Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Авторський нагляд під час будівництва об'єкта «Нове будівництво будівлі дошкільного підрозділу в комплексі будівель та споруд Криворізького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» №38 Криворізької міської ради Дніпропетровської області, за адресою: вул. Кибальчича, 19, Тернівський район, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., Україна»
Очікувана вартість
56 842,10 UAH
UA-2020-12-03-002154-c 7d11753420454321a22ab51c435a1d96
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романенко Наталія Олександрівна

+380564920072 ukbmvk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36220643
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна (Радянська), 1
Контактна особа: Романенко Наталія Олександрівна
+380564920072
ukbmvk1@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Авторський нагляд здійснюється відповідно з "Настановою щодо проведення авторського нагляду за будівництвом" ДСТУ Н Б А.2.2-11:2014, включається до зведеного кошторису і є складовою частиною вартості об'єкта відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Авторський нагляд під час будівництва об'єкта «Нове будівництво будівлі дошкільного підрозділу в комплексі будівель та споруд Криворізького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» №38 Криворізької міської ради Дніпропетровської області, за адресою: вул. Кибальчича, 19, Тернівський район, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., Україна»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50082, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Кибальчича, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

03 грудня 2020 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Смарт Інжинірінг"
#37214976
Переможець 56 842,10
UAH
03 грудня 2020 11:06

Документи

03 грудня 2020 11:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 червня 2023 10:14
Електронний підпис укладений
06 червня 2023 08:32
Електронний підпис укладений
02 червня 2023 11:24
Електронний підпис укладений
02 червня 2023 11:17
АН_ДУ8_1_Кибальч_02.06.2023.pdf укладений
02 червня 2023 11:16
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2023 14:47
АН_ДУ7_1_Кибальчича_27.02.2023.pdf зміни до договору
27 лютого 2023 14:34
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 09:39
АН_ДУ6_Кибальч_21.12.2022.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 09:39
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2022 12:51
Дод угода 5 кибальчича авт.pdf зміни до договору
24 червня 2022 12:50
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2021 09:38
ДУ3_АН_Кибальчича_23.09.2021.pdf зміни до договору
23 вересня 2021 09:37
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 11:09
АН_Кибальчича_03.12.2020.pdf укладений
03 грудня 2020 11:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та строку виконання зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та строку виконання зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та строку виконання зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2020 — 02 червня 2023
Сума оплати за договором: 22 736,84
UAH
Причини розірвання договору: Відповідно пунктів 7.2 та 7.4 Договору (за згодою Сторін)