Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту приміщень на об`єкті інфраструктури ГУ ДПС у Миколаївській області за адресою: Миколаївська обл., м. Первомайськ, вул. Театральна, 18
Очікувана вартість
35 100,00 UAH
UA-2020-12-03-013665-b 0f909308f4b74fccb37b57618d5e75cc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бородавська Ольга Іванівна

+380512501857 vmtz1429@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43144729
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ВУЛИЦЯ ЛЯГІНА будинок 6
Контактна особа: Бородавська Ольга Іванівна
+380512501857
vmtz1429@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Звіт про договір про закупівлю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщень на об`єкті інфраструктури ГУ ДПС у Миколаївській області за адресою: Миколаївська обл., м. Первомайськ, вул. Театральна, 18
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м. Первомайськ, вул. Театральна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 грудня 2020  —  18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги Підряжнику на підставі виставленого рахунку та акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника протягом 30 календарних днів з дня підписання акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

03 грудня 2020 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФРОЛ"
#40649393
Переможець 35 100,00
UAH
03 грудня 2020 18:07

Документи

03 грудня 2020 18:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 18:08
Договір №253.pdf укладений
03 грудня 2020 18:07