Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівель та прибудинкової території ДНЗ № 615 за адресою: вул. Академіка Булаховського, 38-А у Святошинському районі м. Києва. Додаткові роботи. «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи»
Очікувана вартість
301 856,00 UAH
UA-2020-12-03-004256-b 4357102ce60c4b88b2548f19887138b7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілинич Михайло Петрович

+380988907963 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Ілинич Михайло Петрович
+380988907963
tender_106@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
між управлінням освіти Святошинкської районної у місті Києві державної адміністрації та ТОВ «ТЕХ ПРОМ СЕРВІС» за результатами тендеру UA-2020-03-12-002815-a укладено договір від 05.05.2020 № 563/2020 по об’єкту «Капітальний ремонт (заміна вікон) СЗШ № 230 за адресою: вул. Наумова Генерала, 35-Б у Святошинському районі м. Києва. «ДК 021:2015 (CPV) 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій))». Відповідність кваліфікаційним критеріям замовника та наявність усіх дозволів та ліцензій необхідних для виконання додаткових будівельних робіт ТОВ «ТЕХ ПРОМ СЕРВІС» підтвердило шляхом надання документів та інформації, як учасник тендеру UA-2020-03-12-002815-a Причина застосування закупівлі – необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника з метою якісного та своєчасного завершення капітального ремонту по об’єкту. Перелік документів, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Закон України «Про публічні закупівлі», зі змінами та доповненнями. Договір від 26.05.2020 № 699/2020 на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівель та прибудинкової території ДНЗ № 615 за адресою: вул. Академіка Булаховського, 38-А у Святошинському районі м. Києва. «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» Дефектний акт на Капітальний ремонт будівель та прибудинкової території ДНЗ № 615 за адресою: вул. Академіка Булаховського, 38-А у Святошинському районі м. Києва. Додаткові роботи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2020 11:54
Оскарження наміру укласти договір: 14 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
між управлінням освіти Святошинкської районної у місті Києві державної адміністрації та ТОВ «ТЕХ ПРОМ СЕРВІС» за результатами тендеру UA-2020-03-12-002815-a укладено договір від 05.05.2020 № 563/2020 по об’єкту «Капітальний ремонт (заміна вікон) СЗШ № 230 за адресою: вул. Наумова Генерала, 35-Б у Святошинському районі м. Києва. «ДК 021:2015 (CPV) 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій))». Відповідність кваліфікаційним критеріям замовника та наявність усіх дозволів та ліцензій необхідних для виконання додаткових будівельних робіт ТОВ «ТЕХ ПРОМ СЕРВІС» підтвердило шляхом надання документів та інформації, як учасник тендеру UA-2020-03-12-002815-a Причина застосування закупівлі – необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника з метою якісного та своєчасного завершення капітального ремонту по об’єкту. Перелік документів, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Закон України «Про публічні закупівлі», зі змінами та доповненнями. Договір від 26.05.2020 № 699/2020 на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівель та прибудинкової території ДНЗ № 615 за адресою: вул. Академіка Булаховського, 38-А у Святошинському районі м. Києва. «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» Дефектний акт на Капітальний ремонт будівель та прибудинкової території ДНЗ № 615 за адресою: вул. Академіка Булаховського, 38-А у Святошинському районі м. Києва. Додаткові роботи.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, Київ, ДНЗ № 615 за адресою: вул. Академіка Булаховського, 38-А у Святошинському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

03 грудня 2020 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТЕХ ПРОМ СЕРВІС
#41752215
Переможець 263 215,20
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 11:54

Документи

03 грудня 2020 11:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 11:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТЕХ ПРОМ СЕРВІС
#41752215
263 215,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2020 11:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 15:05
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:28
д у 1 договору 1394.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:24
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 12:52
Договір _ 1394 К Р ДНЗ 615.pdf укладений
15 грудня 2020 12:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору за згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 1394/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 263 174,11
UAH (в тому числі ПДВ 43 862,35 UAH)