Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
189,50 UAH
UA-2020-12-03-002457-a ca1af6f50e8f4d5ea5bf9588ed81489b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Сергій Володимирович

+380464527481 goradm_sobez@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Городнянської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03196009
Місцезнаходження: 15100, Україна , Чернігівська обл., Городня, Троїцька, 11
Контактна особа: Коваленко Сергій Володимирович
+380464527481
goradm_sobez@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Ціна за одиницю: 24UAH з ПДВ
Календар перекидний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, Городня, вул. Волковича, 18/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 уп
Ціна за одиницю: 13UAH з ПДВ
Папір для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, Городня, вул. Волковича, 18/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Ціна за одиницю: 8.5UAH з ПДВ
Ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, Городня, вул. Волковича, 18/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

03 грудня 2020 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Зінченко Любов Іванівна
#2277209687
Переможець 189,50
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 15:07

Документи

03 грудня 2020 15:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:24
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 15:15
Договір 11 укладений
03 грудня 2020 15:10

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Календар перекидний 7 шт 24,00
UAH з ПДВ
Папір для нотаток 1 уп 13,00
UAH з ПДВ
Ручка 1 шт 8,50
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 189,50
UAH