Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Ручка АІНАО 555 СИН, Файл А4+глянц 30 мк (100шт) К1201; Бумага А4 С 80г/м2 (500 л\)
Очікувана вартість
375,00 UAH
UA-2020-12-04-003885-b f547868f5fc14f61a0e402e5e39c30c0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Вовк

+380972042427 zakupki.aylu.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АУЛІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41426127
Місцезнаходження: 52310, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Аули, вул. Івана Сірка, буд. 48
Контактна особа: Катерина Вовк
+380972042427
zakupki.aylu.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Згідно умов Договору Продавець гарантує високу якість поставленого Товару, його повну відповідність чинним національним стандартам, технічним умовам, паспорту (сертифікату) виробника та/або технічним характеристикам Товару, що встановлені умовами цього Договору, та іншим вимогам, встановленим чинним законодавством України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Ручка АІНАО 555 СИН, Файл А4+глянц 30 мк (100шт) К1201; Бумага А4 С 80г/м2 (500 л\)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52310, Україна, Дніпропетровська область, смт. Аули, вул. Ів.Сірка, буд. 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

04 грудня 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ХРИСТЯ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3167307159
Переможець 375,00
UAH
04 грудня 2020 10:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 16:32
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 10:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 375,00
UAH