Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки та відновлення картриджів, діагностики, технічного обслуговування та поточного ремонту до друковано-розмножувальної техніки Комунального підприємства «Комунальник»
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2020-12-04-001606-b e4ac51baf0a346e1bdcb0c43f9b2bebb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ликова Ганна

+380988639485 km_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Комунальник"
Код ЄДРПОУ: 32164402
Місцезнаходження: 87505, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Набережна, 18
Контактна особа: Ликова Ганна
+380988639485
km_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2020 09:41
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 11:00
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою, Код ДК 021:2015 - 50310000-1 (Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
788 послуга
Послуги із заправки та відновлення картриджів, діагностики, технічного обслуговування та поточного ремонту до друковано-розмножувальної техніки Комунального підприємства «Комунальник»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87505, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Набережна, 18 Лівобережний район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2020 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2020 09:41
Форма - цінова пропозиція.docx
04 грудня 2020 09:41
ТЗ_заправка картриджей ТЗ.docx
04 грудня 2020 09:41
Оголошення про проведення процедури закупівлі.docx
04 грудня 2020 09:41
Кваліфікаційні критерії.doc
04 грудня 2020 09:41
Додаток №1 до ТЗ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОМПАНЬЙОН 100 705,00
UAH з ПДВ
100 705,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 12:02
Комм2021.pdf
16 грудня 2020 12:02
Сертификация.pdf
16 грудня 2020 12:02
Відомості ЕДРПО.pdf
16 грудня 2020 12:02
Устав Компаньон.pdf
16 грудня 2020 12:02
Довiдка про правочин.pdf
16 грудня 2020 12:02
Довiдка про досвiд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОМПАНЬЙОН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОМПАНЬЙОН
#32939098
Переможець 100 705,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 11:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 11:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОМПАНЬЙОН
#32939098
100 705,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 11:30
Додаткова угода № 1 від 28.12.2021.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 11:29
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 08:30
Договір ТОВ Компаньйон - заправка картриджей.pdf укладений
04 січня 2021 08:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договоруна строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 3276
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML