Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

20П-105_45310000-3 - Електромонтажні роботи (Технічне переоснащення (модернізація) системи освітлення на ВТТ та СТ, ГПУ "Полтавагазвидобування" у м. Полтава, вул. Європейська, (СРV за ДК 021:2015 – 45310000 -3: Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
2 306 051,30 UAH
UA-2020-12-03-006713-b 3bb3989f7cb6414dabab727a6bee5452
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Ковальов

+380444612720 maksym.kovalov@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Контактна особа: Максим Ковальов
+380444612720
maksym.kovalov@ugv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2020 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2020 15:00
Початок аукціону: 21 грудня 2020 12:07
Очікувана вартість: 2 306 051,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45310000-3 - Електромонтажні роботи (Технічне переоснащення (модернізація) системи освітлення на ВТТ та СТ, ГПУ "Полтавагазвидобування" у м. Полтава, вул.Європейська, (СРV за ДК 021:2015 – 45310000 -3: Електромонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами, Актів виконаних робіт (ф.КБ-2В) і довідки про вартість виконаних робіт та витрат (ф.КБ-3) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 08 грудня 2020 18:50
Дата відповіді: 11 грудня 2020 08:54
Доброго дня. Відповідно до Законодавства України, враховуючи, але не обмежуючись: Правила улаштування електроустановок, Закон України про сертифікацію, Закон України про метрологію, підтверджуючими документами на окремі характеристики електроустаткування є сертифікати, декларації відповідності, протоколи випробувань від акредитованої лабораторії, що підтверджують заявлені властивості. У розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» п. 1.3 визначено, що учасник підтверджує відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3, шляхом подання гарантійного листа відповідно до п.4 додатку №2.1. Характеристики освітлювального обладнання такі, як: ефективність (Лм/Вт), індекс кольоропередачі Ra, ступінь захисту IP не можуть підтверджуватись гарантійним листом для цього існує супровідна та технічна документація (Паспорт (інструкція) до світильника; Протоколи випробувань від акредитованих лабораторій, що підтверджують заявлені характеристики; Сертифікат виробництва ISO 9001; Сертифікат CE; Сертифікат відповідності про пожежобезпеку та інше). У гарантійному письмі можна написати що завгодно, а підтвердити надану інформацію необхідно шляхом надання вищезазначених документів. Наполягаємо на приведенні ТЗ у відповідність до Законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під час проведення оцінки тендерних пропозицій ми будемо користуватись критеріями оцінки, які викладені у Тендерній документації та брати до уваги гарантійний лист. Фактичну відповідність освітлювального обладнання, яке буде поставлене, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3 буде перевірятись під час виконання робіт. Невідповідність таким характеристикам призведе до невиконання умов договору. За невиконання чи неналежне виконання умов Договору Підрядник несе відповідальність згідно з чинним законодавством України та укладеним Договором.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-24-000039 ● ee6cb6c15cd145ca8ca9bf8a4f79d921
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 листопада 2021 17:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

24.11.2021 № 724

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.11.2021 № 724.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-12-03-006713-b, 03.12.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/14497-2021 від 15.11.2021.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-25 13:46:36

Запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-12-03-006713-b, яка проводилась акціонерним товариством «Укргазвидобування» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Згідно з частиною шостою статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Під час моніторингу встановлено, що повідомлення про намір укласти договір з учасником-переможцем ТОВ «БІЗНЕС АБСОЛЮТ» за процедурою закупівлі UA-2020-12-03-006713-b в електронній системі закупівель оприлюднено 14.01.2021. При цьому, в опублікованому протоколі засідання тендерного комітету від 14.01.2021 №20П-105 в пункті 5 зазначено, що згідно частини п’ятої та шостої статті 33 Закону підрозділу, відповідальному за укладення договору, у строк з 25.01.2021 по 02.02.2021 укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі.
Водночас, відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації договір №УГВ54/8-21 укладено 22.02.2021 та оприлюднено 23.02.2021.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати вичерпну інформацію щодо не укладення договору у строк з 25.01.2021 по 02.02.2021 (як визначено у протоколі засідання тендерного комітету від 14.01.2021 №20П-105) та наявності обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору ?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-11-30 13:27:14

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів по предмету закупівлі 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Технічне переоснащення (модернізація) системи освітлення на ВТТ та СТ, ГПУ "Полтавагазвидобування" у м. Полтава, вул. Європейська, (СРV за ДК 021:2015 – 45310000 -3: Електромонтажні роботи), 20П-105, ідентифікатор закупівлі №UA-2020-12-03-006713-b

