Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло вершкове 73% жирності
Очікувана вартість
133 986,00 UAH
UA-2020-12-03-008848-c c0cdcb94ca3b45db8f60fb007545dd6f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сацердова Ірина Володимирівна

+380969845023 crd5oblik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський центр розвитку дитини №5
Код ЄДРПОУ: 22061278
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Покровська, будинок 143
Контактна особа: Сацердова Ірина Володимирівна
+380969845023
crd5oblik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2020 22:19
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 133 986,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 669,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
822 кг
Масло вершкове 73% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, вул Покровська, 143
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2020 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2020 12:43
Оголошення СЗ Масло - ДНЗ 5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутня тендерна документація
Дата подання: 04 грудня 2020 11:42
Дата відповіді: 04 грудня 2020 15:02
В назві закупівлі є посилання на додаток 1 до тендерної документації з інформацією про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Прошу додати документацію або видалити посилання на неї
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Документація до Оголошення спрощеної закупівлі з Додатками оприлюднена в електронній системі закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Акріс Логістик" 130 204,80
UAH з ПДВ
130 204,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 11:03
Електронний підпис
10 грудня 2020 11:02
Проект.pdf
10 грудня 2020 11:02
2.3 мед кн.pdf
10 грудня 2020 11:02
Техн.завд..pdf
10 грудня 2020 11:02
2.5 якісне КС 09.11.20.pdf
10 грудня 2020 11:02
4. дов щодо виробника.pdf
10 грудня 2020 11:02
2.1 сан пасп.pdf
10 грудня 2020 11:02
2.4 дов обов водіїв.pdf
10 грудня 2020 11:02
2.2 до 06.12 1883+3016.pdf
10 грудня 2020 11:02
2.2 до 16.12 1883+3016.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Акріс Логістик"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Акріс Логістик"
#36330737
Переможець 130 204,80
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 12:12

Документи

22 грудня 2020 12:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 12:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Акріс Логістик"
#36330737
130 204,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 грудня 2020 12:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2022 15:50
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 20:56
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
01 лютого 2022 20:55
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 01:28
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 01:25
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 22:38
договір 8 21 МВ.pdf укладений
13 січня 2021 22:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 8/21 МВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 8/21 МВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 117 487,80
UAH (в тому числі ПДВ 19 581,30 UAH)