Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: код - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій).
Очікувана вартість
452 200,00 UAH
UA-2020-12-03-006463-c a2e38aa536024fbd8114cfe9593c29c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Блакита Олег Михайлович

0352435953 tnvkzosh.9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тернопільський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-економічний ліцей №9 імені Іванни Блажкевич" Тернопільської міської ради Тернопільської області
Код ЄДРПОУ: 14040167
Місцезнаходження: 46027, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Макаренка 1а
Контактна особа: Блакита Олег Михайлович
0352435953
tnvkzosh.9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2020 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2020 08:00
Початок аукціону: 22 грудня 2020 12:41
Очікувана вартість: 452 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 261,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16150 штуки
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: код - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46027, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Макаренка 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату 100% вартості наданих послуг у безготівковій формі у національній грошовій одиниці України. Розрахунки за надані послуги здійснюються по факту надання послуг, два-три рази в місяць, оплати проводяться після підписання сторонами акта про надання послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться на протязі 5 банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 16:54
Тендерна документація.doc
03 грудня 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 16:54
Тендерна документація.doc
03 грудня 2020 16:54
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Баранюк Валентина Степанівна 371 450,00
UAH з ПДВ
363 698,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Сенишин Олег Ярославович 450 585,00
UAH з ПДВ
397 739,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 січня 2021 10:01
Електронний підпис
04 січня 2021 09:47
Довідка МВС.pdf
04 січня 2021 09:47
3Меню.pdf
18 грудня 2020 12:46
Електронний підпис
18 грудня 2020 12:42
1.2.2.0 ТрудоваМурзіна.PDF
18 грудня 2020 12:42
1.3.2.Договір (школа)2019.pdf
18 грудня 2020 12:42
1.2.4.0 Трудова Башнянин.PDF
18 грудня 2020 12:42
1.2.3.0 ТрудоваДоцишин.PDF
18 грудня 2020 12:42
1.3.1.Договір (школа)2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Баранюк Валентина Степанівна

ФОП Сенишин Олег Ярославович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Баранюк Валентина Степанівна
#1847503928
Переможець 363 698,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 12:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2020 12:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Баранюк Валентина Степанівна
#1847503928
363 698,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2022 12:15
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2022 19:06
Додаткова угода №6 (на 20%).pdf зміни до договору
25 січня 2022 17:14
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 14:09
Додаткова угода №5 (на 20%).pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:51
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 12:51
Додаткова угода №4 (зменшен. суми)..pdf зміни до договору
24 грудня 2021 12:45
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 14:51
угода 3.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 14:48
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 11:43
угода 2.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 11:41
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2021 13:37
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 13:25
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 09:25
Договір.pdf укладений
16 січня 2021 09:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 212 319,56
UAH