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомлення Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) про усунення порушень в рамках моніторингу процедури відкритих торгів по предмету закупівлі 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Технічне переоснащення (модернізація) системи освітлення на ВТТ та СТ, ГПУ "Полтавагазвидобування" у м. Полтава, вул. Європейська, (СРV за ДК 021:2015 – 45310000 -3: Електромонтажні роботи), 20П-105, ідентифікатор закупівлі №UA-2020-12-03-006713-b

2021-12-09 15:46:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІЗНЕС АБСОЛЮТ" 1 700 000,00
UAH з ПДВ
1 531 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Запорізька електропромислова група 2 110 824,00
UAH з ПДВ
1 532 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕСЛА - МОНТАЖ" 2 049 000,00
UAH з ПДВ
1 649 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ВГФ "СПМК-516 ЛТД" 2 200 000,00
UAH з ПДВ
1 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 2 060 000,00
UAH з ПДВ
1 968 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Полтава-Паритет" 2 098 620,00
UAH з ПДВ
2 002 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" 2 249 162,11
UAH з ПДВ
2 249 162,11
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРІНБУД УКРАЇНА" 2 300 000,00
UAH з ПДВ
2 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2021 17:43
Електронний підпис
22 січня 2021 17:35
Документи переможця
19 грудня 2020 10:27
Електронний підпис
19 грудня 2020 10:23
Гарантійний лист .pdf
19 грудня 2020 10:23
Копія Статуту.pdf
19 грудня 2020 10:23
Гарантійний лист ст.17.pdf
19 грудня 2020 10:23
Копія Витягу ПДВ (1).pdf
19 грудня 2020 10:23
Копія Виписки.PDF

Публічні документи

18 грудня 2020 15:48
Електронний підпис
18 грудня 2020 15:45
6.Витяг ПДВ.pdf
18 грудня 2020 15:45
5.Витяг ЄДР.PDF
18 грудня 2020 15:45
4.Статут_опис.pdf
18 грудня 2020 15:45
2. Опитувальний лист.PDF
18 грудня 2020 15:45
1. Кваліфікація.PDF.pdf

Публічні документи

18 грудня 2020 10:55
Електронний підпис
18 грудня 2020 10:54
технічна частина.pdf
18 грудня 2020 10:54
Статут.pdf
18 грудня 2020 10:54
повноваження.pdf
18 грудня 2020 10:54
Ліцензія.pdf
18 грудня 2020 10:54
інформаційна довідка.pdf
18 грудня 2020 10:54
Дозвіл.pdf
18 грудня 2020 10:54
довідки.pdf
18 грудня 2020 10:54
відгуки.pdf
18 грудня 2020 10:54
АКП.pdf

Публічні документи

17 грудня 2020 15:11
Електронний підпис
17 грудня 2020 15:04
Дозвільні документи.rar
17 грудня 2020 15:04
Додаток 1.rar
17 грудня 2020 15:04
Додатоки 2 та 2.1.rar
17 грудня 2020 15:04
Додаток 6 Опитувальник.rar

Публічні документи

18 грудня 2020 17:28
Електронний підпис
18 грудня 2020 17:26
ПАСПОРТ LPL-1-150.pdf
18 грудня 2020 17:26
ПАСПОРТ LPL-1-80.pdf
18 грудня 2020 17:26
ПАСПОРТ LPL-1-60.pdf
18 грудня 2020 17:26
ПАСПОРТ LPL-1-50.pdf
18 грудня 2020 17:26
ПАСПОРТ LPL-1-40.pdf
18 грудня 2020 17:26
18_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
18 грудня 2020 17:26
18_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
18 грудня 2020 17:26
18_ДЦ_ИВР.pdf
18 грудня 2020 17:26
18_ДЦ_ДЦ.pdf
18 грудня 2020 17:26
18. Пропозиція.pdf
18 грудня 2020 17:26
18 Статут.pdf
18 грудня 2020 17:26
18 Право підпису.pdf
18 грудня 2020 17:26
18 Ліцензия.pdf
18 грудня 2020 17:26
18 Контактні дані.pdf
18 грудня 2020 17:26
18 Калсберг відгук.pdf
18 грудня 2020 17:26
18 ДЦ_ОПР.pdf
18 грудня 2020 17:26
18 Дозвіл Держпраці.pdf
18 грудня 2020 17:26
18 додаток 4 Договір.pdf
18 грудня 2020 17:26
18 Додаток 3 до ТД.pdf
18 грудня 2020 17:26
18 Довідка про податки.pdf
18 грудня 2020 17:26
18 Дов Банк Райф.pdf
18 грудня 2020 17:26
18 Гарант Лист ст.17.pdf
18 грудня 2020 17:26
18 Відгук Войськове.pdf
18 грудня 2020 17:26
18 Відгук Богуслав.pdf
18 грудня 2020 17:26
18 Витяг ПДВ.pdf
18 грудня 2020 17:26
18 Довідка по ст.17.pdf
18 грудня 2020 17:26
18 Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

