГОСТ 15150.
Запропонована нами продукція, що виготовляється за ДСТУ ГОСТ 12393:2017 повністю відповідає технічним вимогам Замовника, але через встановлені обмеження наше підприємство позбавлене права прийняти участь у закупівлі на рівних умовах.
Враховуючи що всі контактні мережі залізничного транспорту пострадянських країн мають повну конструктивну спорідненість, через те що побудовані за єдиною нормативно-технічною документацією та мають ідентичні технічні та якісні характеристики, з метою створення конкурентного середовища, забезпечення прав всіх учасників процедури закупівлі, вважаємо за необхідне внести наступні зміни до документації тендерних торгів, а саме:
виключити з Додатку №6 (Перелік документів, підтверджуючих відповідність предмета закупівлі нормативно-технічній документації та технічним та якісним характеристикам) наступні пункти:
2.4. Копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 і п. 8.3.9 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
2.5. Лист-відгук від кінцевого споживача – АТ «Укрзалізниця» про позитивний досвід експлуатації продукції запропонованого (запропонованих) до постачання виробника (виробників) у господарствах структурних підрозділів АТ «Укрзалізниця».
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 грудня 2020 17:22
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник здійснює закупівлі, керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Тендерна документація складена згідно чинного законодавства та нормативних документів АТ «Укрзалізниця».
Номер вимоги: UA-2020-12-04-004172-c.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:42781636
Дата подання: 05 січня 2021 14:59
Щодо необхідності усунення неправомірних та направлених виключно на дискримінацію учасників та штучне обмеження конкуренції вимог.
Необхідність усунення невідповідності вимог викладених замовником, після прийнятих змін в умовах тендерної документації.
Скасована
Дата: 05 січня 2021 15:06
Причина: Помилкова дата
Номер вимоги: UA-2020-12-04-004172-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:42781636
Дата подання: 05 січня 2021 15:25
Щодо необхідності усунення неправомірних та направлених виключно на дискримінацію учасників та штучне обмеження.
Необхідність усунення невідповідності вимог викладених замовником, після прийнятих змін в умовах тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 січня 2021 13:55
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення буде вивчене. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2020-12-04-004172-c.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:42781636
Дата подання: 06 січня 2021 11:13
Про необхідність анулювання змін у вимогах тендерної документації
З метою усунення допущених порушень анулювати здійснені Замовником 30.12.2020 р. зміни документації тендерних торгів, а саме виключити з Додатку № 6 (Перелік документів, підтверджуючих відповідність предмета закупівлі нормативно-технічній документації та технічним та якісним характеристикам) наступні пункти:
2.4. Копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 і п. 8.3.9 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
2.5. Лист-відгук від кінцевого споживача – АТ «Укрзалізниця» про позитивний досвід експлуатації продукції запропонованого (запропонованих) до постачання виробника (виробників) у господарствах структурних підрозділів АТ «Укрзалізниця».
Розгорнути
Згорнути
2.4. Копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 і п. 8.3.9 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
2.5. Лист-відгук від кінцевого споживача – АТ «Укрзалізниця» про позитивний досвід експлуатації продукції запропонованого (запропонованих) до постачання виробника (виробників) у господарствах структурних підрозділів АТ «Укрзалізниця».
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 січня 2021 10:14
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення буде вивчене. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2020-12-04-004172-c.c5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:42781636
Дата подання: 15 січня 2021 22:56
Вимагаємо скасувати внесені змінами дискримінаційні обмеження!
В черговий раз вимагаємо від замовника скасувати необґрунтовано внесені останніми змінами до вимог тендерної документації дискримінаційні пункти та дозволити прийняти участь у закупівлі усім бажаючим, та тим самим виконати вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечивши максимальну економію державних коштів, ефективність та не дискримінацію учасників, а саме виключити з вимог Додатку №6 тендерної документації наступні пункти:
п. 2.4. Копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 і п. 8.3.9 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
п. 2.5. Лист-відгук від кінцевого споживача – АТ «Укрзалізниця» про позитивний досвід експлуатації продукції запропонованого (запропонованих) до постачання виробника (виробників) у господарствах структурних підрозділів АТ «Укрзалізниця».
Розгорнути
Згорнути
п. 2.4. Копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції за участю виробників, розробників продукції, АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 і п. 8.3.9 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
п. 2.5. Лист-відгук від кінцевого споживача – АТ «Укрзалізниця» про позитивний досвід експлуатації продукції запропонованого (запропонованих) до постачання виробника (виробників) у господарствах структурних підрозділів АТ «Укрзалізниця».
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 січня 2021 16:59
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення вивчається.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Місцезнаходження: | 79007, Україна, Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОСТАЧ 2020" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД ІНДЕКС КОМПАНІ" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2021 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД | — | Відповіді учасника | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОСТАЧ 2020" | — | Відповіді учасника | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД" | — | Відповіді учасника | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД ІНДЕКС КОМПАНІ" | — | Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 19:29 |
Кінець періоду оскарження: | 08 березня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 08 березня 2021 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Керуючись пунктом 1 частини 1 статті 32 Закону члени тендерного комітету, прийняли рішення відмінити торги у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі. |
Документи:
25 лютого 2021 19:29
|
Електронний підпис |
25 лютого 2021 19:27
|
Протокол щодо відміни торгів.pdf |
25 лютого 2021 19:27
|
Повідомлення про відміну.pdf |