Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки та регенерації картриджів
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2020-12-04-000345-a c33a5aa9b17d445c942f1fd8a3948d88
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саковська Ніна Іванівна

+380564947375 ing_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Місцезнаходження: 50026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
Контактна особа: Саковська Ніна Іванівна
+380564947375
ing_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 20000UAH з ПДВ
Послуги з заправки та регенерації картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки по даному договору здіцйснюється в національній валюті України - гривні протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг згідно накладених.Оплата вважається здійсненою від дати надходження відповідних коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 10 календакрних днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника на відповідне цільове призначення.Усі розрахунки проводяться у безготівковому вигляді за формою платіжного доручення. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

04 грудня 2020 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Решетняк Сергій Олександрович
#2974214737
Переможець 20 000,00
UAH
04 грудня 2020 09:46

Документи

04 грудня 2020 09:46
Електронний підпис
04 грудня 2020 09:45
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 14:33
Додаткова угода _2 по Договору _232.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 14:30
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 09:53
Договір укладений
04 грудня 2020 09:51
Договір укладений
04 грудня 2020 09:51
Договір укладений
04 грудня 2020 09:51

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з заправки та регенерації картриджів 1 послуга 20 000,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу 8 "Адреси та реквізити Сторін" та викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 232
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з заправки та регенерації картриджів 1 послуга 20 000,00
UAH з ПДВ