18 грудня 2020 09:31
Електронний підпис
18 грудня 2020 09:29
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 грудня 2020 14:30
Електронний підпис
19 грудня 2020 14:29
установчий документ.pdf.p7s
19 грудня 2020 14:29
установчий документ.pdf
19 грудня 2020 14:29
табл. 8.1..pdf.p7s
19 грудня 2020 14:29
табл. 8.1..pdf
19 грудня 2020 14:29
субпідрядники.pdf.p7s
19 грудня 2020 14:29
субпідрядники.pdf
19 грудня 2020 14:29
статут.pdf.p7s
19 грудня 2020 14:29
статут.pdf
19 грудня 2020 14:29
протокол.pdf.p7s
19 грудня 2020 14:29
протокол.pdf
19 грудня 2020 14:29
протокол заг зборів.pdf.p7s
19 грудня 2020 14:29
протокол заг зборів.pdf
19 грудня 2020 14:29
опитувальник.pdf.p7s
19 грудня 2020 14:29
опитувальник.pdf
19 грудня 2020 14:29
опис документів.pdf.p7s
19 грудня 2020 14:29
опис документів.pdf
19 грудня 2020 14:29
наказ на призначення.pdf
19 грудня 2020 14:29
ліцензія СС2, СС3.pdf.p7s
19 грудня 2020 14:29
ліцензія СС2, СС3.pdf
19 грудня 2020 14:29
лист-згода.pdf.p7s
19 грудня 2020 14:29
лист-згода.pdf
19 грудня 2020 14:29
лист про повноваження.pdf
19 грудня 2020 14:29
інф-я.pdf.p7s
19 грудня 2020 14:29
інф-я.pdf
19 грудня 2020 14:29
інформація.pdf.p7s
19 грудня 2020 14:29
інформація.pdf
19 грудня 2020 14:29
договір.pdf.zip
19 грудня 2020 14:29
договір.pdf
19 грудня 2020 14:29
Держстат.pdf.p7s
19 грудня 2020 14:29
Держстат.pdf
19 грудня 2020 14:29
гарантійний лист, 17.pdf.p7s
19 грудня 2020 14:29
гарантійний лист, 17.pdf
19 грудня 2020 14:29
гарантійни й лист.pdf.p7s
19 грудня 2020 14:29
гарантійни й лист.pdf
19 грудня 2020 14:29
відповідність.pdf.p7s
19 грудня 2020 14:29
відповідність.pdf
19 грудня 2020 14:29
відгук.pdf.p7s
19 грудня 2020 14:29
відгук.pdf
19 грудня 2020 14:29
витяг з реєстру ПДВ.pdf.p7s
19 грудня 2020 14:29
витяг з реєстру ПДВ.pdf
19 грудня 2020 14:29
виписка СКМ МОНТАЖ.pdf.p7s
19 грудня 2020 14:29
виписка СКМ МОНТАЖ.pdf

Публічні документи

18 грудня 2020 21:34
Електронний підпис
18 грудня 2020 21:32
30.Форма гарантії.pdf
18 грудня 2020 21:32
29.Структура власності.pdf
18 грудня 2020 21:32
28.Стаття 17 ч2.pdf
18 грудня 2020 21:32
27.Стаття 17 ч1.pdf
18 грудня 2020 21:32
25.Рішення 1.pdf
18 грудня 2020 21:32
21. Лист пояснення.pdf
18 грудня 2020 21:32
4.Наказ 1.pdf
18 грудня 2020 21:32
3.Копія статуту.pdf
18 грудня 2020 21:32
1.Витяг З ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІЗНЕС АБСОЛЮТ"

ТОВ Запорізька електропромислова група

ТОВ "ТЕСЛА - МОНТАЖ"

ВГФ "СПМК-516 ЛТД"

ТОВ "ЕНЕРГО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"

ПП "Полтава-Паритет"

ТОВ "СКМ МОНТАЖ"

ТОВ "ГРІНБУД УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БІЗНЕС АБСОЛЮТ"
#40463854
Переможець 1 531 995,00
UAH з ПДВ
14 січня 2021 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2021 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІЗНЕС АБСОЛЮТ"
#40463854
1 531 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 12:52
ДУ розірвання.pdf укладений
06 січня 2022 12:51
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 09:32
Договор УГВ54_8-21.pdf укладений
23 лютого 2021 09:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: виконання висновку Держаудитслужби, а саме вжиття заходів щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з ТОВ «Бізнес абсолют» та враховуючи відмову ТОВ «Бізнес абсолют» від виконання взятих на себе зобов’язань за договором підряду